تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۰۰۵۶۴
کبنا گزارش می‌دهد

خودروهایی که مردم «شاهد»‌های یاسوج را آزار می‌دهند / خیابان‌های دولت‌آباد پُر از چاله و چوله‌ / بوی بد فاضلاب در شهرک امام حسین(ع) / آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه در بنستان «دنا»

۱
۱
خودروهایی که مردم «شاهد»‌های یاسوج را آزار می‌دهند / خیابان‌های دولت‌آباد  پُر از چاله و چوله‌ / بوی بد فاضلاب در شهرک امام حسین(ع) / آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه در بنستان «دنا»
کبنا ؛شهروندان شهرها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد در تماس با کبنا نیوز [اینجا] مشکلات منطقه، محله، روستا و شهر خودشان را مطرح کردند.

1-شب‌ها پلیس محترم و زحمتکش به خیابان «شاهدها» یه سر بزنه واقعاً سر و صدای ماشین‌ها که صدای ضبطشون بیش از حد زیاده آسایش رو از مردم سلب کرده از ساعت یک شب «شاهدها» میشه محل کنسرت شبانه یه سری افرادی که اکثراً شاید شرایط مناسب روحی ندارن.
2-عرض سلام و احترام ویژه دارم خدمت مسئولان زحمت کش و دلسوز که به فکر مردمند وکار بلدن واما خیابان‌های دولت آباد همه دارای چاله چونه اند و اکثراً جدول کشی نشده‌اند بالاخص کوچه کعبه ۱ منشعب از خیابان ۲۰ متری شهید افسون که همه‌اش چاله چوله است و جدول هم خراب وسط  کوچه چندین سال پیش کشیده‌اند که به هیچ عنوان بدرد، نمی‌خورد.
3-شمارو به خدا در بلوار باهنر چند تا سرعت گیر ایجاد کنید باهنر ۵ تا باهنر ۹.
4-شما رو به خدا قسم میدم در بلوار باهنر از باهنر ۵ تا باهنر ۹ حداقل ۳ سرعت گیر ایجاد کنید تا جوونا  نتونن کورس بزارن ومردم این منطقه راحت بشوند.
5- قابل توجه شرکت محترم گاز استان؛ چندین علمک گاز بدون رعایت نکردن فاصله قانونی تقریباً نزدیک به وسط کوچه زده شده است که چندین بار باعث مشکلات زیادی برای تردد ماشین‌ها شده است، حتی چند مرتبه شب‌ها ماشین‌ها با هم برخورد کرده وما اتفاقات گاز زنگ زدیم ولی متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته حال مراتب جهت اطلاع مسئولین شرکت گاز بیان گردید که درصورت وقوع حادثه جوابگو خودشان باشند.
6-با سلام لطفاً یه گزارشی از فاضلاب تهیه کنید جهاد و شهرک امام حسین و امام علی و دولت آباد را بوی بدش برداشته سلامتی مردم مهمتر از هر چیز دیگریست.
7- سه سال است که قرار هم شهردار قبلی وهم شهردار جدید خیابان ساحلی شرف آباد را آسفالت کنند تازه نماینده هم بقول خودش اعتبار کل شرف آباد را گذاشته تو را به خدا به داد این مردم برسید. اگه قیامتی باشد حتماً باید پاسخ بدین.
8-با سلام ما ساکنین بلوار استاندارد خیابانی که اداره استاندارد در آن واقع شده هستیم متاسفانه این خیابان فاقد اسم بوده که برای آدرس دادن واقعاً سخت ودیگری اینکه این خیابان 12 متری است، ولی عملاً از 9 متر هم کمتر می‌باشد از مسوولین محترم تقاضامندیم نسبت به نامگذاری این خیابان و بازگشایی و ترمیم خیابان مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.
9-بیایید خدا وکیلی وضعیت بد قطعی آب دولت آبادتر بررسی کنید در روز دوبار قطع می‌شود.
10-تورا خدا یکی پیدا به شه و این وانت بارهای کنار جمعه بازار را جمع کنه که واقعاً علاوه بر ایجاد چهره زشت برای شهر هر لحظه باعث ترافیک می‌شوند متاسفانه شهردار جوابگو نیست.
11-سلام خیابان شهید دهراب پور دولت آباد از بس چاله وچوله داره هر ماه باید با این وضعیت تورم جلوبندی ماشین باید تعمیر کنیم تورو قران رسیدگی کنید.
12-با سلام خدمت همه خدمتگذاران این مرز و بوم ما اهالی دولت آباد این روزها از بوی بد تصفیه خانه فاضلاب شهری خیلی رنج می‌بریم مسولان امر به فکر چاره باشن تا داد مردم در نیومده.
