تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۰۰۵۴۵
در بررسی پروژه‌ها مطرح شد

تاجگردون: صنعت تعطیل است / من «شوهرداری» کنم / من برای خودم و شهرستانم متأسفم

۶
۱
تاجگردون: صنعت تعطیل است / من «شوهرداری» کنم / من برای خودم و شهرستانم متأسفم
کبنا ؛نشست بررسی پروژه‌های شهرستان گچساران با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، مدیران کل، فرماندار و روسای ادارات در حالی  در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران  برگزار شد که نکات قابل توجهی در این جلسه رد و بدل شد.
 جلسه‌ای که هفت ساعت به طول انجامید و به نوعی باید اذعان کرد مانند یک جلسه امتحان سخت بود.
 نکته جالب مدیرانی که شاید حتی به خود زحمت زحمت نداده بودند از شب قبل مروری بر عملکردهایشان داشته باشند آنهایی که زودتر آمده بودند از روی کاغذهایشان نکاتی را به سرعت می‌نوشتند، خط می‌زدند و دوباره می‌نوشتند و مشخص بود آمده بودند تا فقط رضایت تاجگردون را جلب کنند و بروند و نه چیز دیگر.
هر چند جلسه با تاخیر شروع می‌شود اما با ورود به بحث و بررسی مشخص است هر کسی دوست دارد نفر آخری باشد و برخی نیز کاملا مشهود است خود را پشت صندلی کنار دستی پنهان کرده‌اند.
 اینجاست که در می‌یابیم و تمام پاسخ‌هایمان را می‌گیریم که علت عقب ماندن چیست و جواب تمام سوالاتمان را می‌گیریم.
 از صنعت، معدن و تجارت شروع می‌شود تا دیودیده پاسخگی سوالات تاجگردون باشد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هر چه کرد نتوانست تاجگردون را متقاعد کند و نماینده گچساران تا پایان سخنان دیودیده از عملکرد او رضایت نداشت به گونه‌ای که  در پاسخ به دیودیده اظهار کرد، آقای دیودیده لطفا  هر چه مشاور می‌گوید شما تایید نکنید و در جلسه آن را مطرح نکنید.

 تاجگردون در طرح  پرسشی از دیودیده که هم اکنون پتروشیمی گچساران چند درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمان بهره‌برداری آن چه زمانی است چنین جوابی از دیودیده شنید که فاز اول پتروشیمی گچساران هم اکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با سرعت بخشیدن کار در فاز اول پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.
 دیودیده با بیان اینکه پتروشیمی گچساران ماهانه 1.5 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: این پتروشیمی در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد که در جواب تاجگردون بیان کرد، چگونه می‌شود پتروشیمی که هم اکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 تاجگردون ادامه داد: نه اینگونه که می‌گویید نیست با این پیشرفت کاری پتروشیمی گچساران تا سال 99 ادامه خواهد داشت.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه داد: به جای اینکه به دنبال اتمام فاز اول پتروشیمی گچساران هستید که با اتمام این پروژه هزار نفر بیکار می‌شوند به دنبال اجرایی شدن فاز دوم این پروژه باشید که با اجرا شدن فاز دوم  موجب اشتغالزایی در این صنعت خواهید شد.
 تاجگردون در ادامه با انتقاد از دیودیده گفت: اطلاعات ما بسیار بهتر از مدیران است این اطلاعاتی که شما به ما می‌دهید همان مکاتبات هفتگی است که از شهرستان به شما می‌رسد.

 تاجگردون افزود: گزارشات کاری شما از سال گذشته تا کنون تغییر نکرده است و هیچ اتفاق خاصی در این قسمت رخ نداده است.

تاجگردون ادامه داد: تاکنون بیش از چهار جلسه با مسوولان  بانک صنعت، معدن و تجارت جلسه داشته‌ام.
 نماینده مردم گچساران و باشت به سراغ پروژه دیگر اداره صنعت، معدن و تجارت می‌رود و بیان می‌کند، آقای دیودیده کارخانه گیاهان دارویی را به کجا رسانده‌اید.
 دیودیده در این باره عنوان کرد: پروژه گیاهان دارویی مربوط به شهرستان باشت بوده که به شهرستان گچساران انتقال داده شده که زمین آن مشخص شده و منتظر جواب استعلام زمین هستیم و بر اساس استعلامات زمین واگذار شود.

