تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۴۰۰۱۹۹
با اهدای لوح سپاس/

از مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد قدردانی شد

۱
۰
از مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد قدردانی شد
کبنا ؛سرپرست هیأت کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدای لوح سپاس از  مدیرکل امور مالیاتی استان تقدیر کرد.
احتشام  پورمحمدی در دیدار با محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد بخاطر حمایت های مستمر از ورزش استان  بويژه ورزش کشتی تقدیر کرد.
پور محمدی در این دیدارضمن تشریح برنامه های این هیأت به صعود ورزش کشتی کهگیلویه وبویراحمداز رتبه های انتهایی به رتبه ۱۸در بین استان های کشورخبرداد و گفت : در حال حاضر قریب به دو هزار ورزشکار در رشته کشتی دراستان فعالیت دارند.
    مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست  ورزش را عامل تعالی نشاط و سلامت جامعه دانست و افزود: عقل سالم در بدن سالم است و انسان صاحب سلامت و دارای قدرت تحرک جسمی توانایی خدمت در هر شرایطی را دارد.
محمدعلی غفاری توسعه و ترویج فرهنگ ورزش را لازمه داشتن جامعه سالم و بانشاط دانست و تصریح کرد: خدمات مسئولان هیأت کشتی در استان قابل تقدیر است.
غفاری گفت: برنامه ریزی برای فعالیت ورزش جوانان و ترویج روحیه پهلوانی درجامعه کاریست سخت و طاقت فرساست،که هیأت کشتی استان این افتخار را دارد که بخوبی این مهم را انجام می دهد.
در پایان این نشست از سوی هیأت کشتی استان، به پاس حمایت های همیشگی مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از ورزش کشتی ،با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آشنا
Iran, Islamic Republic of
سلام. آقای پورمحمدی چطور گفته دو هزار کشتی گیر در استان وجود دارد چون اگه کشتی گیران استان ما را بشمارند بیش از سیصد نفر نیستند و اگر طبق آمار کارت بیمه ورزشی حساب کنند که آمار بیمه اصل آمار محسوب میشود و با توجه به اینکه خیلی از آنها کارت بیمه ورزشی نداره شاید اگه زیاد باشن یکصد نفر باشن ن بیشتر و امیدواریم با آمار اشتباه دادن توقعات را کاذب بارا نبریم و با واقعیات و داشته هایمان جلو بریم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1