کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اعتباراتی که بین «پسر عمه»‌ها توزیع می‌شود

7 خرداد 1397 ساعت 15:35

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تجارب هیئت‌علمی دانشگاه‌های دیگر استفاده کنید، البته انتخاب این اعضای به این منظور نباشد که بگویید احمدی استاندار گفته است و در دانشگاه بگردیم و پسرخاله و پسرعمه‌ای داشتیم را انتخاب کنیم.


به گزارش کبنانیوز از یاسوج، علی‌محمد احمدی در نشست کمیسیون کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعتباراتی که برای حمایت از پایان‌نامه‌ها اختصاص داده‌شده را به دوستان و همکاران خود داده است.
احمدی خطاب به سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: چرا برای پایان‌نامه‌ها از تجارب دانشگاه‌ها و شهرهای دیگر استفاده نمی‌کنید؟ این کار علمی و قوی نیست که علوم پزشکی فردی از مجموعه خود برای کار علمی انتخاب کند.
وی تصریح کرد: کار علمی و قوی این است که یک تیم به‌صورت شبانه‌روزی کار کند و برای توسعه این آسیب‌ها راهکارهایی را ارائه دهد.
احمدی افزود: وقتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی را می‌بینم حدس می‌زنم که کار علمی را به دانشجویش داده که بین معاون و دانشجو رابطه‌ای است.
وی اضافه کرد: منابعی که می‌آید پول بیت‌المال است و دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی نباید اجاره دهند که جای نادرست مصرف شود و به سمتی که شبهه انگیز است سوق داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: از تجارب روانشناسان، جامعه شناسان و هیئت‌علمی دانشگاه‌های دیگر استفاده کنید، البته انتخاب این اعضای به این منظور نباشد که بگویید احمدی استاندار گفته است و در دانشگاه بگردیم و پسرخاله و پسرعمه‌ای داشتیم را انتخاب کنیم.
وی بیان داشت: اعتبارات تملک دارایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ملی و استانی است که این اعتبارات باید بین خود و خدای خودمان و همچنین برای سالم‌سازی استان توزیع شود.
 
وی بابیان اینکه 40 درصد بودجه‌های تخصیص شده استانی و بقیه ملی است، گفت: وقتی مدیران برای جذب بودجه‌ها تلاش نمی‌کنند، این است که استان کهگیلویه و بویراحمد روزبه‌روز ازنظر منابع مالی فقیر و فقیرتر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند، تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید با همین موضوع تطبیق یافته، که متأسفانه ملاحظه می‌شود که این اعتبارات منحرف می‌شود، و برای طرح‌ها و پروژه‌های دیگر هزینه می‌شود.


کد مطلب: 400320

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400320/اعتباراتی-بین-پسر-عمه-ها-توزیع-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1