تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۰۰۵۸۴
امام جمعه چرام:

اضمحلال رژیم صهیونیستی رقم خورده است

۰
اضمحلال رژیم صهیونیستی رقم خورده است
کبنا ؛حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علی‏‌رغم داشتن حمایت ابرقدرت‌‏های ظاهری، در حال شکست و از میان رفتن است، اظهار کرد: اسرائیل که ابتدا برای اشغال زمین شکل گرفت و مورد حمایت ابرقدرت‌‏ها واقع شد، به مرور زمان و مقاومت‌‏های جدی مردم منطقه اکنون در منطقه‌ا‏ی اشغالی کوچکی محاصره شده است.

افشار گفت:  رژیم صهیونیستی که زمانی در یک جنگ ۶ روزه، ۴ کشور را شکست می‏‌داد و سه برابر وسعت سرزمین‏‌های اسلامی را برای خود اشغال کرد اکنون از غلبه برنوار غزه که وسعت اندک آن به‏ خوبی نمایان شد، ناتوان است.

امام جمعه چرام، عنوان کرد: ازا ین ‏روست که وقتی سران رژیم صهیونیستی بعد از توافق هسته‌‏ای ایران اعلام کردند که هیچ نگرانی در مورد جنگ بین ایران و اسرائیل نخواهد بود و امنیت کشور اسرائیل برای ۲۵ سال آینده تضمین است،رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به بیانیه این رژیم مطرح کردند که: «من به شما اول می‏‌گویم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید دوم این‏که در این دوره ایران روح مبارزه و جدیت و جهاد را حفظ خواهد کرد شما هر لحظه نگران خواهید بود.».

وی با اشاره به عواملی که صهیونیست‌‏ها را به مرز نابودی کشانده است‏، قدرت و حضور مقاومت در نزدیکی مرزهای اشغالی، فساد داخلی، تکثر هویتی، تضاد و بی ‏اعتمادی داخلی و چالش جمعیتی را عواملی دانست که موجب شد صهیونیست‏ها در سخنانشان از خطر نابودی خودسخن بگویند.

حجت‌الاسلام افشار، اضافه کرد: فلسطین همواره یکی از اصلی‏‌ترین آرمان‌‏های انقلاب اسلامی بوده است، حمایت از فلسطین در عرصه‌‏های گوناگون سیاسی، دیپلماسی و افکار عمومی توأم با تهاجم و دشمنی همه ‏جانبه با رژیم صهیونیستی از پیش از انقلاب اسلامی تا پیروزی آن از سوی رهبران نهضت و پس از آن به منزله راهبردی خدشه ناپذیر جمهوری اسلامی ایران، همواره دنبال و پیگیری شده است.

وی، افزود: با وجود برخی فضاسازی‏‌ها، اقدامات مقاومت و حمایت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را به ‏سوی نابودی سوق داده است، مقاومت نظامی، اقدامات مردمی، ایجاد مانع در مسیر اشغال‏گری صهیونیست‏ها و.... همگی موجب شده که امروزه بسیاری از سران صهیونیستی سخن از نابودی خود به میان بیاورند و آروزی دورغین «اسرائیل بزرگ» را به یک رویا تعبیر کنند..

خطیب جمعه چرام به تحلیل برخی سخنان مسؤولین صهیونیستی همراه با برخی از چالش‏هایی که موجب شده صهیونیست‏ها خود را در مسیر نابودی و شکست ببینند، اشاره داشت  گفت: جولان همواره برای رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت بوده است.

فساد داخلی رژیم صهیونیستی دومین موردی بود که امام جمعه چرام به آن اشاره داشت و خاطرنشان کرد: صدها نفر از ساکنان تل‏آویو شامگاه شنبه گذشته (۱۲ خرداد) باز هم در اعتراض به فساد و مسیر پیگیری پرونده‌‏های فساد نتانیاهو و همسرش تظاهرات کردند و خواستار استعفای نتانیاهو از این سمت و تمام اعضای فاسد کابینه او شدند.

وی، تصریح کرد: تنها ماندن آمریکا در حمایت از اسرائیل نشانگر اضمحلال رژیم صهیونیستی است، مسأله مهم دیگری که اکنون در پرونده‏‌ی فلسطین مطرح است طرح انتقال سفارت آمریکا به قدس است که با هدف نهایی‌سازی اشغال قدس صورت ‏گرفته است.

خطیب جمعه چرام، خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی مهم‏ترین اقدام در مورد آرمان فلسطین مشارکت جدی و فعال در حمایت همه‏ جانبه از مقاومت فلسطینی، مسلح‌‏سازی کرانه‏‌ی باختری و برملا کردن نقش خائنان در ریخته شدن خون فلسطینیان است و این اقدامات باید در راس محورهای رسانه‌‏ای روز جهانی قدس قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1