تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۴۰۰۳۹۴
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

هاشمی‌پور: سکوت نمی‌کنم حرف می‌زنم/ عطش دارم / وحدت بین نمایندگان استان در هیچ‌ دوره‌ای اینگونه نبوده است / با پرواز یاسوج سفر می‌کنم

۳
۱
هاشمی‌پور: سکوت نمی‌کنم حرف می‌زنم/ عطش دارم / وحدت بین نمایندگان استان در هیچ‌ دوره‌ای اینگونه نبوده است / با پرواز یاسوج سفر می‌کنم
کبنا ؛عدل هاشمی‌پور صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست علی‌محمد احمدی و با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، غلام‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیران عضو شورا برگزار شد، اظهار کرد: بالاخره اعتبارات استانی در سال‌های 96 و 97 رشد داشتند، اما انتظار داریم از آقای نوروزی که ما در جریان جزئیات اعتبارات قرار بگیریم که بدانیم چقدر اعتبارات می‌آید، چقدر جذب می‌شود و یا نمی‌شود.
هاشمی‌پور با بیان اینکه در این جلسه نمره برخی مدیران 20 می‌دهید، گفت: کاش شاخص‌های همانند حضور مدیران در مناطق، خروجی کار آنان را مدنظر قرار می‌دادید.


وی خطاب به آقای زارعی که گفته بود اول تخصیص بودجه باشد، بعد مبادله موافقت‌نامه، اظهار کرد: ابتدا باید موافقت‌نامه‌ها انجام بگیرد، بعد بودجه تخصیص داده شود.

نماینده کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی با بیان اینکه خیلی خوشایند استان کهگیلویه و بویراحمد نمی‌بینم که مدیران فقط به منابع دولتی تکیه کنند، افزود: باید با چانه‌زنی‌های قانونی به دنبال سایر اعتبارات دیگر هم باشیم.
هاشمی‌پور گریزی به پروژه‌های شهرستان کهگیلویه بزرگ و استان زد و گفت: عمده‌ پروژه‌ها فرسایشی شده‌اند و مردم خسته‌اند و برای 10 کیلومتر جاده مردم مشکل دارند چرا که 10 سال طول کشیده و هر نماینده و یا مدیری می‌آید بخشی از این پروژه‌ها را انجام می‌دهد که بهتر است ما روی پروژه‌های نیمه تمام تمرکز کنیم و با تدوین برنامه زمان‌بندی فشرده  روی آنها زوم کنیم، تا مردم خروجی کارها را ببینند و باید به جای تعریف هزار پروژه 200 پروژه تعریف کنیم و آنها را به اتمام برسانیم.
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: در هیچ دوره‌ای همچنین وحدت و همدلی در بین مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد ندیده‌ام  و الان وحدتی که در استان حاکم است کمتر جایی و یا دوره‌ای دیده شده است.
وی افزود: ما با هیچ کسی مشکل نداریم، اما انتظاراتی داریم و شاید دلیلش هم این باشد که عمق محرومیت‌ها زیاد است و گاهاً حرفی زده شود و رنجشی به وجود بیاید، اما هیچ اختلافی نداریم و نمی‌خواهیم شهرستان‌هایمان در حاشیه قرار بگیرد و باید این وحدت و همدلی را حفظ کنیم.
هاشمی‌پور افزود: من یک عطشی برای کار داریم و می‌خواهم از همه فرصت‌ها استفاده کنیم، لذا با هیچ کسی مشکل و یا اختلافی نداریم.
این نماینده مجلس با بیان اینکه بنده 25 سال کار عمرانی و اجرایی کرده‌ام، گفت: در انجام پروژه‌ها کیفیت را رعایت کنید، آسفالتی که می‌خواهید انجام دهید طرحش درست باشد.
وی افزود: ضمن تشکر از همه مدیران اجرایی اما ما می‌رویم با رایزنی پول را می‌گیریم، اما به دلیل اینکه کارهای استانی و شهرستانی آن انجام نمی‌گیرد و یا مناقصه برگزار نمی‌شود و پول برگشت می‌خورد. لطفاً همه چیز را گردن بازرسی نیندازید.
هاشمی‌پور گفت: ما انتظار داریم فرایند مناقصات هر چه زودتر برگزار شود و آن را معطل نکنید چرا که اگر این کار را انجام ندهید، پول می‌ماند و نماینده مجلس دیگر استان‌ها همانند عقاب آن را بر می‌دارد و می‌برد. در آن موقع من سکوت نمی‌کنم و حرف می‎‌زنم.

این نماینده مجلس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی یاسوج گفت: اگر چه حادثه دلخراشی اتفاق افتاد اما کارهای خوبی هم برای استان صورت گرفت و من هیچ گاه بعد از آن حادثه به یاسوج نیامدم و امروز که هم آمدم با هواپیمای تهران-یاسوج به مرکز استان آمدم. پرواز راحت و خوبی بود لذا قدر این نعمت را بدانید.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس
Iran, Islamic Republic of
یه نماینده برای استان تصمیم میگیره انهم تاجگردون.
آینده از آن ماست
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی پور سکوت نکردنی که هیچ درایت ،بازده و خروجی مثبتی از .چه فایده ای در پیش داره اگه این سکوت نکردنی که در سطح ملی استانی و شهرستانی هیچکدوم از نخبگان و کسانیکه در عرصه سیاسی با تلاش شبانه روزی جنابعالی را تا درب بهارستان همراهی نمودن و در حال حاضر در ادارات و نهادها فقط نظاره گر و تماشاچی هستند و بایگانی شدن و به امید اینکه فقط وعده وعید آینده داده شده و آینده سیاسی شما رو ب. ست لااقل در یک سمینار همایش به اونا اعلام بفرمایید چاره ای نیست و نمیتونم تا هر کس به راه خود ادامه دهد به انتظار وعده سر خرمن نشیند به امید روزی که کهگیلویه ب. نباشد
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود برسردار هاشمی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1