تاریخ انتشار
جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۰۰۲۳۷
امام جمعه موقت گچساران:

مردم زیر بار گرانی در حال خُرد شدن هستند

۲
۰
مردم زیر بار گرانی در حال خُرد شدن هستند
کبنا ؛ حجت الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: توصیه به تقوا، توصیه خالق ما است.

 امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: همان خدایی که از مادر برای ما مهربان‌تر است بندگان خود را توصیه و سفارش به تقوای الهی می‌کند و باید بدانیم هر کس تقوا پیشه کند پادش خود را  از خداوند خواهد گرفت.

 صفایی با بیان اینکه یکی از اعمال پسندیده در ماه مبارک رمضان صله رحم می‌باشد، افزود:  هرکس با بستگان و فامیل قطع رابطه کند خدای متعال در آن دنیا رحمتش را از او دریغ خواهد کرد.

وی در ادامه  با اشاره به مناسبت‌های این هفته و تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) ابراز کرد:  دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات بی‌بی دو عالم حضرت خدیجه کبری (س) است که پیامبر اسلام احترام ویژه‌ای برای این بانو داشت و در وصف ایشان اظهار کرده است،  حضرت خدیجه (س) جز چهار زن  بافضلیت در آخرت است.

 صفایی افزود: اول زنی که  به پیامبر اسلام روی آورد و اولین بانویی که نماز به جا آورد  حضرت خدیجه (س) است که در حالی در آن روزگار  همه او را به ثروتش می‌شناختند اما آن بانوی بزرگوار  کنار پیامبر اسلام قرار گرفت و مال و هستی خود را به پیغمبر بخشید و در راه اسلام و دین هزینه کرد.

خطیب جمعه موقت گچساران با اشاره به ویژگی‌های آن بانوی بزرگوار گفت: حضرت خدیجه (س)  در لحظه آخر خود در این دنیا به دخترش حضرت فاطمه زهرا (س) می‌گوید، نزد پدرت برو و بگو من کفن ندارم و در آن هنگام جبرئیل می‌رسد و می‌گوید ما کفن خدیجه را خواهیم داد و او با کفنی بهشتی به خاک سپرده شد.

 صفایی در ادامه با اشاره به روز پنجم خرداد که به نام روز نسیم مهر و روز حمایت از زندانیان نامگذاری شده است، اذعان کرد: امیدواریم مومنین در این ماه مبارک در این مراسم به جهت حمایت از خانواده‌های زندانیان حضور پرشوری داشته باشند.

 وی  در ادامه با تبریک پیشاپیش به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) که مصادف شده است با آغاز هفته اطعام و اکرام نیازمندان تصریح کرد: کمیته امداد حضرت امام (ره) در سراسر کشورمراسمات ویژه‌ای برگزار می‌کند که امیدواریم مومنین  در این روزها  در این کار پسندیده شرکت نمایند.

 امام جمعه موقت گچساران با اشاره به سخنان مهم و ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع سران قوا و کارگزاران بیان کرد:  اولا فراموش نکنیم که به دفعات بنیانگذار انقلاب اسلامی و پس از آن  مقام معظم رهبری فرمودند، مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و هیچ‌گاه نباید فراموش شود.

صفایی با بیان اینکه ما هیچ‌گاه خیانت رژیم صهیونیستی را از یاد نخواهیم برد، عنوان کرد:  مسلمانان باید بیدار شوند و این غده سرطانی را از صفحه روزگار محو نمایند.

 وی با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ارزیابی سازمان ملل گفت:  ایشان  فرمودند، سازمان ملل  باید خیانت‌های آمریکا را پیگیری کند و این چه سازمان مللی است که تشکیل شده است برای حمایت از ملت‌ها اما در عمل فقط از آمریکا حمایت می‌کند و در مقابل جنایت‌های آمریکا سکوت کرده است.

 صفایی افزود:  انتقال سفارت آمریکا دهن کجی آشکار به مسلمانان بود اما متاسفانه سران کشورهای مسلمان به خواب رفته‌اند که امیدواریم  از این خواب غفلت بیدار شوند.

 وی ادامه داد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مسئله اول کشور ما، مسئله اقتصادی است  و می‌فرماید، مسئله اقتصادی کشور تعریفی ندارد و مردم گرفتار گرانی و مشکلات هستند.

 امام جمعه موقت گچساران اظهار کرد: مشاهده می‌کنیم قیمت‌ها بی حساب و کتاب بالا می‌رود و آن کسی که ضربه می‌بیند همان مردمی هستند که انقلاب کردند و امروز  زیر بار گرانی  در حال خُرد شدن هستند و بیشترین آسیب را می‌بینند.

 صفایی خطاب به مسوولان اذعان کرد: مشاهده کردیم این برجام نافرجام شد و نتیجه مذاکره با آمریکا را مشاهده کردیم و این هم جواب مذاکره با آمریکا بود و پاسخی به آنهایی که همه چیز را  در مذاکره با آمریکا می‌دیدند و مشاهده کردند امریکا پای یک عهدنامه را  امضا کرد  اما به راحتی  یک آب خوردن زیر قولش می‌زند.

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به سران و مسوولان  خاطرنشان کرد: ادامه برجام  با برجام اروپایی هم به نتیجه نخواهد رسید و بدانید  تنها راه برگشتن به دامن ملت و استفاده از جوانان  و اجرایی کردن  اقتصاد مقاومتی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
انشالا همین گرانی مسیولین را.
...
United States
ی.. به سلامت باد
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1