کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد:

مربوط به هیچ گروه و یا فرد خاصی نیستم / به مسئله کارخانه‌های سنگ‌شکن ورود می‌کنم

19 خرداد 1397 ساعت 12:18

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مربوط به هیچ گروه، جناح و فرد خاصی نیستم و در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها اهداف سازمانی را دنبال می‌کنم.


محسن جعفری نژاد صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: دست شکارچیان مجاز را می‌بوسم، اما با شکارچیان غیرمجاز به شدت برخورد خواهم‌کرد.
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به شرایط بد گذشته مناطق حفاظت شده به لحاظ شکارهای غیرقانونی و دیگر موارد، افزود: امیدوارم با همکاری رسانه‌ها از شرایط بد گذشته رها پیدا کنیم.
وی افزود: جانمایی مکان مناسب برای دفن زباله‌ها ضرورت دارد و با توجه به پوشش جنگلی مناسب با محدودیت‌های در خصوص تعیین جانمایی مکان مواجه هستیم.
وی به کارخانه‌های سنگ شکن در حوزه رود بشار گریزی زد و گفت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد زمانی را برای ساماندهی رودخانه‌ها مشخص کرده و در محدوده زمانی مشخص برای ساماندهی این کارخانه‌ها اقدام می‌کنیم. البته محیط زیست به تنهایی قادر نیست که برای ساماندهی اقدام کند بلکه سایر دستگاه‌ها از جمله اب منطقه ای و صنعت و معدن در این کار دخیل است. اما اگر کارخانه ای دارای مجوزهای زیست محیطی نداشته باشند و دارای آلایندگی باشند با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.
وی گفت: پتروشیمی دنا بویراحمد مجوزهای لازم زیست محیطی را دریافت کرده و سرمایه گذار تعهد کرده که پیشرفته‌ترین تجهیزات را برای راه اندازی این صنعت بکار بگیرد و اگر در آینده با آلایندگی‌ها و مشکلات زیست محیطی مواجه شد، قطعاً ورود پیدا می‌کنیم.
وی با بیان اینکه 35 واحد آلایندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد که بر اساس قانون با آنها برخورد می‌شود.
جعفری‌نژاد در ادامه گفت: بنده مربوط به هیچ جناح، گروه و قوم و قبیله‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد نیستم و برای من اهداف سازمانی و برنامه‌های آقای کلانتری مهم است و آن را دنبال می‌کنم، لذا در برخورد با کارخانه‌های سنگ شکن و ساماندهی آنها کوتاهی نمی‌کنم و به این مسئله ورود می‌کنم.
وی همچنین قول داد: که تحت تاثیر هیچ فرد و یا جناح خاصی در زمینه برخورد با این سنگ‌شکن‌ها قرار نگیرم.


کد مطلب: 400600

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400600/مربوط-هیچ-گروه-یا-فرد-خاصی-نیستم-مسئله-کارخانه-های-سنگ-شکن-ورود-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1