تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۰۴۸۴
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بیمارستان بزرگ «یاسوج» پارکینگ ندارد

۰
بیمارستان بزرگ «یاسوج» پارکینگ ندارد
کبنا ؛عزیز فیلی در بررسی مشکلات موجود بیمارستان 293 تخت‌خوابی یاسوج اظهار داشت: بحث سند مالکیت بیمارستان و مشکل تعاونی‌ مسکن تامین اجتماعی تا دو هفته آینده بررسی و سعی بر برطرف کردن آن‌ها در کمترین زمان ممکن است.

وی از افتتاح فاز اول بیمارستان بزرگ یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: تا زمان تجهیز کامل این بیمارستان مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد پس نباید انتظار افتتاح به صورت ناقص داشته باشیم.

فیلی با بیان اینکه معارضات زمین بیمارستان یکی از مشکلات موجود بوده که بخشی از معارضات مربوط به کارکنان تعاونی تامین اجتماعی است افزود: 3.5 هکتار زمین در شمال غربی شهر یاسوج واگذار و قرار شد با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی این زمین تحویل کارکنان تعاونی تامین اجتماعی شود و زمینی که در اختیار کارکنان تعاونی بوده به راه و شهرسازی واگذار شود.

وی بیان کرد: نبود پارکینگ برای بیمارستان یاسوج در نشست مطرح و قرار شد دو پارکینگ عمومی و اختصاصی برای بیمارستان در نظر گرفته شود که بیمارستان پارکینگ اختصاصی دارد اما نیاز به پارکینگ عمومی برای ارباب رجوع است که زمین سازمان تامین اجتماعی و دو هکتار زمین بخش خصوصی پیشنهاد شده و با تعامل با بخش خصوصی، در این زمین پارکینگ و پد هلی‌کوپتر احداث می‌شود.

فیلی در رابطه با زمان بهره‌برداری از بیمارستان یاسوج گفت: بیمارستان تا زمانی که تجهیز و موانع اجرایی آن برطرف نشود افتتاح نمی‌شود، تلاش می‌کنیم که در ابتدای نیمه دوم سال بعد از هفته دولت( در مهر ماه) شاهد افتتاح این طرح مهم باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1