تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۰۰۴۷۹
فرماندار بویراحمد مطرح کرد:

پارکینگ در یاسوج مغفول مانده است

فرماندار بویراحمد مسائل ترافیکی یاسوج را تشریح کرد
۰
شورای ترافیک بویراحمد
شورای ترافیک بویراحمد
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه شورای ترافیک که صبح امروز با حضور اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مبحث پارکینگ در مرکز استان مبحثی فراموش شده است وپیگیری این مبحث به کندی پیش می‌رود؛ لذا، با توجه به کمبود فضای پارکینگ مناسب برای شهروندان در مرکز استان می‌بایست زیرساخت‌های لازم مثل خط کشی و نصب تابلوی کارت پارک و همچنین وضعیت صلاحیت پارکبان‌ها در مواجهه با مردم مورد بازنگری قرار بگیرد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000400/nf00400479-1.jpg
شاهرخ کناری در این جلسه با بیان اینکه سرعت کاه ها وضعیت استاندارد ندارند، گفت: وضعیت نامناسب وغیراستاندارد سرعتکاه ها در برخی از مناطق و خیابانهای مرکز استان در برخی مواقع باعث بروز تصادفات و ترافیک شده است که نارضایتی مردم را در پی داشته است.
فرماندار با اشاره به دغدغه های عمومی مردم و همچنین تسهیل تردد در سطح معابر و خیابانها، تصریح کرد: با توجه به اینکه تاکنون شهرداری اقدام موثری به منظور ایجاد پارکینگ در سطح شهر انجام نداده است و همچنان ترافیک و ازدحام خودروهای پارک شده در سطح خیابان ها مشاهده می شود، ضروری است هر چه زودتر نسبت به صدور کارت پارک های الکترونیکی با رعایت اصول فنی و مکان یابی خیابان ها در مرکز استان اقدام عملی صورت بگیرد.
کناری گفت: اینکه برای تمام خیابانها کارت پارک طراحی کنیم از نظر کارشناسی ممکن نیست و همه خیابان های مرکز استان از نظر عرض خیابانی ظرفیت این کار را ندارند و فرمانداری بویراحمد هم مجوزی در این خصوص صادر نخواهد کرد.
رئیس شورای ترافیک شهرستان بویراحمد از آماده سازی طرح جامع ترافیکی مرکز استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با مشخص شدن مشاور طرح جامع ترافیکی مرکز استان بسیاری از معضلاتی که در حوزه ترافیکی شهر یاسوج وجود دارد، برطرف خواهد شد.
فرماندار بویراحمد گریزی هم به آژانس های بیسیم و تاکسی تلفنی ها زد و گفت: شناسایی کلیه تاکسی تلفنی های مرکز استان و حومه آن در بازه زمانی دو هفته در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
رئیس شورای تامین شهرستان با تأکید بر اینکه صلاحیت راننده های سرویس تاکسی تلفنی باید توسط دستگاه‌های ذیربط مورد تایید قرار بگیرد، گفت: در برخی مواقع تخلفات آشکاری از آنها سر زده است که نوع خودرو، بغل نویسی درب خودرو و نصب تابلوی تاکسی، مورد تاکید قرار گرفته است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000400/nf00400479-2.jpg
وی تصریح‌کرد: صلاحیت ترافیکی آژانس ها و تاکسی تلفنی‌ها، افراد، راننده و خودرو های آنها باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا مشکل امنیتی در این خصوص نداشته باشیم.
فرماندار بویراحمد افزود: کیوسک‌ها نیز در شهریاسوج مکان‌یابی صحیح ندارند یا اگر دارند با واسطه های متعدد و به صورت دلخواه بدون در نظر گرفتن مصوبات شورای ترافیک و پلیس راهور نصب شده‌اند که باعث ایجاد بار ترافیکی خواهند شد، لذا در صورت مشاهده به مراجع قضایی ارجاع داده خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1