کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست بررسی بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج مطرح شد

زارعی: لجبازی خوب نیست/ هر روز «جر و بحث» / مردم بویراحمد معطل بیمارستان 283 تختخوابی

13 خرداد 1397 ساعت 14:31

نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس گفت: جمعیت 700 هزارنفری شهر یاسوج چندین سال به خاطر اختلافاتی که وجود دارد، معطل بیمارستان 283 تختخوابی مانده‌اند.


غلام محمد زارعی ظهر امروز در نشست بررسی بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج، اظهار کرد: این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی 98 درصد احداث‌شده است، و آماده بهره‌برداری هست، اما چندین سال به خاطر اختلافاتی که با سازمان تعاونی تأمین اجتماعی استان وجود دارد، جمعیت 700 هزارنفری شهر یاسوج معطل این پروژه مانده‌اند.


زارعی افزود: قرار نیست که در این نشست صرفاً به سازمان خاصی توجه شود، بلکه اینجا جمع شده‌ایم که باهم همفکری کنیم، تا مشکلات بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج که عام‌المنفعه است، به دست مردم برسانیم.
وی بیان داشت: لجبازی و نگاه بخشی مسئولان اصلاً خوب نیست، خواهشم از مسئولان این است که ظرف 2 هفته آینده مشکلات این پروژه را برطرف کرده، و در چارچوب اسناد جمع‌بندی و شفاف‌سازی کنید.
نماینده بویراحمد و دنا اظهار داشت: صحیح نیست که سازمان‌ها نگاه بخشی داشته باشند، بلکه باید منافع جامعه را در نظر بگیریم.
وی افزود: سازمان راه و شهرسازی استان باید به تعهدات خود نسبت به تعاون تأمین اجتماعی استان انجام دهد، لذا مردم 12 سال منتظر این هستند که بیمارستان 283 تختخوابی در استان افتتاح شود، مشکلات مادی زیاد است، و چرا باید هرروز برای این مشکلات «جر و بحث» کنیم.



کد مطلب: 400480

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400480/زارعی-لجبازی-خوب-نیست-روز-جر-بحث-مردم-بویراحمد-معطل-بیمارستان-283-تختخوابی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1