تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۴۰۰۵۸۳
امام جمعه ديشموك:

قدرت ایران در شکست دشمنان بسیار بالا است

۰
قدرت ایران در شکست دشمنان بسیار بالا است
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز ایستادگی مردم مسلمان در برابر صهیونیست است.
وی در ادامه گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) صدور فرمانی عزت بخش در پاسخ به بدعهدی آمریکا بود.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک گفت: یکی از مهمترین فرمایشات مقام معظم رهبری در 14 خرداد تاکید به سازمان انرژی اتمی بود که این سازمان را موظف به مقدمات غنی‌سازی در چارچوب برجام کرد.
وی اذعان کرد: آغاز مقدمات  فعالیت هسته‌ای از فردا از دیگر فرمانهای عزت‌بخش  رهبر معظم انقلاب به این سازمان بود که با این فعالیت پاسخ دندان شکن به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا داده خواهد شد.
امام جمعه دیشموک اشاره‌ای به دیگر فرمانهای مقام معظم رهبری در 14 خرداد داشت و با خطاب به کشورهایی اروپایی در خصوص این که ملت ایران تحمل زورگویی‌های آمریکا و وضع تحریم‌های علیه ایران از یک طرف و حذف هسته‌ای از طرف دیگر را ندارد گفت: این ملت شهید داده‌ای است که بیش از 350 هزار شهید جان خود را نثار این انقلاب کردند و این انقلاب برای ما بسیار با اهمیت است.
وی خاطرنشان کرد: برنامه عملی دشمن ایجاد آشوب در کشور و سوءاستفاده از مطالبات مردمی است که مردم باید در سراسر کشور هوشیار باشند و مطالباتشان را قانونی پیگیری کنند.
راوند عنوان کرد: ایران در اوج افتدار است و پیروزی همیشه از آن ایران اسلامی است و در قضیه موشکی ایران ما با شکست داعش توسط همین موشکها نشان دادیم که قدرت ما در شکست دشمنان بسیار بالا است.
وی با اشاره به روز جهانی قدس عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به ویژه با صدور تاریخی فرمان حضرت امام (ره) در سال 58که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری کردند از آن به بعد تمام دنیا مخصوصا ایران اسلامی در برابر ستمکاران بلند شدند و ندای خودشان را در برابر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: طبق آیات قرآن و طبق باورهای دینی و طبق روایات معصومین ما وظیفه داریم از مظلوم حمایت کنیم.
وی عنوان کرد: وظیفه ما این است که در برابر ظالم مقابله کنیم و یاری‌گر مظلومان باشیم.
راوند گفت: قدس معراج پیامبر و محل قبور ائمه اطهار و قبله مسلمانان و حرم آل الله است و روز قدس امسال برای ما ایرانیان و همه مردم دنیا از چند جهت حائز اهمیت است.
خطیب جمعه شهر دیشموک گفت: انتفاضه بازگشت مردم فلسطین بود که بیش از 200 نفر از افراد مردم مظلوم فلسطین در این انتفاضه به شهادت رسیدند و بسیاری از این افراد زنان و کودکان بودند.
وی از دیگر دلایل اهمیت روز جهانی قدس امسال را انتقال سفارت امریکا به قدس دانست و گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس باعث خشم مردم مسلمان شد.
راوند متذکر شد: پایان داعش بزرگترین حامی رژیم صهیونیست در منطقه بود که باعث شد امسال به صورت ویژه به بحث قدس بپردازیم و قدرتمند شدن بیش از پیش حزب‌الله و مقاومت اسلامی در عراق، سوریه و لبنان بوده که جان گرفت و  مقاومت اسلامی باعث رعب و ترس صهیونیست‌ها شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1