تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۸
کد مطلب : ۴۰۰۵۹۵
در جمع خبرنگاران عنوان شد

باقری: عده‌ای غیرمنصفانه سرمایه‌گذاری را سیاسی می‌کنند

۲
۰
باقری: عده‌ای غیرمنصفانه سرمایه‌گذاری را سیاسی می‌کنند
کبنا ؛لهراسب باقری در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم خود برای ساخت پتروشیمی دنا بویراحمد اظهار کرد: در راه ساخت این مجتمع با نقدها و انتقاداتی روبرو شدیم که چنین انتقاداتی در سطح استان بی‌سابقه بوده است.
سرمایه‌گذار مجتمع پتروشیمی دنا بویراحمد بیان کرد: برای مثال چند مجتمع پتروشیمی دیگر در استان در حال ساخت است که هیچ خبرنگاری به سراغ آن‌ها نرفته است.
باقری افزود: چرا خبرنگاران در خصوص مجوزهای زیست محیطی پتروشیمی‌های گچساران و دهدشت پیگیر نبودند زیرا هیچ کدام از آن‌ها مجوز زیست محیطی ندارند.
این سرمایه‌گذار بومی استان به جلسات و نشست‌ها و محافلی که در خصوص این طرح برگزار می‌شد اشاره کرد و گفت: در همه این نشست‌ها انتقاداتی وجود داشت که بسیاری از آن ها منصفانه نبود.
وی به نشستی که با هماهنگی بسیج دانشجویی استان و مجموعه سرمایه گذار پتروشیمی دما بویراحمد برگزار شد اشاره کرد و گفت: تنها در آن جلسه به صورت علمی و منطقی و رودرو انتقاداتی مطرح شد که جلسه‌ای کاملا علمی و منصفانه بود.
وی با قدردانی از مجموعه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نقدهای منصفانه تصریح کرد: اولین باری بود که در استان مجموعه دانشجویی با سرمایه‌گذار نشست رو در رو داشتند و این گونه جلساتی به توسعه استان کمک می‌کند.
باقری با بیان این که آدم سیاسی نیستم خاطرنشان کرد: اما برخی غیر منصفانه به دنبال سیاسی کردن سرمایه‌گذاری در استان هستند اما ما به هیچ وجه وارد چنین فضایی نمی‌شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
انشالله
اميدي
Iran, Islamic Republic of
هرمسعله اي دراين استان مخصوصا شهرستان سياسي است سياسي شده چندين وچندساله كه همه چيزشخصي قرمي وسياسي شده است اين مجموعه واين پروژه هم سياسي بوده وسياسي هم ادامه خواهدشد.وقتي هرنقدي راغيرمنصفانه وازروي دشمني ميبينيدمشخصه كه سياسي حرف ميزنيد..اگه درموردپتروشيمي دهدشت حرفي زده نشدچون اولين مورددراستان بودوتلاشي بودبراي اشتغال زايي درشهرستان(امانااميدي مردم ديگرسودي ندارد)درگچساران مشخصه وجايي كه مواداوليه وجودداره داشتن پتروشيمي زيادمورد. نداره.هرچندهزينه ميكنيم ودرنهايت هيچكدام به سرانجام نخواهند رسيد.مشكل پتروشيمي ياسوج چندمورده اول مكان پروژه وبه. بكر مردم براي .ه سرمايه گذار)دوم نداشتن سرمايه كافي وقطعا استفاده از پول ووامهاي دولت وملت سوم به احتمال صددرصدبه .ن پروژه وتنهابعدازگرفتن وامهاي كلان،ازادامه كارديت كشيدن چهارم ازبين بردن محيط زيست ومنابع طبيعي منطقه وايجادگردوغبار وخرابي براي احاد مردم منطقه
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1