تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۰۰۲۴۱
در سالروز آزادسازی خرمشهر مطرح شد

آفت جریان دانشجویی «خطا و لغزش» در قضاوت‌هاست

۰
آفت جریان دانشجویی «خطا و لغزش» در قضاوت‌هاست
کبنا ؛اجتماع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور دهدشت و دانشگاه پیام نور چرام و لنده به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور دکتر سید عباس رضایی جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، رضایی فرمانده سپاه ناحیه چرام، مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده و با حضور جمعی از دانشجویان در کنار مرقد مطهر امام زاده بی بی رشیده برگزار شد.
 
در ابتدای این مراسم دکتر رضایی جانشین بسیج دانشجویی استان ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین الی بیت المقدس و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران گفت: آزاد سازی خرمشهر تجلی اراده و ایمان جوانان انقلابی و فرزندان امام روح الله بود.
 
 
آزدسازی خرمشهر محصول خودآگاهی و خداآگاهی رزمندگان اسلام بود
 
دکتر رضایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ساز بخصوص فرزندان رشیداستان در این عملیات افزود: کسانی که تاریخ جنگ خوانده‌اند و یا پدرانشان در جنگ بوده‌اند به خوبی می‌دانند که در زمان اشغال خرمشهر دشمن هرچه داشت جهت حفظ خرمشهر به میدان آورد. ادوات جنگی متعدد، استعداد نیرویی و مشارکت مستشاران غربی و آمریکایی تنها گوشه‌ای از این برتری ظاهری میدانی بود. همه می‌دانند که مسیر جنگ بعد از فتح خرمشهر تغییر کرد و نقطه عظیم پیروزی ما در این حماسه سترگ رقم خورد، اتفاقی که محصول خود آگاهی و خداآگاهی رزمندگان‌اسلام بود.
 
 
جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خونین شهر را مردم و جوانان انقلابی با ارداه و ایمان خود آزاد کردند، تأکید می‌کنم به ایمان به خداوند و اراده‌ی و تلاش انقلابی موفق شدیم که خرمشهر را از دست دشمن آزاد سازیم و حقیقتاً جمله تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" گویای برتری ایمان و اراده بر موشک و جنگ افزار و تجهیزات نظامی است.
 
 
جنگ امروز کارزار اندیشه‌ها و اراده‌هاست
 
دکتر رضایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدض العالی) که فرمودند "خرمشهرها در پیش است" بیان داشت: هشداری که دو سال قبل امام خامنه‌ای در چنین روزی به جوانان و دانشجویان انقلابی دادند، عمق توطئه و خصم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد و همانطور که ایشان بیان نمودند جنگ امروز "کارزار اندیشه‌ها و اراده‌هاست". دشمن برای تضعیف ایمان و اراده‌ی جوانان و دانشجویان ما سالهاست که در حال برنامه ریزی و عمل است.
  
جانشین بسیج دانشجویی استان افزود: دشمن وقتی می‌بیند که با تجهیزات و تهدیدات نظامی وتحریم های خصمانه 40 سال است نتوانسته کاری از پیش ببرد با تغییر تاکتیک و روی آوردن به جنگ نرم قصد دارد ایمان، اراده و باور مردم رو مورد حمله قرار دهد تا جوانان و ملت ما را در خرمشهرهای پیش رو شکست دهد. اما آنچه که امروز بعد از گذشت ۴۰ سال ثابت شده اینست که در این جنگ نامتقارن، پیروزی سهم اراده بزرگ ما بوده است نه خدعه‌ها و تجهیزات دشمنان.
 
 آفت جریان دانشجویی و حزب الهی خطا و لغزش در قضاوت‌هاست
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پایبندی به ارزش‌ها، آرمان خواهی، استقلال طلبی، حساسیت به دشمن، تقوای دینی و سیاسی را از مشخصه‌های جوان و دانشجویی انقلابی بر شمارد و از دانشجویان به عنوان کسانی که می‌خواهند انقلاب را ادامه دهند یاد کرد.
  
جانشین بسیج دانشجویی استان گفت: آفت جریان دانشجویی و حزب الهی را خطا و لغزش در قضاوت‌ها خواند و تاکید کردند که برای دور ماندن از این آفت باید بیش از بیش به اعمال و کردار خود توجه کرد و با بازنگری در رفتار درصورت وجود همچین آفتی از آن دوری گزید.
  
دکتر رضایی با اشاره به اتفاقات جهان، و نظم جهان که ایران و محور مقاومت نقش اساسی در آن دارد، انقلابی بودن را یکی از شاخصه‌های مهم خواندند، فضای دانشگاهی را خط پیشرفت کشور دانستند و از دانشجویان خواسنتد بدون توجه به تعداد، کمبودهای موجود و ظرفیت‌ها در جهت اهداف بزرگ اسلام و انقلاب قدم بردارند.
  
وی با تأکید بر هشدار مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان و مسئولان حاضر در این مراسم گفت: خط مقدم جبهه‌ی جنگ امروز ما دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی هستند. و همانطور که رهبر عظیم الشأن انقلاب در تبیین سخنان خود نیز فرومودند؛ جوانان مؤمون و انقلابی علی الخصوص دانشجویان ما باید با ورود هوشمندانه و آگاهانه به جنگ امروز دنیا یعنی "جنگ اندیشه‌ها و اراده‌ها" دشمن را هم خوب بشناسند هم شکست دهند.
 
 در پایان این مراسم از زحمات آقای زریر افسر جانشین اسبق بسیج دانشجویی شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر و آقای ایمان الهی به عنوان جانشین جدید مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان معرفی شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1