کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه یاسوج:

زلزله هشداری به مردم یاسوج و سی‌سخت بود / فروش «چادر» چند برابر قیمت کار ناپسند است

18 خرداد 1397 ساعت 16:06

امام جمعه یاسوج گفت: برخی‌ها در شهر یاسوج با سوء استفاده از بروز زلزله اقدام به فروش چادر خواب به قیمت چند برابری به مردم کردند که ناپسند بود.


حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با بیان آیاتی از قرآن اظهار کرد: انسان نسبت به کارهای گذشته خود دلهره‌هایی دارد و به آرامش قلب خود فکر می‌کند.
وی با بیان این که با دوست و رفیق و ثروت و مال نمی‌توان به آرامش قلب رسید افزود: تنها با یاد و ذکر خداست که دل آرامش پیدا می‌کند.
امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: انسان باید با تمام وجود متوجه ذات مقدس خداوند باشد و در هر حالت و زمان به یاد خدا باشد و ذکر خدا این است هر جا در معرض حرامی قرار می‌گیرد به یاد خدا باشد و از گناه چشم بپوشد و صرف نظر کند.
حسینی در خطبه دوم با بیان این که روز قدس روز فریاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان است اظهار کرد: مردم با شعارهای خود تنفرشان را نسبت به اقدامات این رژیم کوک کش نشان دادند.
وی گفت: البته آل‌سعود هم یهودی هستند و با ادعای خادم الحرمین الشریفین خائن الحرمین هستند، آنها برای ارتباط با رژیم صهیونیستی مسابقه گذاشته‌اند که مایه خواری و ذلت امت اسلامی هستند.
حسینی با بیان این که صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد، تصریح کرد: آنها به زباله‌دان تاریخ فرستاده خواهند شد.
امام جمعه یاسوج به سخنان رهبری در مراسم رحلت امام اشاره کرد و گفت: رهبری تکلیف همه ما را روشن کردند و نقشه‌های استکبار را در سه محور مشخص کردند و اگر ما مسوولان و مردم این سخنان را آویزه گوش قرار دهیم آسیبی نخواهیم دید.
وی گفت دشمنان به دنبال تسلیم کردن ایران اسلامی هستند اما در طول ۴۰ سال عمر انقلاب مشخص شد که کید و برنامه‌های دشمنان به سنگ خواهد خورد و نتیجه‌ای نخواهند گرفت و تا هنگامی که پشت سر رهبری هستیم ملت ما هرگز آسیبی نخواهند دید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: وقوع زلزله های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد از جمله در شهرهای یاسوج و سی سخت نوعی هشدار است و بر اساس آیات و روایات متعدد نیز گناه سبب بروز زمین لرزه می شود.
وی ابراز داشت: باید مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش اقدام به توبه و استغفار کنند و ماه رمضان نیز بهترین فرصت در این زمینه است.
امام جمعه یاسوج گفت: برخی‌ها در شهر یاسوج با سوء استفاده از بروز زلزله اقدام به فروش چادر خواب به قیمت چند برابری به مردم کردند که ناپسند بود. همین کارها موجب بروز چنین بلایایی می‌شود و باید فکر کنیم چه گناهانی کرده‌ایم که زلزله حادث می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی سالروز فرار بنی صدر رئیس جمهور خائن را یادآور شد و اظهار داشت: بنی صدر پس از رسوایی ناشی از خیانت به کشور و ملت ایران به طرز مفتضحانه ای متواری شد.
وی افزود: محیط زیست یکی از نعمت های مهم الهی است که باید مردم در حفظ و پاک نگهداشتن آن کوشا بوده و از تخریب و آلودگی طبیعت بپرهیزند.


کد مطلب: 400581

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400581/زلزله-هشداری-مردم-یاسوج-سی-سخت-فروش-چادر-چند-برابر-قیمت-کار-ناپسند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1