تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۰۰۴۷۴
در گفت‌وگویی مطرح شد

پای چه کسی در «دانشگاه یاسوج» قطع شد / خط نمی‌گیرم / قشون‌کشی سیاسی نکرده‌ام

۸
۱
پای چه کسی در «دانشگاه یاسوج» قطع شد / خط نمی‌گیرم / قشون‌کشی سیاسی نکرده‌ام
کبنا ؛ «احمد عریان» افزود: 4 دانشکده علوم پایه، کشاورزی، فنی و مهندسی و ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه در یاسوج مستقر هستند و دانشکده صنعت و معدن در چرام و دانشکده نفت و گاز نیز در گچساران قرار دارد.
 وی اظهارکرد: قریب به 2100 دانشجوی دکترا و کارشناسی ارشد و مابقی دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کاردانی تحصیل می‌کنند.
 رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص وضعیت دانشجویان از نظر جنسیت خاطرنشان کرد: در گذشته 63 درصد دختر و 37 درصد پسر بودند که هم اکنون دانشجویان دختر و پسر در این دانشگاه نصف به نصف و تقریباً متعادل هستند. 
عریان در رابطه با وضعیت هیئت علمی دانشگاه یاسوج با بیان اینکه حدود 240 عضو هئیت علمی از مرتبه استادیار، دانشیار تا استاد در رشته‌های مختلف داریم، تصریح کرد: 9 استاد و بیش از 70 دانشیار داریم. نسبت استاد به دانشحو در این دانشگاه بد نیست البته تعداد استاد این دانشگاه کم است که با تلاش اعضا هیات علمی و فعالیت‌های پژوهشی در آینده نزدیک اصلاح می‌شود.
 جذب نیرو در دانشگاه یاسوج عالمانه نبوده است
 وی در زمینه نیروی اداری و کارمند دانشگاه با بیان اینکه جذب نیرو در دانشگاه یاسوج عالمانه نبوده است، ادامه داد: بیش از حد نیاز نیروی اداری و کارمند در دانشگاه وجود دارد که متاسفانه بیشتر آنها متخصص نیستند و در زمینه کارهای تخصصی از جمله کارشناسان آزمایشگاه با کمبود مواجهیم. در آزمایشگاههای دانشگاه امکانات و تجهیزاتی وجود دارد که نیروی اداره کردن این تجهیزات را نداریم.
 رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد: نیروهای رسمی قطعی، رسمی آزمایشی، پیمانی، قراردادی و شرکتی داریم. تعداد نیروهای شرکتی دانشگاه زیاد هستند که بیشتر در امور جاری، خدماتی، فضای سبز، تاسیسات و سلف سرویس استفاده می‌شوند البته انحرافاتی نیز وجود داشته بطوریکه نیروهای شرکتی در سیستم اداری به عنوان منشی، تایپیست، رئیس دفتر و مسئول آزمایشگاه شاغل بوده‌اند که از سوی دستگاههای نظارتی مورد ایراد قرار گرفت.
 عریان تاکید کرد: از نظر قانونی باید به ازای اعضای هیئت علمی یا حداکثر یک دهم بیشتر کارمند داشته باشیم. در صورتی که یک و یک دهم درصد اعضای هیئت علمی نیرو بگیریم در مجموع باید حدود 270 کارمند می‌داشتیم در حالی که این دانشگاه هم اکنون بیش از 380 نفر کارمند دارد که بیش از حد نیاز است.
 وی بیان کرد: تعداد بیش از حد نیرو در طول تاریخ دانشگاه تبعاتی داشته و باید ماهانه هزینه‌های سنگین و اضافی بپردازیم اما در دوره‌های نزدیک تعداد بیش از حد افزایش پیدا کرد.
 اخراج 10 نیروی شرکتی دانشگاه
 رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص تبدیل وضعیت کارمندان و نیروهای اداری دانشگاه اظهار کرد: نیروهای رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شدند، 14 نفر از شرکتی به قراردادی ارتقاء یافتند و تعداد نیروی شرکتی که در سیستم اداری مشغول شده بودند چون خلاف قانون بوده 10 نفر از این تعداد قرار داد بسته نشده و از دانشگاه تعدیل شدند.