تاجگردون در این باره با طرح سوالی که آیا این زمین با مشکل برنخورده است، دیودیده در جواب عنوان کرد بله این زمین مشکلاتی را دارد.
 تاجگردون ادامه داد:  عیب من این است که بیشتر از شما می‌دانم و خطاب به دیودیده می‌گوید، تو را به قرآن بگویید چرا به موضوعات استان و شهرستان  و طرح تولیدی حساس نیستید.
نماینده مردم گچساران و باشت ادامه می‌دهد: آیا شما با اداره گاز شیراز صحبت کرده‌اید و پس از شنیدن کلمه خیر از دیودیده تاجگردون به او می‌گوید، واقعا چرا صحبتی انجام نداده‌اید.
تاجگردون افزود: من امروز ناراحت هستم که استاندار و یا یک مقام اجرایی  بگوید چرا نماینده  در کار اجرایی دخالت می‌کند، این هم دستگاه‌های اجرایی ما.
 نماینده گچساران با خطاب قرار دادن دیودیده گفت: اگر شما به دنبال کار نروید و من هم نروم چه کسی باید به دنبال این پروژه‌ها برود.
 تاجگردون افزود: من معذرت می‌خواهم و من برای خودم و شهرستانم متاسفم  یعنی شما برای گیاهان دارویی از صفر تا اینجای کار را من دنبال کرده‌ام اما امروز وضعیتش این گونه است.
تاجگردون اذعان کرد: من خودم سه شب گذشته صحبت کردم و پیگیر کار گیاهان دارویی هستم.
 نماینده گچساران و باشت خاطرنشان کرد: صنعت تعطیل است و به فرماندار می‌گویم به سراغ پروژه‌های دیگر برویم.
  از مدیران‌کل دیگر بگذریم که در این نشست با جواب‌های دست و پا شکسته  توانستند تا حدودی رضایت تاجگردون را جلب کنند و به یاد دوران دبستان خود می‌افتادیم.

 نمی‌شود مدیر اجرایی باشی و حتی تحمل چند ساعت کفش پوشیدن را نداشته باشی و در پشت میز کفشهایت را در آورده باشی.

 پس از عبور از  لدنی مدیرعامل آب و فاضلاب استان که 54 پروژه همزمان  در زمینه انشعابات فاضلاب و توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی در این شهرستان دارد ، عملکرد اداره جهاد کشاورزی  و آب منطقه‌ای  مورد بررسی قرار می‌گیرد.
پس از صرف افطار  و یک تایم کوتاه استراحت نوبت به  علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد می‌رسد.

علیمردانی که در طول جلسه مدام در حال  یادداشت برداری از گزارشاتی بود که  در جلوی او قرار گرفته بود، حالا باید پاسخگویی سوالات تاجگردون باشد.

  مدیرکل راه و شهرسازی که نمی‌تواند تاجگردون را متقاعد کند از پیمانکاران گلایه می‌کند در حالی است که به گزارش خبرنگار ما در جلسه گذشته این پیمانکار بوده است که از نبود بازرس بر سر پروژه گلایه‌مند بوده است.
تاجگردون خطاب به علیمردانی می‌گوید، آیا شما تا کنون برای پیمانکاران توبیخی نوشته‌اید که علیمردانی نگاه به نفر کناری می‌کند و نفر کناری نگاه به دیگری.

نماینده مردم گچساران و باشت می‌گوید، این پیمانکاری که شما از آن نام برده‌اید در کرج بیش از 50  میلیارد تومان مطالبات دارد اما چگونه در گچساران  لنگ دو یا سه میلیارد پول است.
تاجگردون  خطاب به علیمردانی می‌گوید، آقای علیمردانی شما دارید با پیمانکاران حال می‌کنید و این واقعیت در کل استان است و ادامه می‌دهد، کسی که نتوانسته است کار را انجام دهد به او کار ندهید و آقای علیمردانی شما رفیق ما هستید یا رفیق خرس که علیمردانی در پاسخ می‌گوید، ما صددرصد رفیق شما هستیم.
 در این زمینه فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ورود می‌کند و می‌گوید: این پیمانکاران اگر پاکت مناقصه هم آوردند در مناقصات شرکت داده نشوند.
 تاجگردون به سراغ پروژه جاده کمربندی می‌رود و علیمردانی اظهار می‌کند: پاکت این پروژه احتمالا روز شنبه باز خواهد شد و تاجگردون اصرار می‌کند که جریان احتمالا چیست مگر این پروژه اعتبارات آن نیامده است چرا از کلمه احتمالا استفاده می‌کنید و کار را به عقب می‌اندازید.
 در ادامه این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان به جاده آبریگون اشاره کرد و گفت:  این جاده به طول 4 کیلومتر که هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا  شاید بتوانیم این پروژه هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

