کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز:

ملاقات عمومی معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

5 خرداد 1397 ساعت 13:52

ملاقات عمومی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به منظور بررسی، پيگيری و تلاش برای رفع مشكلات و پاسخگویی به خواسته های مردم در محل دفتر کارش برگزار شد.


در این دیدار افرادی که پیش از این به استانداری مراجعه کرده و تقاضای دیدار با معاونین استاندار را داشته اند به صورت رو در رو در خصوص مشکلاتشان به گفتگو پرداختند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هم در برنامه ملاقات عمومی خود نسبت به توجه بیش از پیش به مسائل امنیتی، فرهنگی و اجتماعی مردم تاکید کرد و گفت: توجه به مشکلات مردم در همه بخش ها ضروری و مهم است اما برای پرداختن به آنها باید اولویت بندی شوند.
سیدکاظم نظری با بیان اینکه، ملاقات کنندگان با توجه به نوع مشكلی كه دارند به دستگاه تخصصی مربوطه جهت طرح، مطرح كردن و پاسخ گرفتن آن مراجعه نمايند، افزود: برنامه ملاقات با ديد حل مسايل و اين هدف كه می بايست مشكلات مردم رفع و به آنها پاسخ مناسب داده شود، برگزار می شود.
وی با تاکید به اینکه در استان مسائل امنیتی، فرهنگی و اجتماعی را با جدیت پیگیری می کنیم، به مسئولین دستگاه های اجرایی، فرمانداران و بخشداران تاکید کرد در برنامه ملاقات عمومی به خواسته‌ های مردم پاسخگو باشند و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام و را‌هکار مناسب ارائه دهند.
در این دیدار تعداد 37 نفر از ملاقات کنندگان مشکلات خود را مطرح کردند که مورد بررسی معاون سیاسی و امنیتی قرار گرفت و پاسخ لازم را دریافت کردند.

به گزارش کبنا، همچنین برنامه ملاقات عمومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمدبه منظور رسیدگی به مشکلات و درخواست های جمعی از مراجعان در حوزه عمرانی استانداری برگزار شد.
عزیز فیلی، هدف از برگزاری دیدارهای مردمی با مسئولان عمرانی استان را پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌‌های عمران شهری و روستایی مردم و تاکید بر توجه بیش از پیش مدیران دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و شورای شهر و روستاها نسبت به پیگیری مشکلات آنها بیان کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی در این دیدار به اولویت بندی مشکلات مردم در حوزه عمرانی و زیربنایی در همه مناطق استان اشاره کرد و گفت: مشكلات و موانع هر چند زياد هم باشند اما با مشارکت جمعی مردم و تلاش مسئولین رفع می شوند.
فیلی، اراده مسئولین، همکاری مردم و مشارکت جمعی را در توسعه، عمران و آبادانی استان لازم دانست و افزود: برای رفع مشکلات و سرعت بخشیدن به کارهای عمرانی باید مردم و شوراهای اسلامی بیش از پیش مسئولین را یاری کنند.
وی، عمران و آبادانی روستاها، رفع محرومیت و تبعیض و رسیدن به عدالت را اولویت کاری دولت و مسئولین دانست و افزود: تمام تلاش ها براین است که فاصله برخورداری امکانات بین شهر و روستا کاهش یابد.
معاون عمرانی استانداری با بیان اینکه، باید اولویت بندی مسائل و مشکلات ملاک عمل وکارها باشد، افزود: همه امور مردم در همه بخش ها مهم است و باید براساس اولویت به آنها پرداخته شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جریان دیدار مردمی خود با 35 نفر از شهروندان نسبت به رفع مشکلات آنان دستورات لازم را صادر کرد.


کد مطلب: 400265

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400265/ملاقات-عمومی-معاونین-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1