تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۰۰۳۲۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

اعتباراتی که بین «پسر عمه»‌ها توزیع می‌شود

۳
۰
اعتباراتی که بین «پسر عمه»‌ها توزیع می‌شود
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی‌محمد احمدی در نشست کمیسیون کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: سازمان بهزیستی استان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعتباراتی که برای حمایت از پایان‌نامه‌ها اختصاص داده‌شده را به دوستان و همکاران خود داده است.
احمدی خطاب به سازمان بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: چرا برای پایان‌نامه‌ها از تجارب دانشگاه‌ها و شهرهای دیگر استفاده نمی‌کنید؟ این کار علمی و قوی نیست که علوم پزشکی فردی از مجموعه خود برای کار علمی انتخاب کند.
وی تصریح کرد: کار علمی و قوی این است که یک تیم به‌صورت شبانه‌روزی کار کند و برای توسعه این آسیب‌ها راهکارهایی را ارائه دهد.
احمدی افزود: وقتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی را می‌بینم حدس می‌زنم که کار علمی را به دانشجویش داده که بین معاون و دانشجو رابطه‌ای است.
وی اضافه کرد: منابعی که می‌آید پول بیت‌المال است و دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی نباید اجاره دهند که جای نادرست مصرف شود و به سمتی که شبهه انگیز است سوق داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران گفت: از تجارب روانشناسان، جامعه شناسان و هیئت‌علمی دانشگاه‌های دیگر استفاده کنید، البته انتخاب این اعضای به این منظور نباشد که بگویید احمدی استاندار گفته است و در دانشگاه بگردیم و پسرخاله و پسرعمه‌ای داشتیم را انتخاب کنیم.
وی بیان داشت: اعتبارات تملک دارایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ملی و استانی است که این اعتبارات باید بین خود و خدای خودمان و همچنین برای سالم‌سازی استان توزیع شود.
 
وی بابیان اینکه 40 درصد بودجه‌های تخصیص شده استانی و بقیه ملی است، گفت: وقتی مدیران برای جذب بودجه‌ها تلاش نمی‌کنند، این است که استان کهگیلویه و بویراحمد روزبه‌روز ازنظر منابع مالی فقیر و فقیرتر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارت کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنند، تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید با همین موضوع تطبیق یافته، که متأسفانه ملاحظه می‌شود که این اعتبارات منحرف می‌شود، و برای طرح‌ها و پروژه‌های دیگر هزینه می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Netherlands
محضر مبارک استاندار محترم استان کهکیلویه وبویراحمد و همچنین جناب آقای دکتر تاج گردون عرض سلام وخسته نباشید میگویم جناب آقای استاندار وجناب آقای دکتر تاج گردون ریال به ریال پولهای این مملکت خون بهای ایثار گری ایثارگران وشهدای ایست که جان در طبق اخلاص گذاشتند تا اسایش وامنیت این مردم را با خون خود تضمین وتامین نمایند ولی متا سفانه به خاطر کج سلیقه ای ونداشتن پشت کار از سال ۷۹ طرحی تحت عنوان پمپاژ آب از رودخانه پشتکوه از طریق امور عشایر اجرا شد که متا سفانه یک بار زمان استانداری آقای سید مسعود حسینی افتتاح شد اما دریغ از یک قطره آب که طی این چند سال به خاطر بی برنامگی امور عشایر وعدم هماهنگی بین اداره امور عشایر جهت نصب ترانس برق باعث گردید تجهیزات آن به سرقت رفت وملیاردها تومان بیت المال به تاراج رفت وروز بروز بر جوانان بیکار وفقر بدبختی مردم افزوده گردید ونا امیدی وفقر مردم این منطقه را زمین گیر نموده است با توجه بهپیگیری های بعمل آمده وبا توجه به خشک سالی مفرط وسخت محبت فرمایید دستور فرمایید تا نسبت به نصب ترانسفرماتور وراه اندازی پمپاژ مذکو ر اقدام عاجل صورت گیرد تا زحمات چندین ساله کشاورزان وباغداران در این بحران بی آبی خشک وازبین نرود سعادت وسربلندی حضراتعالی را از خداوند منان مسئلت داریم
داود خان
Iran, Islamic Republic of
جای این همه حرف کاش یه کاری هم میکردی..... تاجی....فقط ف.
Iran, Islamic Republic of
اگر دیوان محاسبات بزاره یک ریال پول این استان هم برگشت نمیخوره برین تو استانهای دیگه نگاه کنید ببینید چه دید بازی دارند پول کلا هزینه میشه و استان روز به روز میشرفت ولی در استان نا متاسفانه اینطور نیست که نیست.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1