کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار از مدیران جهادی استفاده کند

7 خرداد 1397 ساعت 11:53

ما از استاندار کهگیلویه و بویراحمد میخواهیم که برنامه ۵ سالهای تدوین کند و همچنین از نیروهای توانمند و مدیران جهادی جهت انجام هر چه بهتر امور بهره ببرد.


سید علی‌محمد دانشی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما همه متعلق به یک نظام هستیم و امیدوارم استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد بتواند از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان جهت پیشبرد اهداف عالیه استفاده لازم و بهینه را ببرد.
این فعال سیاسی استان در ادامه افزود: از سیاست‌های حزب موتلفه این است که از دولتی که از سوی مقام معظم رهبری تنفیذ شده است، حمایت کند، آن هم بر اساس مصلحت‌های نظام و چارچوب کلی نظام جمهوری اسلامی.
دانشی اضافه کرد: البته این حمایت حکیمانه خواهد بود و از طرفی مسائل و مشکلات و کارهای دولتمردان را رصد می‌کنیم و نسبت به اتفاقات بی‌تفاوت نبوده و نیستم.
دبیر حزب موتلفه استان خاطرنشان کرد: در پی رصد مشکلات و مسائل پیرامونی اگر لازم باشد آنها را مورد نقد منصفانه و مشفقانه قرار خواهیم داد.
وی با بیان اینکه ما خواستار این هستیم که کارهای دولت به خوبی پیش برود، افزود: ما از استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که برنامه ۵ ساله‌ای تدوین کند و همچنین از نیروهای توانمند و مدیران جهادی جهت انجام هر چه بهتر امور بهره ببرد.
دانشی در ادامه بیان کرد: بدون هیج چشم داشتی ما آمادگی همکاری با مسئولان ارشد استان هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حفظ امنیت و بالا بردن باورهای دینی در کنار کارهای عمرانی، اقتصادی و اجتماعی از وظایف استاندار است که امیدوارم اینها را مدنظر قرار دهد./شما


کد مطلب: 400310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400310/استاندار-مدیران-جهادی-استفاده-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1