 عریان گفت: تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه نسبت به دانشجویان و رشته‌ها وضعیت خوبی است، برخی رشته‌ها نوپا هستند و ممکن است نیروها جوان باشند و کافی نباشد که به تدریج نیروها را استخدام می کینم. در برخی رشته‌ها از نظر عضو هیئت علمی تقریباً همتراز با سایر دانشگاهها هستیم و در بعضی ازرشته ها اعضای هیئت علمی بیشتر از سایر دانشگاههاست.
 وی افزود: در رشته دامپروری 12 عضو هیئت علمی داریم در حالی که دانشگاه شیراز 7 عضو هیئت علمی دارد و از این دست رشته‌ها زیاد داریم و حتی تعداد نیرو نسبت به دانشگاههای قدیمی و با سابقه بیشتر است.
 دانشگاه یاسوج با کمبود شدید تجهیزات مواجه است
 رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: دانشگاه‌ها از نظر تجهیزات وضع خیلی خوبی ندارند که به تبع وضعیت تجهیزاتی دانشگاه یاسوج نیز درشان این دانشگاه نیست با کمبود شدید تجهیزات و دستگاههای به روز مواجهیم. درصورتی که برای هر آزمایشگاه مبلغ یک میلیارد تومان تجهیزات اولیه و حداقلی خریداری شود در مجموع اگر 100 آزمایشگاه داشته باشیم برای تجهیز آنها 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است. اما تجهیزات آزمایشگاهی فعلی دانشگاه می‌تواند به توسعه استان کمک کند و موثر باشد.
 
عریان خاطرنشان کرد: با استفاده از دستگاهها و تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه می‌تواند در سطح تشخیص و توسعه به حوزه صنعت، کشاورزی و علوم پایه و زیست شناسی استان استان کمک کند. برخی آزمایشگاههای دانشگاه می‌تواند به‌عنوان آزمایشگاه مرجع در استان عمل کنند نمی‌دانم چرا تاکنون بین دانشگاه یاسوج و اداره استاندارد این مساله انجام نشده است.
 
وی در خصوص بودجه و سرانه فرهنگی دانشگاه بیان کرد: با این اعتبار دانشگاه یاسوج نمی‌توان نیازهای دانشگاه و دانشجویان را برطرف کرد 91 درصد مجموع اعتبارات دانشگاه یاسوج هزینه پرسنل از جمله حقوق، اضافه کار، حق التدریسی و نیروهای شرکتی می‌شود، از 9 درصد مابقی 6 درصد هزینه فعالیتهای پژوهشی می‌شود و اعتبار باقی مانده کم است و عملاً آن میزانی که می‌ماند ناچیز است بنابراین وضعیت دانشگاه در زمینه بودجه فرهنگی، فضای سبز و رفاهی کارکنان چیزی نیست که به ان افتخار کنیم.
 باید بیشتر به ورزش در دانشگاه یاسوج بهاء داده شود
 رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: در دانشگاه یاسوج به ورزش بهاء داده می‌شود اما خیلی بیشتر از این باید مورد توجه قرار گیرد، سالن چندمنظوره داریم اما کمبودهایی دارد که باید رفع و مجهز شود، استخر شنا داریم که به بخش خصوصی واگذار شده است متاسفانه طبق بررسی‌های صورت گرفته آورده‌ای هم برای دانشگاه نداشته و دانشگاه نمی‌تواند از آن آنطور که باید استفاده کند.
 عریان عنوان کرد: چمن مصنوعی داریم اما مناسب نیست. این دانشگاه واقعاً فضای ورزشی درست و حسابی ندارد. دانشگاه مادر استان باید یک زمین چمن فوتبال استاندارد و مناسب داشته باشد.
  با تمام وجود به فضای باز دانشجویی اعتقاد دارم
 وی در زمینه فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه یاسوج گفت: با تمام وجود به فضای باز دانشجویی به چند شرط اعتقاد دارم یکی اینکه از بیرون نشات نگیرد یعنی دانشجویان آلت دست به سیاسیون بیرون از دانشگاه نباشند و دعواها و حاشیه‌های بیرون را به داخل دانشگاه نکشند، دوم اینکه تخریب و توهین و مسایلی که دور از شان دانشجو و اخلاق اسلامی هست نباشد با همدیگر بحث کنند اما به برخی مرزها ورود نکنند.
