کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با اهدای لوح سپاس/

از مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد قدردانی شد

3 خرداد 1397 ساعت 13:45

سرپرست هیأت کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدای لوح سپاس از مدیرکل امور مالیاتی استان تقدیر کرد.


سرپرست هیأت کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدای لوح سپاس از  مدیرکل امور مالیاتی استان تقدیر کرد.
احتشام  پورمحمدی در دیدار با محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد بخاطر حمایت های مستمر از ورزش استان  بويژه ورزش کشتی تقدیر کرد.
پور محمدی در این دیدارضمن تشریح برنامه های این هیأت به صعود ورزش کشتی کهگیلویه وبویراحمداز رتبه های انتهایی به رتبه ۱۸در بین استان های کشورخبرداد و گفت : در حال حاضر قریب به دو هزار ورزشکار در رشته کشتی دراستان فعالیت دارند.
    مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در این نشست  ورزش را عامل تعالی نشاط و سلامت جامعه دانست و افزود: عقل سالم در بدن سالم است و انسان صاحب سلامت و دارای قدرت تحرک جسمی توانایی خدمت در هر شرایطی را دارد.
محمدعلی غفاری توسعه و ترویج فرهنگ ورزش را لازمه داشتن جامعه سالم و بانشاط دانست و تصریح کرد: خدمات مسئولان هیأت کشتی در استان قابل تقدیر است.
غفاری گفت: برنامه ریزی برای فعالیت ورزش جوانان و ترویج روحیه پهلوانی درجامعه کاریست سخت و طاقت فرساست،که هیأت کشتی استان این افتخار را دارد که بخوبی این مهم را انجام می دهد.
در پایان این نشست از سوی هیأت کشتی استان، به پاس حمایت های همیشگی مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از ورزش کشتی ،با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.
 


کد مطلب: 400199

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400199/مدیرکل-امور-مالیاتی-کهگیلویه-وبویراحمد-قدردانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1