کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه چرام:

اضمحلال رژیم صهیونیستی رقم خورده است

18 خرداد 1397 ساعت 17:57

امام جمعه چرام با بیان اینکه رژيم صهيونيستی علی‏‌رغم داشتن حمايت ابرقدرت‌‏های ظاهری، در حال شكست و از ميان رفتن است گفت: تنها ماندن آمریکا در حمایت از اسرائیل نشانگر اضمحلال رژیم صهیونیستی است.


حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علی‏‌رغم داشتن حمایت ابرقدرت‌‏های ظاهری، در حال شکست و از میان رفتن است، اظهار کرد: اسرائیل که ابتدا برای اشغال زمین شکل گرفت و مورد حمایت ابرقدرت‌‏ها واقع شد، به مرور زمان و مقاومت‌‏های جدی مردم منطقه اکنون در منطقه‌ا‏ی اشغالی کوچکی محاصره شده است.

افشار گفت:  رژیم صهیونیستی که زمانی در یک جنگ ۶ روزه، ۴ کشور را شکست می‏‌داد و سه برابر وسعت سرزمین‏‌های اسلامی را برای خود اشغال کرد اکنون از غلبه برنوار غزه که وسعت اندک آن به‏ خوبی نمایان شد، ناتوان است.

امام جمعه چرام، عنوان کرد: ازا ین ‏روست که وقتی سران رژیم صهیونیستی بعد از توافق هسته‌‏ای ایران اعلام کردند که هیچ نگرانی در مورد جنگ بین ایران و اسرائیل نخواهد بود و امنیت کشور اسرائیل برای ۲۵ سال آینده تضمین است،رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به بیانیه این رژیم مطرح کردند که: «من به شما اول می‏‌گویم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید دوم این‏که در این دوره ایران روح مبارزه و جدیت و جهاد را حفظ خواهد کرد شما هر لحظه نگران خواهید بود.».

وی با اشاره به عواملی که صهیونیست‌‏ها را به مرز نابودی کشانده است‏، قدرت و حضور مقاومت در نزدیکی مرزهای اشغالی، فساد داخلی، تکثر هویتی، تضاد و بی ‏اعتمادی داخلی و چالش جمعیتی را عواملی دانست که موجب شد صهیونیست‏ها در سخنانشان از خطر نابودی خودسخن بگویند.

حجت‌الاسلام افشار، اضافه کرد: فلسطین همواره یکی از اصلی‏‌ترین آرمان‌‏های انقلاب اسلامی بوده است، حمایت از فلسطین در عرصه‌‏های گوناگون سیاسی، دیپلماسی و افکار عمومی توأم با تهاجم و دشمنی همه ‏جانبه با رژیم صهیونیستی از پیش از انقلاب اسلامی تا پیروزی آن از سوی رهبران نهضت و پس از آن به منزله راهبردی خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی ایران، همواره دنبال و پیگیری شده است.

وی، افزود: با وجود برخی فضاسازی‏‌ها، اقدامات مقاومت و حمایت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را به ‏سوی نابودی سوق داده است، مقاومت نظامی، اقدامات مردمی، ایجاد مانع در مسیر اشغال‏گری صهیونیست‏ها و.... همگی موجب شده که امروزه بسیاری از سران صهیونیستی سخن از نابودی خود به میان بیاورند و آروزی دورغین «اسرائیل بزرگ» را به یک رویا تعبیر کنند..

خطیب جمعه چرام به تحلیل برخی سخنان مسؤولین صهیونیستی همراه با برخی از چالش‏هایی که موجب شده صهیونیست‏ها خود را در مسیر نابودی و شکست ببینند، اشاره داشت  گفت: جولان همواره برای رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت بوده است.

فساد داخلی رژیم صهیونیستی دومین موردی بود که امام جمعه چرام به آن اشاره داشت و خاطرنشان کرد: صدها نفر از ساکنان تل‏آویو شامگاه شنبه گذشته (۱۲ خرداد) باز هم در اعتراض به فساد و مسیر پیگیری پرونده‌‏های فساد نتانیاهو و همسرش تظاهرات کردند و خواستار استعفای نتانیاهو از این سمت و تمام اعضای فاسد کابینه او شدند.

وی، تصریح کرد: تنها ماندن آمریکا در حمایت از اسرائیل نشانگر اضمحلال رژیم صهیونیستی است، مسأله مهم دیگری که اکنون در پرونده‏‌ی فلسطین مطرح است طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس است که با هدف نهایی‌سازی اشغال قدس صورت ‏گرفته است.

خطیب جمعه چرام، خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی مهم‏ترین اقدام در مورد آرمان فلسطین مشارکت جدی و فعال در حمایت همه‏ جانبه از مقاومت فلسطینی، مسلح‌‏سازی کرانه‏‌ی باختری و برملا کردن نقش خائنان در ریخته شدن خون فلسطینیان است و این اقدامات باید در راس محورهای رسانه‌‏ای روز جهانی قدس قرار گیرد.


کد مطلب: 400584

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400584/اضمحلال-رژیم-صهیونیستی-رقم-خورده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1