 رئیس دانشگاه یاسوج افزود: سوم اینکه دانشجویان همدیگر را تحمل کنند و در یک محیط آکادمیک نظر خود را ارائه دهند و مجادلات به زندگی شخصی و درس آنها کشیده نشود، چهارم اینکه یک گروه اصلاح طلب با یک گروه اصولگرا به‌صورت مشارکتی برنامه اجرا کنند و روی مشترکات با همدیگر کار کنند و پنجم اینکه ویژگیهای مسلمانی، شیعه بودن و ایرانی بودن را حفظ کنند. مسایل سیاسی دانشجویان را از تحصیل که مساله اصلی آنها است جدا نکند.
 عریان خاطرنشان کرد: تشکل‌های سیاسی، انجمن‌های علمی و کانونهای فرهنگی مختلفی در این دانشگاه فعالیت دارند و درصورتی که کسی تقاضای راه اندازی تشکل دانشجویی داشته باشد بدون نگاه کردن به تفکر سیاسی مجوز لازم طبق روال و شرایط به آنها داده می‌شود.
 وی اضافه کرد: دانشگاه محیطی است که انواع تفکر در آن وجود دارد و اعتقاد داریم که حتی در سطح مدیریت نیز تمام دانشگاهیان با تفکرات و سلایق مختلف نقش داشته باشند.
 رئیس دانشگاه یاسوج گفت: وضعیت خوبی نسبت به سایر دانشگاهها در زمینه خوابگاه داریم و در آینده نزدیک دو خوابگاه مجهز و به ظرفیت خوابگاهی دانشگاه اضافه می‌شوند. در آینده نزدیک باید خوابگاه دانشجویان خارجی را در این دانشگاه راه اندازی کنیم چراکه پذیرش دانشجوی خارجی خواهیم داشت.
 عریان در خصوص بودجه پژوهشی دانشگاه یاسوج بیان کرد: بودجه پژوهشی هیچ دانشگاهی به تبع آن دانشگاه یاسوج جوابگوی نیاز نیست. پژوهش مقوله‌ای است که سازمانها و نهادها و بخش خصوصی از دانشگاه می‌خواهند و بخشی از بودجه پژوهشی دانشگاه از محل ارتباط صنعت و دستگاهها و سازمانها با دانشگاه تامین می‌شود که متاسفانه در این زمینه وضعیت خوبی نداریم و قراردادهایی که داشته‌ایم درشان دانشگاه نیست.
 وی افزود: در سال 97 در زمینه پژوهش اتفاقات خوبی رخ داده و امیدوارم که این بخش بودجه دانشگاه اصلاح و در دو سه سال آینده به جایگاه واقعی و درشان دانشگاه برسیم.
 رئیس دانشگاه یاسوج در رابطه با کاربردی بودن پژوهش‌ها و پایان نامه‌های دانشگاه یاسوج جهت رفع مشکلات استان تصریح کرد: این مساله از ضعف‌های دانشگاه و بخش اجرایی استان است، بخش اجرا باید برای انجام مطالعه و تحقیقات پروژه‌های خود از دانشگاه بخواهد تا با کار علمی برای انها چاره اندیشی کند. به‌عنوان مثال در خصوص بیماری‌های جنگل‌های بلوط استان که یک گنج است از دانشگاه خواسته شود تا برای آن چاره اندیشی کند و متاسفانه تا کنون از این گنج نهفته هیچ استفاده‌ای نشده و بعضاً باعث نابودی آن نیز می‌شویم.
 عریان بیان کرد: در زمینه عمرانی کارهای زیادی در سطح دانشگاه انجام شده و مدیران قبل زحماتی کشیدند اما دانشگاه یاسوج به فضاهای ورزشی، ساختمان اداری مناسب، مهمانسرای مناسب و مرکز فرهنگی، رفاهی و دانشجویی دارای سالن‌ها و بخشهای مختلف نیاز جدی دارد، برای اسکان مهمانان جای مناسبی نداریم و این دانشگاه تاکنون یک متر زمین برای منزل مسکونی به اساتید نداده است که دانشگاه یاسوج با این وضعیت چطوری باید رشد کند باید زمینی داده شود تا شهرک دانشگاهی احداث و ساخته شود.
 تعداد زیاد رشته کشاورزی بدون یک متر زمین کشاورزی
 رئیس دانشگاه یاسوج تاکید کرد: تعداد زیادی رشته کشاورزی داریم اما متاسفانه حتی یک متر زمین کشاورزی ملکی نداریم که مجبور هستیم زمین اجاره کنیم که هزینه‌هایی نیز برای دانشگاه در پی دارد.
