تاریخ انتشار
شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۴۰۰۲۶۶
رئیس صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد

نظارت بر قیمت کالاهای اساسی/ انجام ۹۱۲۷۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی

۰
نظارت بر قیمت کالاهای اساسی/ انجام ۹۱۲۷۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی
کبنا ؛نظارت ۱۷ اکیپ بازرسی بر قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان نظارت ۱۷ اکیپ بازرسی بر قیمت کالاهای اساسی
 رئیس صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان وبا توجه به افزایش تقاضای مصرف وبه منظور جلوگیری از بالا بردن قیمت کالاهای اساسی بویژه گوشت، برنج، شکر، روغن میوه توسط ۱۷ اکیپ بازرسی شبانه روزی داریم.
داریوش دیودیده رئیس صنعت، معدن وتجارت با اعلام این خبر افزود: کالاهای اساسی مثل برنج، مرغ منجمد، روغن، شکر وگوشت منجمد برای ماه مبارک رمضان توسط ستاد تنظیم بازار تأمین ودر سردخانه‌ها وانبار های استان ذخیره سازی شده است
وی تصریح کرد: به منظور کنترل قیمت و عرضه خارج از شبکه این کالاها دراین ماه مبارک رمضان ۱۷ اکیپ بازرسی در سطح استان سازماندهی کرده‌ایم.
رئیس صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه بیان کرد: با توجه به مناسب بودن قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک، به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم سود جویان احتمالی این کالاها را از شبکه خود خارج نموده ویا افزایش قیمت داده.
دیودیده از هم استانی‌های خود خواهش کرد و گفت از شما انتظار داریم با ماموران بازرسی ما همکاری نمایید و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم نصب ثبت وعدم صدور صورت حساب با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن وتجارت تماس حاصل نمود و با مراجعه حضوری گزارش خود را به صورت دقیق ارائه نماید.
 
 
  انجام  ۹۱۲۷۶مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی،توزیعی و خدماتی   کهگیلویه وبویراحمد در ۱۲ماهه سال۹۶ انجام ۹۱۲۷۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی کهگیلویه وبویراحمد 
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گفت: در سال گذشته ۹۱۲۷۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان کهگیلویه وبویراحمد انجام گرفت.
 داریوش دیودیده با اعلام این خبر افزود: در سال ۹۶ تعداد ۲۸۶۵ مورد پرونده تخلف از واحدهای صنفی استان کهگیلویه وبویراحمد تشکیل وبه اداره کل تعزیرات حکومتی استان جهت صدور حکم ارسال شد.
وی با اشاره به اینکه مجموع بازرسی‌های بعمل آمده از واحدهای صنفی استان کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته ۹۱۲۷۶ مورد بوده است تصریح کرد: درپی این بازرسی‌ها ۳۸۶۴ فقره تخلف از اصناف استان هم در حوزه‌های مختلف شناسایی کردیم.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد بابیان اینکه ۹۸۲ مورد تخلفات شناسایی شده در طول یکسال مربوط به گرانفروشی است، اضافه کرد: ۶۹۴ مورد ازتخلفات کم فروشی، ۵۳۶ مورد تقلب، ۶۳۷ مورد عدم درج قیمت ونصب نرخنامه بوده است.
دیودیده به شناسایی ۷۳۰ مورد تخلفات در طول یکساله ۹۶ در حوزه عدم صدور صورتحساب وفاکتور از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد ویاد آور شد: ۲۰۲ مورد از تخلفات به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط واحدهای صنفی و غیرصنفی به ثبت رسیده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت تخلف در حوزه عرضه وفروش کالاهای قاچاق را ۸۴ مورد اعلام نمود وگفت ارزش ریالی تخلفات صنفی سال ۹۶ مبلغ ۲۴۸۳۰۳۳۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.
 
 
تشکیل میز تخصصی گیاهان دارویی در سال ۹۷ تشکیل میز تخصصی گیاهان دارویی در سال ۹۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید وتوسعه صادرات گیاهان دارویی جز برنامه‌های اولویتدارمان در سال ۹۷ می‌باشد.
داریوش دیودیده رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل میز تخصص گیاهان دارویی در استان برای اولین بار خبر داد.
وی گفت: هدف از تشکیل این میز تمرکز بر چگونگی افزایش تولید، بسته بندی، حمل و نقل، برندسازی و صادرات گیاهان دارویی هست.
دیودیده بیان کرد: باتوجه به اینکه خاک و زمینهای کشاورزی و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر اقلیم آب و هوایی برای کشت محصولات گیاهی مستعد هستند وطی سالیان اخیر بیشترین صادرات استان محصولات صنعتی با پایه گیاهی بودند با حمایت سازمان توسعه تجارت کشور این میز به صورت ویژه به استان کهگیلویه وبویراحمد اختصاص پیدا کرد.
وی اظهار نمود جلسات میز از روزهای اول سال با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در حال تشکیل وتبادل نظر هستند. که ان شاءالله در آینده نزدیک نتایج اطلاع رسانی خواهد شد
 
 
ظرف دو ماه اینده ظرفیت های تولید استان را شناسایی خواهیم کرد ظرف دو ماه آینده ظرفیت‌های تولید استان را شناسایی خواهیم کرد
رئیس صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای تحقق شعار سال حمایت از کالای ایرانی، اطلاعات تمامی واحدها و طرح‌های تولیدی استان تا دو ماه آینده به روز رسانی خواهند شد و ظرفیت تولیدی واحدها و زمان بندی بهره برداری آن‌ها با کمترین خطا شناسایی می‌گردند.
داریوش دیودیده رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: باتوجه به سیاست‌های کلان و تاکیدات وزیر صنعت، معدن وتجارت و استاندار استان حمایت هدفمند از تولید، توسعه مناطق کمتر برخوردار و فعال سازی ظرفیت‌های خالی بخش تولید در اولویت برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۷ است.
وی بیان کرد: با همکاری، شرکت شهرک‌های صنعتی استان ضمن تشکیل تیم‌های مشترک اجرایی، عملیاتی و نیروی انسانی اطلاعات واحدها و طرح‌های تولیدی استان را در سامانه بهین یاب به روز رسانی و ظرفیت‌های تولید را شناسایی خواهیم کرد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: تلاشمان بر این است ظرف دو ماه آینده این پروژه به سرانجام برسد و بر اساس فرایندها و فعالیت‌های کاری و جاری، اطلاعات واحدهای موجود را در سامانه ثبت کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1