کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش:

برخورد نامناسب برخی پاسخگوهای اپراتور 118 در کهگیلویه و بویراحمد

5 خرداد 1397 ساعت 23:45

جایی که پاسخگوی ۱۱۸ غالباً خانم هستند از دادن جواب سلام خودداری کرده تا جایی که ارباب رجوع تلفنی، دچار این ذهنیت می‌گردد که شاید به جای سلام لفظ نامناسبی به کار برده و یا دچار اشتباه در شماره گیری شده!


متن ارسالی
 
یکی از وجوه متمایز کننده شهرها و مناطق از همدیگر خلق و خوی مردم آن سامان است. مردمان لر از قدیم الایام به خوش خلقی و صداقت معروف بوده‌اند و یکی از وجوه مشخصه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز معطوف به خصائص ذکر شده می‌باشد. اما ظاهراً در  بخشی از سیستم اداری و سازمانی استان ما رویه به گونه دیگری است.
 برخورد ناپسند برخی از عناصر اداری، بدخلقی و عدم جوابدهی مناسب، قانونی، منطقی و محترمانه به ارباب رجوع است که متاسفانه در میان رده‌های بالای اداری نیز مشاهده می‌شود ضرر و زیان مادی و معنوی زیادی متوجه عموم مردم استان می‌کند.
متاسفانه این معضل در جایی که ارباب رجوع حضور فیزیکی ندارد و نباید مشاهده شود بیش از بیش آذار دهنده هست.
شرکت‌ها و سازمان‌هایی که اداره و حیات آنها مبتنی بر  سرمایه مردم و دریافت عوارض از شهروندان است گاها وضعیت بدتر از جاهای دیگر است که مصداقا به نمونه‌ای از آن در این استان اشاره می‌شود.
برخورد نامناسب بعضی از پاسخگوهای اپراتور ۱۱۸ وابسته به شرکت مخابرات درخور توجه است و  جای نگرانی دارد. به نظر می‌رسد که عدم نظارت صحیح بر نیروهای اپراتور ۱۱۸ و یا ضعف در تکریم ارباب رجوع از عوامل موثر در رویداد برخوردهایی از این دست باشد.
به عنوان نمونه تفاوت ادبیات و  جوابدهی برخی پاسخگوهای ۱۱۸ استان کهگیلویه و بویراحمد و استان همسایه، اصفهان را مقایسه کنید.
جایی که پاسخگوی ۱۱۸ غالباً خانم هستند از دادن جواب سلام خودداری کرده تا جایی که ارباب رجوع تلفنی، دچار این ذهنیت می‌گردد که شاید به جای سلام لفظ نامناسبی به کار برده و یا دچار اشتباه در شماره گیری شده!
 چنین برخوردی نه متناسب با فرهنگ بومی ما و نه در شایسته مردم این نظام است.
جا دارد مدیرعامل گرامی شرکت مخابرات سعی بیشتری در راستای پرداختن به وظیفه سازمانی خود و بالا بردن کیفیت خدمات و تکریم ارباب رجوع داشته باشد.
 
قضاوت با شما این ۱۱۸ استان کهگیلویه و بویراحمد و این هم اپراتور اطلاعات تلفنی استان اصفهان (۰۳۱۳۳۳۳۳۳۳۳)


کد مطلب: 400271

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400271/برخورد-نامناسب-برخی-پاسخگوهای-اپراتور-118-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1