 عریان تصریح کرد: از سال گذشته پارک علم و فناوری استان ایجاد و راه اندازی شد و مراکز رشد و نوآوری در دانشگاه ایجاد شده‌اند که وقتی به رشد برسند به پارک علم و فناوری منتقل می‌شوند.
 وی در خصوص تفاهم نامه دانشگاه یاسوج با دانشگاه فلورانس کشور ایتالیا تاکید کرد: ارتباطات بین المللی یک شاخص است برای دانشگاه اما طی مدت مدیریت بنده چیزی خاصی از این تفاهم نامه ندیده‌ام اما امیدوارم در آینده احیاء شود و نتایج مطلوبی برای دانشگاه در پی داشته باشد.
 دنبال مستقل شدن دانشکده نفت و گاز گچساران هستیم
 رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: دانشکده نفت و گاز گچساران در حال رشد است، تعدادی دانشجو دارد، از نظر اعضای هیئت علمی وضعیت خوبی دارد و با توجه به استقبالی که از این دانشکده شده در حال ساخت و ساز هستیم و دلمان می‌خواهد به مرحله‌ای برسد که بتواند روی پای خودش بایستد یعنی نسبت استاد به دانشجو استاندارد شود و فضاهای ورزشی، رفاهی، آموزشی و پژوهشی به نقطه‌ای برسد که بتوان به ان دانشگاه گفت و ان را مستقل کرد.
 عریان عنوان کرد: در صورتی که مستقل شود می‌تواند بیشتر در استان و شهرستان موثر باشد و ما دنبال این هستیم که این دانشکده به مرحله‌ای برسد که از دانشگاه یاسوج مستقل شود.
 وی اضافه کرد: در زمینه دانشکده صنعت و معدن چرام نمی‌توانم یک نسخه‌ای بپیچم تنها می‌توانم بگویم که نسبت به وضعیت مطلوب فاصله دارد و نمی‌دانم درآینده چه خواهد شد. در حال بررسی سناریوهای مختلف هستم که برای این دانشکده می‌توانیم چکار کنیم.
 رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اگر قرار است این دانشکده تبدیل به یک مرکز آموزش عالی شود، مسئولان اجرایی، فرهنگی و معنوی شهرستانی و استانی باید همت ویژه‌ای داشته باشند. با توجه به شرایطی که دارد به نظر می‌رسد که کسی نمی‌خواست در این شهر دانشگاه وحود داشته باشد. در صورتی که این دانشگاه بماند نیاز به کمک و همکاری بیشتر از گذشته است و باید زمین مناسبی در اختیار دانشکده قرار گیرد. 
حذف دانشکده صنعت و معدن چرام در صورت همکاری نکردن مسئولان
 عریان یبان کرد: در صورتی که مسئولان همت و همکاری نکنند دانشکده صنعت و معدن چرام دچار رکود خواهد شد و نمی‌توان این دانشکده را بدون همت مسئولان سرپا نگه داشت.
 وی در خصوص وضعیت ایاب و ذهاب دانشجویان افزود: ما می‌خواهیم دانشجویان راحت‌تر تحصیل کنند و رفت و آمدشان درشان دانشجو و شهر باشد از ان طرف سازمان حمل و نقل شهرداری دنبال درآمد بیشتر است که این دو مساله با هم سازگاری ندارند.
 رئیس دانشگاه یاسوج اظهارکرد: اگر قرار است در یک شهر دانشگاه فاخری داشته باشیم همه باید کمک کنند و سایر دستگاهها تا جایی که می‌توانند به دانشگاه کمک کنند. سالی پنج تا هفت درصد کل اعتبارات این دانشگاه هزینه ایاب و ذهاب می‌شود و مبلغ قابل توجهی برای جمع آوری و دفن زباله هزینه می‌کنیم که در مجموع این موارد سه میلیارد تومان است. از آن طرف مرتب از ما عوارض و هزینه‌های نوسازی می‌خواهند در این زمینه‌ها به‌عنوان شهروند درجه یک محسوب می‌شویم اما در رابطه با هزینه ایاب و ذهاب حداکثر را باید بپردازیم.
 عریان خاطرنشان کرد: اگر این تفکر وجود داشته باشد دانشگاه نمی‌تواند رشد کند و فاخر باشد. برداشت بنده اینست که برخی مسئولان شهر یاسوج دانشگاه نمی‌خواهند چون اگر می‌خواستند باید در داشتن این تفکر نسبت به دانشگاه تجدید نظر کنند.
