کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور شاعران ۵ استان کشور:

سوگواره منطقه‌ای شعر «در سوگ آفتاب» در یاسوج برگزار می‌شود

5 خرداد 1397 ساعت 10:25

همزمان با ۲۹ سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) سوگواره منطقه‌ای شعر «در سوگ آفتاب» با حضور شاعران ۵ استان در یاسوج برگزار می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پنجمین سوگواره شعر «در سوگ آفتاب» به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی با حضور شاعران منتخب استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در استان خبر داد.
 رضا دهبانی پور با گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) گفت: در اندیشه امام راحل فرهنگ مرزهای مشخصی دارد و ایشان به ابعاد و زوایای مختلف حوزه فرهنگ همواره عنایات خاصی داشتند.
 وی با بیان اینکه وظیفه داریم تا از مقوله فرهنگ و هنر به منظور تبیین اندیشه‌های الهی و سیاسی حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) به نحو شایسته بپردازیم، افزود: سوگواره منطقه ای شعر «در سوگ آفتاب» هرساله و همزمان با رحلت حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) برگزار می‌شود که از برنامه‌های اولویت دار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: این سوگواره در ادوار گذشته به صورت استانی برگزار می‌شد که امسال تصمیم گرفته شد با گستره منطقه ای و با حضور استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلیویه و بوراحمد برگزار شود.
دهبانی‌پور گفت: این مراسم در راستای بزرگداشت و تکریم معمار کبیر انقلاب اسلامی و با رویکرد پرداختن به شخصیت حضرت امام راحل از منظر شعر و شاعری برگزار می‌شود.
بر پایه این گزارش سوگواره منطقه ای شعر در سوگ آفتاب ۱۰ خردادماه ۱۳۹۷ در یاسوج برگزار می‌شود.


کد مطلب: 400257

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400257/سوگواره-منطقه-ای-شعر-سوگ-آفتاب-یاسوج-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1