13-کسانی که میگویند این ماشینهای میوه فروش را جمع کنید مغازه دارانی هستند که میوه چند برابر می‌فروشند چرا به فکر فقرا نیستید لا اقل حالا که همه چیز گران هست بزارید میوه ارزان بخوریم.
14-تو را به هرکه می‌پرستید ماشینهای دوره گرد میوه فروش مسیر یاسوج نجف اباد سرابتاوه را از خیابن جمع کنید کلاً خیابان را تصرف کرده‌اند و مسولان فقط حرف می‌زنند و عمل نمی‌کنند اخرش ما نفهمیدیم مسولان با حرفای تکراری کی میخان جمع کنن اینا را
15-شهریاسوج دارای رشد نامتوازن است بخش عظیمی ازامکانات و خدمات و پارک‌ها در یک سمت شهر و بخش دیگرشهر ازنبود کمترین امکانات رنج می‌برد. سررود جنوبی دارای وضعیت مطلوب‌تری می‌باشد ولی سررود شمالی که شامل بلهزارها و مادوان می‌باشد حتی عابر بانکی در جاده اصفهان نمی‌بینید. دقیقاً مثل سیبی که یک سمت آن سالم و نیمه دیگرآن خراب باشد.
حداقل بانک های استان حد فاصل فلکه جهاد تا زندان عابر بانکی تدارک  ببینند.
16-با سلام چرا آب شرب دولت آباد در 24 ساعت در دو مرحله قطع می‌شود یکی ساعت 13 الی 17 ساعت 23 تا 5 صبح هر روز وبقیه مناطق مثل شاهدها هیچ گونه قطعی آب ندارند. لطفاً اطلاع رسانی تا رسیدگی شود.
17-سلام. حقیر الآن سه مرتبه هست که به نمایندگی از مردم شهیدپرور پیغام می‌گذارم مبنی بر عدم اتصال اینترنت‌تری جی و فورجی در روستاهای لمای علیا و سفلی که واقعاً یکی از دغدغه‌های جوانان و این مردم شریف هست. بندگان خدا حالا که درآمد، شغل و مسکن ندارند حداقل مشکل اینترنت را حل کنید تا یک سرگرمی داشته باشند. ان شاالله منتظر رفع این مشکل با پیگیری‌های صدای مردم و سایت کبنا نیوز هستیم. ناگفته نماند روستاهای باگ، گزدون و نیز تنگ رواق که با فاصله دو کیلومتری از این روستا قرار دارند مشکل اینترنت ندارند.
18-نابسامانی جاده گچساران به یاسوج از نظر زدگی و موجداربودن و پیچدار و گیج کننده بودن جاده نزدیک خان احمد و تاریکی تونلها و خرابی جاده قبل از ورود به یاسوج.
19-علیرغم مکاتبات اعضای شورای شهر و رئیس شورا و در خواست‌های مکرر اهالی کوچه ۱۲ متری ساحلی شرف آباد علیا تاکنون کوچه مزبورترمیم آسفالت آن صورت نگرفته است. خواهشمند است پیگیری فرمائید.
20-با سلام و عرض قبولی طاعات و عبادات. قبل از انتخابات مجلس بارها متولیان شهر نسبت به ارائه وعده و قول برای ترمیم راه و خیابان می‌دهند و برای مردم بهشت سبزی تعریف می‌کنند. هرچه فکر می‌کنم خیابان شرف آباد معروف به روستای حاجتیها، اصلاً شبیه روستا هم نیست. روستاها طرح هادی دارند و جدول گذاری و آسفالتند، اما این خیابان پر از گرد و خاک، چاله و چوله، وجود تیر برق در حریم جاده، خیابان‌های فرعی فاقد پل، و .... جدول گذاری می‌نمایند با کیفیت فوق العاده پایین، ما از مسئولین عزیز پارک و فضای تفریحی که قطعاً دارای هزینه بالایی است در این منطقه نمیخوایم، فقط آسفالت معابر این بخش از شهر را میخواییم حتی حاضر به جمع اوری کمک مالی نیز هستیم. گرد و خاک دائم در خانه‌هایمان جولان می‌دهد. باور کنید شرف آباد دیگر روستا نیست. سالیان سال است که بخشی از شهر و شهرداری یاسوج شده است. با تشکر از مسئولین کبنا نیوز
21-با سلام و خسته نباشی خدمت زحمتکشان کبنا نیوز روستای بزرگ بنستان از توابع شهرستان دنا دارای خطوط آنتن دهی بسیار ضعیف تلفن همراه می‌باشد. مسئولین مربوطه لطفاً به مشکل بزرگ ما رسیدگی کنند. با تشکر جوانان بنستان
نام شما

آدرس ايميل شما

روستای تنگ رواق
United States
با سلام مخابرات استان طبق وعده خود قرار بود با نصب دکل ، اینترنت پرسرعت به روستای تنگ رواق از توابع شهرستان دنا دهد چه شد ؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1