تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۴۰۰۵۷۴
با صدور پیام‌های جداگانه‌ای صورت گرفت

دعوت مسوولان کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی «روز قدس»

۰
دعوت مسوولان کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی «روز قدس»
کبنا ؛مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد و تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی با پیام‌های جداگانه‌ای از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند.

 پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد

بسم الله الرحمن الرحیم
  روز جهانی قدس در حقیقت روز عدالت خواهی و ظلم ستیزی است.
این روز بزرگ که میراث ماندگار و موید دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی است نماد مقابله با زیاده خواهانی است که با به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی گناه خواب تثبیت حکومت نامشروعشان را در سر می‌پروراندند.
  دفاع از آرمان فلسطین، حرکت در مسیر آزادی‌خواهی و حق طلبی امام حسین (ع) و حمایت از مظلومان در جای جای کره خاکی از مهمترین دستاوردهای این ابتکار بزرگ امام راحل است که با دوراندیشی، درایت و تدبیر مثال زدنی به یادگار گذاشت.
اقدام تاثیر گذار حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری روز تاریخی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین بی شک در بیداری و آگاهی ملت‌های دربند تاثیری بسزا خواهد داشت و با تاسی از مکتب عاشورایی و حسینی روزی این ظلم تاریخی و سایه شوم پایان خواهد یافت.
اینجانب از مردم انقلابی، غیور و سلحشور کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهم همگام و همدوش با ملت آزادی‌خواه ایران اسلامی، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این استان بیفزایند.
 
علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه وبویراحمد
 
--------------------------------------------------------
فرماندار بویراحمد با صدور پیامی از مردم شریف مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد جهت حضور پرشور در مراسم راهپیمایی روز قدس امسال دعوت به عمل آورد.
متن پیام فرماندار بویراحمد بدین شرح است:
بسم الله الر حمن الر حیم
توطئه ی اشغال بیت المقدس از همان اولین سالهای اجرا، با مقاومت مردم مسلمان فلسطین و اعتراض مسلمانان و انسان‌های آزاده و بیدار دل جهان مواجه شد، امسال با وجود اتفاقات مختلفی از جمله انتقال سفارت آمریکا به قدس قطعاً ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس به مراتب بیشتر است.
سیاست گزاران ورسانه های غربی با نزدیک شدن به این روز مهم وتاریخی سعی در ایجاد فاصله و عدم همدردی با مردم فلسطین از طریق شیوه‌ها و تکنیک های رسانه‌ای و نفوذ در افکار عمومی داشته‌اند و از تمام توان و ظرفیت خود نیز استفاده کرده‌اند.
همه دنیا قبول دارند که ظلم بزرگی در حق مسلمانان فلسطین شده است ولی همچنان این ظلم و بی‌عدالتی ادامه دارد، لذا مردم همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد و ایران اسلامی با حضوری پرشور در حمایت از مردم مظلوم دنیا که نماد آن مسلمانان فلسطین است، پا به پای مقاومت خواهند ایستاد.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، از عموم مردم شریف، مؤمن و روزه‌دار یاسوج دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین اعلام نمایند.
شاهرخ کناری
فرماندار بویراحمد

--------------------------------------------------------

روز قدس روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) است. 
امام خمینی (ره) 
فرمان و فتوای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام «روز جهانی قدس» نقطه عطفی درعصرحاضر و مناسبات جهانی است. وحدت عمومی جهان اسلام در بزرگداشت این روز و اعلام انزجار ملتهای ستمدیده و آزادیخواه از زورگویان جهانی، زنده و پویا ماندن تفکر و نهضت خمینی کبیر است.
ولی امر مسلمین جهان و فرزند خلف و صالحش فرموده‌اند «روز قدس اساسی‌ترین مسئله دنیای اسلام است» 
جای بسی خوشحالی و امیدواری است که دنیای اسلام و آزادی خواهان جهان با تأسی از فرامین آن امام همام، رهبر فرزانه انقلاب و الگو پذیری از ملت هوشیار ایران هر سال با شکوهتر و هدفمندتر از سال قبل، این روز عظیم را گرامی می‌دارند تا جهانیان انگشت بر دهان، عظمت امت رسول الله را دریابند.
 حضور پرشور و شعور در روز قدس همچون گذشته عامل وحدت بیش از پیش مردم، همراهی و حمایت از سربازان امام زمان (عج) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب است و یقیناً هوشیاری و حضور آزادگان جهان، سیاست‌های استعماری و پلید آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در انتقال سفارت و پایتخت به قبله اول مسلمین را با شکست مواجه خواهند نمود. 
 اینجانب به‌عنوان خادم مردم ضمن گرامیداشت روز قدس، تمام هم استانیهای عزیز و همیشه در صحنه به‌ویژه مردم شریف و ولایتمدار حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را فارغ از هر سلیقه و نگرش سیاسی به گرامیداشت و حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نمایم.
 همواره در پناه خدای بزرگ مؤید و محفوظ باشید
 عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

