تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۴۰۰۴۹۷
در نشست با خبرنگاران مطرح شد

همه رسانه‌ها باید در برنامه‌های سپاه فتح حضور داشته باشند / رسانه‌ها مشکلات را رصد کنند

۱
۰
همه رسانه‌ها باید در برنامه‌های سپاه فتح حضور داشته باشند / رسانه‌ها مشکلات را رصد کنند
کبنا ؛ همزمان با شب 27 ماه رمضان و به همت روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نشست صمیمی و برنامه ضیافت افطار با خبرنگاران با حضور سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست که هر یک از خبرنگاران نقطه نظرات خود را ارائه دادند سرهنگ انصاری اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس نکات آموزنده‌ای را به ما آموخت از جمله این که با تعامل و خرد جمعی بسیاری از مشکلات را می‌توان برطرف کرد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و فرماندهان ما فارغ از بینش‌ها و گرایش‌های سیاسی مجاهدت و ایثار کردند و امروز هم رسانه‌های ما باید با همین دیدگاه به توسعه کشور و استان کمک کنند.

این فرمانده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر هم می‌بینیم که همه جریان‌ها و تفکرات سیاسی به دولت‌های خود برای پویایی اقتصاد تلاش می‌کنند.

انصاری در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که سپاه متعلق به آحاد مردم و اقشار است تصریح کرد: در برنامه‌های سپاه نیز باید همه رسانه‌ها شرکت داشته باشند چرا که سپاه متعلق به همه است.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رسانه‌های استان ما از بسیاری استان‌ها فعال‌تر هستند و باید علاوه بر این دیده‌بان همیشه بیدار باشند.

وی گفت: رسانه‌ها به عنوان دیده‌بان باید مشکلات را رصد کرده و اطلاع رسانی کنند و اگر به موقع خبر دهند دشمن نیز به موقع غافلگیر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

بایدها
United Kingdom
چرا میگین باید!!؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1