کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

انتقاد شدیدالحن عضو شورای یاسوج از مسوولان؛ استعفا دهید

5 خرداد 1397 ساعت 1:19

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: اگر نمی‌توانید، مسوولیت‌ها را رها کنید و استعفا دهید.


علی اکبری‌تبار در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز با اشاره به مانور دستگاه‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری یاسوج در سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: اینگونه مانورها جهت آمادگی نهاد و سازمان‌های وابسته به شهرداری برای مقابله با هرگونه حادثه طبیعی و غیرطبیعی لازمه جامعه امروز است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: یکی از اهداف این مانور ضمن شناخت توان آمادگی امکانات و تجهیزات شهرداری یاسوج، از طرفی مردم با داشته‌ها و توانمندی‌های شهردار آشنایی پیدا کنند.
اکبری‌تبار با بیان اینکه این مانور برای اولین بار در سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، بیان کرد: مردم از نزدیک داشته‌‌ها و نداشته‌های شهرداری یاسوج را لمس می‌کنند که این خود یک اتفاق خوب محسوب می‌شود و آنان متوجه می‌شوند که شهر یاسوج با چه امکاناتی اداره می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم حضور آنان در برنامه‌های شهرداری یاسوج، اظهار کرد: علی‌رغم دعوت از مسوولان در برنامه‌های شهرداری یاسوج اما آنان از حضور خودداری می‌کنند.

اکبری‌تبار تصریح کرد: چندین بار از استاندار و معاونین وی برای حضور در جلسات دعوت شده، اما به برنامه‌های شهرداری یاسوج نمی‌آیند و این در حالی است که شهرداری یاسوج اگر زباله‌های استانداری و یا فرمانداری را جابجا نکند، در وضعیت بدی قرار می‌گیرند.
وی افزود: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر این شهرداری یاسوج بود که با نصب بنرهای تبلیغاتی این روز را گرامی‌داشت و خیلی از ادارات از این کار سر باز زدند.
عضو شورای اسلامی یاسوج ادامه داد: اگر شهرداری یاسوج یک روز در شهر فعالیت نکند، سنگ روی سنگ بند نمی‌آید از آن طرف مسوولان هیچ توجهی به برنامه‌ها و خدمات این نهاد مردمی نمی‌کنند.
اکبری تبار گفت: اگر مسوولان نمی‌توانند، رها کنند و استعفا دهند.
وی به نامگذاری خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در پروژه نامگذاری خیابان‌ها و معابر شهر یاسوج به نام شهدا مسوولان و مدیرکل بنیاد شهید استان حضور پیدا نکرد. اگر مسوولان نمی‌توانند، رها و استعفا کنند.
این عضو شورای اسلامی یاسوج از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی نامگذاری خیابان‌های شهر یاسوج خبر داد و افزود: دسترسی راحت و آسان مردم به معابر شهری، درخواست و تغییر نام از جمله مزایای ایجاد این سامانه است.
اکبری‌تبار با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه مردم در هر جایی می‌توانند درخواست خود مبنی بر تغییر و یا نامگذاری خیابانی را به شهرداری پیشنهاد کنند، ادامه داد: بعد از پیشنهاد شهروندان شهرداری در یک پروسه سریع و کم هزینه درخواست ارائه شده را بررسی می‌کند و از نامگذاری تکراری خیابان‌ها جلوگیری می‌شود و این در حالی است که اکنون چند خیابان به نام یک شهید بزرگوار نامگذاری شده و مردم در دادن آدرس به اشتباه می‌افتند و دیگر از این کار خودداری می‌شود.


کد مطلب: 400249

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400249/انتقاد-شدیدالحن-عضو-شورای-یاسوج-مسوولان-استعفا-دهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1