تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۴۰۰۵۸۷
خطبه های نماز جمعه مطرح شد

امریکا از تخریب لانه سگ قلاده‌اش می‌ترسد، تحریم‌ها می‌کند

۰
امریکا از تخریب لانه سگ قلاده‌اش می‌ترسد، تحریم‌ها می‌کند
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی وحدانی فر امام جمعه کبگیان درخطبه های نمازجمعه ۱۸ خرداد ۹۷ کبگیان باتوصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه بااشاره به گرمای طاقت فرسا وتاب روز گرفتن اشخاص دراین فصل از سال گفت: عزیزان مراقب باشید گرمای طاقت فرسای اوخر بهار وشدت تشنگی این فصل گرم وکاری برای رسیدن به برداشت محصولات ماراز نپرداختن واجب شرعی زکات محروم نکند، که شیطان در سخت‌ترین شرایط به پیشواز گمراهی انسان می‌آید.
خطیب نماز جمعه چیتاب با اشاره به اتمام لیالی پر برکت قدر و تشکر مردم شهر و بخش گفت: حضور چشمگیر جوانان درشبهای قدر نشان از ولایتمداری کبگیان در هه های رو به جلوست.
علی وحدانی فر تصریح کرد: متقیان در این شب‌ها بیشترین بهره را از لیالی پر برکت بردند و بد به حال کسی که در این اوقات رمضان دچار سر درگمی آمدن و نیامدن شدند.
دکتر وحدانی فر گفت: آنچه با خلوص نیت و رضای خدا در این شب‌ها انجام دادیم رهتوشه آخرت و تقدیر یکساله پیش رویمان در آن رقم خواهد خورد و هر آنچه فراموش کردیم تا فرصت داریم انجام دهیم که گاهی برای توبه کردن زود دیر می‌شود.
خطیب جمعه کبگیان باتوجه به نامگذاری آخرین جمعه رمضان بنام روز جهانی قدس گفت: اندیشه برتر اما در کلاس دفاع از مظلوم باعث شدتاماهیت اسرائیل حتی برای یهودیان دین موسی هویدا شود ودرکشورهای غربی دراین روز علیه رژیم غاصب اسرائیل تظاهرات کنند.
علی وحدانی فر تصریح کرد: جدائی مسئله یهود از صهیونیسم تحلیل تفکری بود که امام راحل دراین روز به جهانیان ثابت کرد ونشان داد که وجود فیزیکی اسرائیل در کنار قبله اول مسلمانان خواسته غرب و استکبار جهانی بود تا بنام کشور اسرائیل پایگاه محکم شیعه هراسی و دین زدائی را با تخریب ادیان مختلف بنام برتری جوئی به جان هم بیندازند.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر خطاب به حاضرین گفت: قدس جایگاه ادیان متعدد الهی و میعادگاه عروج پیغمبر بود و استکبار از تخریب لانه سگ قلاده به دستش و قدرت گرفتن جهان اسلام خاصه تشیع میترسد و این ترس فراگیر جهانی باعث شده تا تمامی تحریمها را به بهانه‌های واهی علیه جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف اقتصادی سیاسی و سایبری بکار گیرد.
امام جمعه کبگیان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی ره گفت: مسئله انقلابی گری توجه دررسیدن به آرمانهاست وعاری از تنگ نظری انحرافی گری بدون شعار زدگی ودرصحنه بودن است ودشمن می‌خواهد بافتنه اصلاح واصول گرائی درکشوربافشارهای علمی اقتصادی مارا به عقب بکشد.
وحدانی فر گفت: برخی ها بجای استفاده از این فضای رقابتی سیاسی برای ارتقاء اقتصادو کمک به مشکلات اقتصادی با نگاه دشمنی در جو سیاسی اصلاح و اصول آرزوهای دشمن در تشنج و دوگانگی جامعه را به واقعیت تبدیل می کنندکه باید مراقب بود.
حجت الاسلام وحدانی فردرباره مسئله FATF گفت: وقتیکه مبارزه باتروریسم و پولشوئی یکی از بندهای این قرارداد است وتصمیم گیرنده اجرای مفاد کسانیند که خودشان تروریسم هستند و سپاه واطلاعات جمهوری اسلامی را مستقیماً درلیست سیاه قرار می‌دهند چرا مابایدآنرا بپذیریم.
وی بیان کرد: عزیزان در راس امور باکارشناسی وحس انقلابی گری دقیق بدانیدکه پذیرش این مسئله به نفع یابه زیان کشوراست ومواظب قضاوت وتصویب های زود هنگام ۲۰ دقیقه‌ای برجام گونه باشید که بعدهابه حقارت تبدیل نشودومراقب باشید.
امام جمعه کبگیان خطاب به مردم بخش درباره مصرف أب کشاورزی گفت: عزیزان بامدیریت در مصرف بهینه آب کشاورزی درسالهای بحران آب دقت کنند زیرا وظیفه مسئولان بازگشائی آب وخدمترسانی به شماست اما ایجادنظم در مدیریت برای عدم بروز تنش به عهده خود شماهاست٫.
 
درپایان نماز گزاران باحضور در راهپیمائی روز قدس مسیر مصلی چیتاب تا میدان امام حسین را پیمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1