کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر نماینده مجلس به «دیل» اتفاق افتاد

اعتراض شدید جوانان دیل به تاجگردون؛ چه شد وعده‌ها، سوختیم / «حاج نبی‌زاده» راحت بخواب جوانان دیل بیدارند

15 خرداد 1397 ساعت 1:55

جوانان روستای «دیل» به غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت اعتراض شدید کردند.


عصر امروز ( دوشنبه 14 خردادماه) غلام‌رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت از تعدادی از پروژه‌های شهرستان گچساران بازدید کرد.
در این بازدید که برخی از مسوولان شهرستان گچساران و لیدرهای غلام‌رضا تاجگردون او را همراهی می‌کردند، در سفر به روستای دلیل و بازدید از پروژه طرح آبرسانی جوانان این روستا با دست نوشته‌های از قبیل «جوانان دیل در آتش بیکاری می‌سوزند» از این نماینده مجلس استقبال و اعتراض کردند.
جوانان روستای «دیل» نیز نسبت به عدم استفاده نیروهای جوان این روستا  در برخی شرکت‌ها از جمله پتروشیمی، نفت و دیگر ادارات و نهادها معترض بودند.
نماینده مردم گچساران و باشت با حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) و در جمع اقشار مختلف مردم به تشریح برخی پروژه‌های ملی و شهرستانی پرداخت.
 
تاجگردون هنگام ضیافت افطار در روستای دیل ماند.

متن زیر به اسم جمعی از جوانان روستای «دیل» در فضای مجازی منتشر شد.

آقای غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف ونجیب مردم گچساران وباشت درمجلس شورای اسلامی
سلام.
روزی که مرحوم مدرس فرمودند که سیاست ماعین دیانت ماست و دیانت ماعین سیاست ماست فکرش راهم نمی‌کرد از این جمله تاریخی چه برداشتها که نشود
دراقدامی قابل تامل جنابتان باسو استفاده از اعتقادات مذهبی مردم در این ماه مبارک اقدام به دادن افطاری در روستای دیل وبویراحمدگرمسیر را دارد گویا نماینده‌ی محترم چنان غرق در قدرت وثروت هستند که نمی‌داند در حوزه‌ی انتخابیه امیرکبیرشان بسیارند افراد مستمندی که توانایی خرید ماحیتاج اولیه خود راندارند ودرکمال ناباوری می‌بینیم صاحبان ثروت برای به دست اوردن قدرت ومحبوبیت چه ریخت و پاش‌هایی که نمی‌کنند.
اصولاً دادن افطاری ثواب بسیار دارد اگر قصد تقرب باشد.
نماینده محترم درصورتی که نیت وقصدی خیرداشت می‌توانست هزینه‌ی بالای این افطاری را به صورت جیره‌ی خشک میان مستمندان توزیع نماید نه اینکه با سوءاستفاده ازحضورپررنگ مردم برای اقامه‌ی نماز مغرب وعشا در نوزده ماه رمضان بادادن وعده‌ی افطاری شوی تبلیغاتی به راه بیندازد
به‌راستی چنین شوتبلیغاتی توهین به شعورمردم نیست؟
چند صباحی است که عده‌ای کوتوله‌ی سیاسی عامل نزول جایگاه سیاسی دیل درمنطقه شده‌اند واینک باهمراهی اقدام پوپولیستی نماینده تلاشی مضاعفی درخورد کردن وجه دیل ومردمش رادارند
اقای نماینده به جای دادن وعده افطاری جوابگوی خیل عظیم بیکاران تحصیل کرده منطقه باشد که دراخرین اقدام قانون گریزی خود منجربه استخدام ۱۵۰ نفر بدون ازمون درشرکت بهره برداری نفت وگارگچساران شده‌اند.
۱۵۰ نفرنورچشمی و ڑن خوب که استخدام شدند سهم دیل وبویراحمد گرمسیرچند نفربود؟
درمیان این نورچشمی‌ها چندنفرتحصیل کرده ومستمند بود؟؟
ودرپایان باید به حال دیل ومردمش خون گریست که روزگاری مردان بزرگی همچون حاج محمدعلی نبی زاده و حاج علیمراد جعفری را به مجلس می‌فرستادند امروزشان ومنزلت خود را با یک وعده طعام معامله می‌کنند.
حاج نبی زاده اسوده بخواب چرا که جوانان دیل بیداراند و نمی‌گذارند عده‌ای کوته فکر که به دنبال امیال شخصی خود، ازنماینده بت ساخته وان را می‌پرستند بیش از این شرف وحیثیت دیل را به باد دهند.
 


 
 


کد مطلب: 400508

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400508/اعتراض-شدید-جوانان-دیل-تاجگردون-وعده-ها-سوختیم-حاج-نبی-زاده-راحت-بخواب-بیدارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1