کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران عنوان شد

باقری: عده‌ای غیرمنصفانه سرمایه‌گذاری را سیاسی می‌کنند

19 خرداد 1397 ساعت 4:18

سرمایه‌گذار پتروشیمی بین‌المللی دنا بویراحمد گفت: برخی غیر منصفانه به دنبال سیاسی کردن سرمایه‌گذاری در استان هستند اما ما به هیچ وجه وارد چنین فضایی نمی‌شویم.


لهراسب باقری در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم خود برای ساخت پتروشیمی دنا بویراحمد اظهار کرد: در راه ساخت این مجتمع با نقدها و انتقاداتی روبرو شدیم که چنین انتقاداتی در سطح استان بی‌سابقه بوده است.
سرمایه‌گذار مجتمع پتروشیمی دنا بویراحمد بیان کرد: برای مثال چند مجتمع پتروشیمی دیگر در استان در حال ساخت است که هیچ خبرنگاری به سراغ آن‌ها نرفته است.
باقری افزود: چرا خبرنگاران در خصوص مجوزهای زیست محیطی پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت پیگیر نبودند زیرا هیچ کدام از آن‌ها مجوز زیست محیطی ندارند.
این سرمایه‌گذار بومی استان به جلسات و نشست‌ها و محافلی که در خصوص این طرح برگزار می‌شد اشاره کرد و گفت: در همه این نشست‌ها انتقاداتی وجود داشت که بسیاری از آن ها منصفانه نبود.
وی به نشستی که با هماهنگی بسیج دانشجویی استان و مجموعه سرمایه گذار پتروشیمی دما بویراحمد برگزار شد اشاره کرد و گفت: تنها در آن جلسه به صورت علمی و منطقی و رودرو انتقاداتی مطرح شد که جلسه‌ای کاملا علمی و منصفانه بود.
وی با قدردانی از مجموعه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نقدهای منصفانه تصریح کرد: اولین باری بود که در استان مجموعه دانشجویی با سرمایه‌گذار نشست رو در رو داشتند و این گونه جلساتی به توسعه استان کمک می‌کند.
باقری با بیان این که آدم سیاسی نیستم خاطرنشان کرد: اما برخی غیر منصفانه به دنبال سیاسی کردن سرمایه‌گذاری در استان هستند اما ما به هیچ وجه وارد چنین فضایی نمی‌شویم.


کد مطلب: 400595

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400595/باقری-عده-ای-غیرمنصفانه-سرمایه-گذاری-سیاسی-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1