 وی ادامه داد: اگر قرار است این دانشگاه رشد پیدا کند همه مسئولان باید کمک و همکاری کنند، دانشگاه‌هایی در شهرهای کوچکتر وجود دارد که چند سال بعد از دانشگاه یاسوج تاسیس شده‌اند اما جزو دانشگاههای تراز اول کشور هستند و این مساله به علت همکاری مسئولان شهرشان بوده است.
 سلف و سرویس به پیمانکار کار بلد و واجد شرایط واگذار می‌شود
 رئیس دانشگاه یاسوج درباره وضعیت سلف و سرویس دانشگاه تاکید کرد: بر وضعیت سلف سرویس دانشگاه حساسیت لازم را دارم و خودمان (اعضای هیئت رئیسه) بعضی اوقات با دانشجویان غذا می‌خوریم و در صورتی که اشکال و ایرادی باشد به پیمانکار تذکرات لازم داده می‌شود در مجموع کیفیت خوبی دارد اما باید بهتر از این شود که در همین زمینه تلاش‌هایی در حال انجام است. پس از پایان قرارداد و برای سال تحصیلی آینده سلف و سرویس با شرایط دقیق قرارداد منعقد و به پیمانکار واجد شرایط و کار بلد واگذار می‌شود.
 عریان عنوان کرد: در مشورت گرفتن در دانشگاه یاسوج برای خودم اصولی دارم به‌عنوان مثال برای انتخاب رئیس یک دانشکده از مدیران گروه و افراد سرشناس علمی بدون در نظر گرفتن خط سیاسی و منطقه‌ای مشورت می‌گیرم و برای انتخاب معاونان از افراد مختلف و تشکلها و حوزه‌های مربوطه از جمله نهاد رهبری مشورت می‌گیرم اما از بیرون از دانشگاه مشورت نمی‌گیرم. کسی نمی‌تواند از بیرون به من بگوید که فلانی را به‌عنوان معاون یا مدیر انتخاب کنید. مدیریت عین زمین فوتبال می‌ماند ممکن است یک نفر فوروارد خوبی باشد و خیلی خوب هم گل بزند اما گلهایی زده شده و الان نیاز به گل نیست و باید دفاع کرد که گل نخوریم این را فقط فضای داخل دانشگاه می‌فهمد و از بیرون از دانشگاه قابل درک نیست.
 وی در خصوص لغو کنسرت در دانشگاه بیان کرد: طبق بخشنامه برگزاری کنسرت در دانشگاه ممنوع است، یکی از مدیران دانشگاه که در جریان این بخشنامه نبود، در این زمینه قول و قرارهایی گذاشتند که نهایتاً خودش پس از دیدن بخشنامه کنسرت را لغو کرد.
 رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص انتصابات در دانشگاه یاسوج گفت: از روزی که به‌عنوان مدیر دانشگاه یاسوج معرفی شدم (طی سه ماه) تنها 6 مدیر را تغییر داده‌ام، این دانشگاه 74 مدیر دارد که 68 مدیر هنوز مانده‌اند بنابراین برای تغییر و تحولات عجله‌ای نداشته‌ام چون باید شناخت پیدا کنم و برخی‌ها نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و نیازی به تعویض انها نیست.
 عریان بیان کرد: تخصصی بودن، پاکدستی در مسایل مالی، وقت گذاشتن برای امور دانشگاه، با برنامه حرکت کردن، در چارچوب برنامه‌های بالادستی کار کردن، خوشنام بودن، جسور بودن و خلاق بودن و در تیم کار کردن و کنارگذاشتن تفکرات سیاسی و قومی در کار مبنای انتخاب و انتصاب مدیران دانشگاه از سوی بنده است.
 برای انتخاب و انتصاب مدیران دانشگاه از بیرون توصیه نمی‌شنوم
 وی افزود: هر کسی که این ویژگیها را دارد سعی کردم ازش استفاده کنم و هنر مدیر اینست که به دور از دسته بندیهای سیاسی از توان همه نیروها استفاده کند و این را افتخار می دانم که از همه سلایق استفاده کنم. از 6 مدیری که انتخاب کرده‌ام تا حالا ندیده‌ام که کسی از بیرون خط بگیرد بلکه شبانه روز در حال کار کردن هستند.
 رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: در انتخاب‌ها و انتصابات از جناح خاصی استفاده نمی‌کنم چراکه پیشینه من مشخص است اما اعتقاد ندارم که گرایش و گروه سیاسی را در دانشگاه همراه خود بکشانیم بلکه مدیریت‌ها به نحوی باشند که منجر به رشد و توسعه دانشگاه شود. این همه جنگ و دعوای زرگری که داشته‌ایم به کجا رسیده‌ایم اگر همه برای ساختن مملکت تلاش می‌کردیم قطعاً امروز جای بهتری بودیم.
 عریان اضافه کرد: در بیرون با همه دوست هستم اما از بیرون توصیه کسی را در انتخاب و انتصاب مدیران دانشگاه نمی‌شنوم. (ایسنا)
 
نام شما

آدرس ايميل شما

من
Iran, Islamic Republic of
خودت ه..ی و همه کارهارو کسان دیگه انجام میدن فقط تماشاگری
اخراج ۱۰ نیرو هم به موقعش .شون میده
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک نگاهی هم به دانشکده نفت و گاز گچساران بیندازید. مدیریت این دانشکده از .د این دانشکده نیست .ی هست. مسایل قومیتی رو در یاسوج ریشه کن کردید لطفا در گچساران هم ریشه کن کنید.
دانشجوی دکتری
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا .صلا کسی رو نمیشناسه.تمام انتصابات کار..فقط کسانی پست میگیرن که م.می باشن.مطمئنا بعد . حکم عریان در شورای عالی انقلاب فرهنگی،همه مدیل خواهند شد.علت توقف تغییرات،فقط عدم تایید حکم ریاست ایشان و ن.است.چون.تجربه خوشو داره.میدونه که اگه زود اقدام به تغییر کردن،همون بلای خودشو روی. میارن.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحال نباش ماه پشت ابر نمیماند بزودی شاهد افت سطح علمی دانشگاه خواهیم بود
چطور از کسی خط نمیگیری؟؟؟؟؟؟
هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب اقای دکتر عریان. خسته نباشید. زحمات و دوندگی شما برای پیشبرد امور دانشگاه بر کسی پوشیده نیست. اما مساله این است که این دانشگاه از مسائل ساختاری رنج می برد که شما یا شناختی از انها ندارید و یا تحلیلی برای برون رفت از انها... متاسفانه به جد تحت تاثیر کسانی قرار گرفتید که از گذشته و مدیران آ. می کردند و ب. از حق پایمال شدشان داد می کشیدند... خود را حامی دولت، دلسوز دانشگاه و شما جا زدند.. حقیقتی که به تدریج برملا می شود. اتفاقا بر خلاف صحبت های شما.نی بودید که در یک روز چند معاون و مدیر را تغییر دادید که هیچگاه خودشان هم باور شان نمی شد که در این دولت پست بگیرند. اما از انجا که تحت شرایطی خاص این افراد مورد تایی. . بودند آنها را پذیرفتید... اگر عیر از این است که از کسی برون از دانشگاه خط م.پس چطور یه شبه این همه تغییر ؟؟؟؟؟ شناخت شما توی یکماه حاصل شد؟؟؟؟؟ باور بفرمایید اگر در این دولت، یک اصول گرا رئیس دانشگاه می شد .د از این نیروهایی که شما بکار گرفتید استفاده کند... بله الان همه دوستان اصول گرا صف بستند و. کردند که بله!!! می شود. می شود شب و روز ب.. در دولت وی به کار گرفته شوند من به شخصه همان دکتر رحیمی .ا را به شما ترجیح می دهم چرا که در دوره ایشان مجبور نبودیم به یک اصول گرا برای کارمان مراجعه کنم...
شهرعلیفت
United States
.ی و ما هم باور کردیم
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای دکتر عریان ... دانشکده نفت و گاز گچسارا.د این دانشکده نیست .استخدامها در این دانشکده از طایفه ایشون هست .لطفا مسایل قومیتی رو در این دانشکده از بین ببرید.
رهگذر
United States
د عریان لطف کنید اگر زحمتی نبود یه سری به فضای اناده شده ازمایشگاه مرکزی دانشگاه هم بزنید، فضا ازمایشگاه مرکزی و تجهیزات پژوهشی در آن در طی همیین سه چهار سال تهیه و نصب شده اند. بهتر ه بجای حرف زدن از نبود تجهیزات پژوهشی ،برنامه ریزی شود این ازمایشگاه مجهز که در جنوب کشور بهترین است را در اختیار محققین دانشگاه و استان قرار دهند تا استفاده لازم از ان شود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1