 -------------------------------------------

 
بسمه تعالی
روزقدس روز عزت مسلمانان است
دربرهه حساس که جهانخواران شرق وغرب وحکام پست ورذل کشورهای عربی بارژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به عزت اسلامی وملی مادرحال رایزنی هستند وگاها به خیال خام خود برای خروج ایران ازسوریه تلاش می‌کنند ازهمه مسلمین جهان خصوصاً مردم شریف ونجیب وهمیشه درصحنه استان گهگیلویه وبویراحمد میخوام که درراهپیمایی روز قدس هرچه باشکوهترشرکت نمایند تامشت محکمی به دهان یاوه گویان در رآس انها ترامپ احمق ورژیم جعلی صهیونیست بزنند
 شعبان بهمئی ازشورای عالی استان کهگیلویه وبویراحمد
 
 -----------------------------------------
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز قدس
 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت عموم مردم و دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی روز جمعه 18 خرداد، خواستار ورود ایران و کشورهای اسلامی برای کمک به مردم بی گناه نوار غزه شد. در این بیانیه آمده است:
  
بسم الله الرحمن الرحیم
 اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. (حضرت امام خمینی ره)
 امریکا طرفدار صهیونیستهاست و ما طرفدار فلسطینیها؛ کدام طرفدار تروریست هستیم؟!
با انصافهای دنیا بگویند.. (مقام معظم رهبری)
 هرچه زمان می‌گذرد، به درایت و اندیشه و آرمان ژرف و بلند حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس بیشتر و بهتر پی می‌بریم. به راستی اگر این ندای توحیدی امام روح الله نبود امروز ملت مظلوم فلسطین درمیان همه مدعیان مبارزه در راه فلسطین و سازمان‌های پوسیده حقوق بشری، کاملاً به محاق رفته و فراموش شده بود. امروزه نیز در میان همه مدعیان، پرچم حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف تنها بر دوش خلف صالح روح خدا، بزرگ پرچمدار کربلای ایران، رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای حفظ الله تعالی علیه هست.
 همان اندیشه‌ای که معتقد بود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، امروز نیز بشارت محو این غده سرطانی را در کمتر از 25 سال آینده داده و فرموده" که اگر از این رژیم خبیث حماقتی سر بزند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم."
 امسال در همجواری و همزمانی لیالی قدر درحالی به روزجهانی قدس می‌رسیم، که مرض درنده خویی این رژیم سفاک دوباره عود کرده و در عجز از رویارویی با جوانان غیور فلسطینی و شکست در معادلات منطقه‌ای وحشیانه به جان کودکان بی پناه افتاده و خون می‌آشامند. در کنار خون آشامی این سگان هار و قصابان صبرا و شتیلا، جسارت سردمداران کاخ سفید در انتقال سفارت شنود خود از تلاویو به بیت المقدس، زخم دیگری بر پیکره جهان اسلام بود که بار دیگر با سکوت برخی حکومت‌های اسلامی و خیانت آشکار آل سعود و بعضی کشورهای دیگر منطقه انجام شد.
  قدس شریف به عنوان یکی از اهداف مشترک همه مسلمانان جهان سال‌هاست در چنگال خون آشامان صهیونیسم بین الملل قرار گرفته که انتقال سفارت آمریکا به این شهر، خشم آحاد ملت‌های مسلمان را دوچندان کرده است که خود آغاز انتفاضه‌ای دیگر را رقم زده و شمارش محو را سرعت بخشیده است.
  با این حال حضور یکپارچه ملت‌های مسلمان روزه دار در راهپیمایی روز قدس همان اجر و ثواب حضور مستقیم در جبهه مقابله با این رژیم منحوس را دارد.
  جامعه دانشجویی و دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه و همزمان با آزادی خواهان جهان، ضمم حضور در این راهپیمایی از عموم ملت‌های مسلمان خصوصاً استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کند تا بار دیگر حضور ماندگار خود در این روز عزیز را به برگ زرین دیگری مبدل نمایند.
 ما از همه‌ی دولت‌های اسلامی خصوصاً از دستگاه دیپلماسی کشور ایران و همه اعضاء محور مقاومت به جد می‌خواهیم تا نسبت به مسلح کردن مردم کرانه باختری برای دفاع از خود در برابر متجاوزان نیز عاجلا اقدام نمایند.
  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
----------------------------------------
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

«روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است. امام خمینی (ره) با اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، این روز را به نمادی از آزادی خواهی و حق طلبی تبدیل کردند.
امسال همچنین شاهد ظلم و جنایت بیشتر بر مردم مظلوم فلسطین و به‌ویژه ساکنان غزه هستیم و از سوی دیگر در ماه‌های گذشته شاهد دوره گردی بیشتر سران رژیم صهیونیستی به منظور ایران هراسی و تلاش علیه منافع ملت بزرگ ایران بوده‌ایم.
از همین رو از همه مردم عزیز ایران، دارای هر تفکر و اعتقادی هستند، انتظار دارم با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس، این پیام را به رژیم غاصب صهیونیستی بدهند که سرزمین فلسطین و قدس شریف را فراموش نکرده‌اند و آزادی قدس شریف همچنان آرمان مقدس ملت ایران و همه مسلمانان است.
فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل نمود.
 مدیران و کارکنان و پرسنل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد همپای اقشار گوناگون ملت ایران در سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن روز قدس شرکت می‌کنند و با آرمان‌های خمینی کبیر (ره) و مقام معظم رهبری در دفاع از قدس شریف پیمانی دوباره می‌بندند.»
 
رحمان خادم
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
--------------------------------
بیانیه جمعیت زنان مسلمان نو اندیش به مناسبت روز قدس
  بسم الله الرحمن الرحیم
 کدام وجدان بیدار و آگاهی است که ظلم بر زنان و مردان و کودکان بی دفاع و مظلوم فلسطین را ببیند، اما سکوت کند و یا قدمی در حمایت از این مظلومیت و محکومیت اشغالگران برندارد.
 سرزمین قدس شریف سال‌هاست، صحنه زور گویی رژیمی غاصب شده است که نه به مبانی دین یهود اعتنایی می‌کند و نه با موازین بین المللی و حقوق بشر سر سازگاری دارد.
 رژیم اشغالگر قدس حال که با همراهی ترامپ و هم پیمانانش در خاور میانه زمینه را برای ظلم و تعدی به مردم مظلوم فلسطین، مناسب‌تر از همیشه دیده، حتی صدای اعتراض این مردم به پایتخت نامیدن قدس شریف و راه اندازی سفارت دولت امریکا در این شهر را با گلوله مستقیم به مردم بی دفاع پاسخ می‌دهد.
 این روزها مردم مظلوم فلسطین در معرض بیشترین فشارها و حملات رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش هستند و حتی به پرستار ۲۱ ساله که در حال رسیدگی به مجروحین و آسیب دیدگان این حملات غیر انسانی بود، نیز شلیک مستقیم می‌کند و او را به شهادت می‌رساند.
 به راستی این قساوت با کدامیک از موازین انسانی و حقوق بشر همخوانی دارد که اینچنین دولتی که ادعای حقوق بشرش گوش فلک را کر کرده است، حاضر است برای تأمین منافع سیاسی و اقتصادی خود در خاور میانه، قطعنامه‌های سازمان ملل را در محکومیت اقدامات رژیمی اشغالگر، وتو کند.
 روز قدس نماد همراهی و همصدایی همه مردم جهان با مردمی است که سالهاست، بی دفاع و آواره از سرزمین خود شده‌اند و مجامع بین المللی که باید بی طرفانه نسبت به این ظلم و بی عدالتی وارد عمل شوند، به رغم این مظلومیت نتوانسته‌اند داد مظلومیت آن‌ها را بستانند.
 جمعیت زنان مسلمان نو اندیش با محکوم‌کردن، اقدامات دولت امریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها در خاور میانه و برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین، در اعتراض به این رفتار، به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس می‌پیوندد. باشد که این حرکت و این همراهی، زمینه‌ای برای بیشتر شنیده شدن صدای مظلومیت آنان در مجامع جهانی و پایان دادن به رفتار ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی باشد.
 جمعیت زنان مسلمان نو اندیش
هفدهم خرداد ماه ۱۳۹۷
نام شما

آدرس ايميل شما

اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1