تاجگردون در ادامه با طرح پرسشی دیگری در زمینه جاده آبشیرین که قرار بود این پروژه تا دهه فجر افتتاح شود، در حال حاضر در کدام مرحله قرار گرفته است،  علیمردانی در پاسخ عنوان کرد متاسفانه پیمانکاران ضعیف عمل می‌کنند.
 تاجگردون با انتقاد از اداره راه و شهرسازی که پل روستای کمبل  تاکنون احداث نشده است و با این روند کاری تا پایان سال 99 این پروژه بهسازی و نوسازی جاده گچساران به گناوه به اتمام نخواهید رسید، با طرح پرسشی از علیمردانی گفت: مگر این پروژه اعتبار مالی ندارد که به کندی پیش می‌روند.
 نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه  از روند بهسازی جاده گچساران به گناوه  سوالاتی را مطرح کرد، و افزود: چرا پروژه‌های راه و شهرسازی  در این شهرستان عقب هستند.
تاجگردون ادامه داد: چرا می‌گویید این پروژه‌ها زمان‌بر هستند باید طبق زمان بندی این پرو‌ژه‌ها پیش بروند.

 نماینده مردم گچساران  و باشت با اشاره به یکی از پیمانکاران راه و شهرسازی گچساران که این پیمانکار 30 میلیارد تومان مطالبات دارد از علیمردانی شنید که شما آقای خادمی را صدا کنید که تاجگردون در جواب گفت: چرا من باید پیمانکاران را صدا کنم آیا وظیفه من صدا کردن پیمانکاران است.
 خطاب به علیمردانی  ادامه داد: من پیمانکاران را صدا بزنم، پول و اعتبار بیاورم و به یکباره بگویید همسایه‌ها یاری کنند تا من شوهرداری کنم.(منبع: فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون اون موقع که سردسته استیضاح کنندگان شده بودی که وزیرراه روبرداری،فکراین روزارومی کردی.آخه مگه و..ه که بودجه بده به توکه می خواستی برش داری.الان . به جایی نمی رسه یقه مدیرکل رومی گیری.. والامی گفت که من مدیرکل باچه رویی ازوزیربودجه بگیرم.بروخداروشکربازقرارگاه خاتم به دادت رسیده والاهمین تونل دیل هم .ن بود
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت جناب دکتر تاجگردون
دیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مرد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
.ف بو. فقط خواستی بگی که من ازهمه جاخبردارم واین منم که بودجه وپول میارم وگرنه.. احتمالا یواش یواش دنبال مدیرانی هستی که دراستانه انتخابات اینده .ت باشندوخودت خوب میدانی که کی وچطورواردگودشوی راستی ماکه نفهمیدیم اخرش اصولگرای اصلاح طلبی یااصلاح طلب اصولگراوبازخوب میتوانی صحنه ای راک.ی کنی تومیتونستی یک بازیگردرعالم سینمابشی به عنوان نمونه درجریان سقوط هواپیماخوب .ی ومردم بدبخت وعوام وحتی خواصی را. چراکه ان فریادهایت را بایدبرسروزیرراه میزدی نه وزیرکارخلاصه خودت راقهرمان میدانی وبهتراست بگویم قهرمان. دراخرجناب تاجگردون امیدوارم که دراین ماه مبارک وشبهای قدرخداوندتبارک وتعالی نگاهی به ماوشمابیندازدوبفهمیم ودرک کنیم که کاربرای خداکنیم نه برای .
راستی شماکه مدافع برجام ودولت علی برکت الله بودیدوالبته هستیدچرااین روزهاازبرجام وبرجامیان حرفی نمیزنید.
حرف بسیاراست واماکم گوی گزیده گوی چون شایددیوارکج تاثریانرودوزمان. دیواروازنوساختنش فرارسد.
علی برکت الله.
Iran, Islamic Republic of
کبنا چراکامنت هاروکامل بازنشرنمیدی؟
کبناامانت دارباش این کامنت هیچ گونه نقطه تاریکی نداشت وتوهینی هم دران به نگارش درنیامده بود،
وخلاصه ثابت کردی که رسانه بیطرف وطرفدارمردم وجودندارد،
وسلام و،
علی برکت الله.
ماهان
Iran, Islamic Republic of
اقای .پیمانکارها نورچشمی های خودتن .حالا اومدی . تیلیغاتی راه انداختی که چرا بازخواستشون نکردی.. اگه بارخواستشون کنن که .میفتی دنبال اون مسئول تا عزلش کنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1