کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بدلیل نداشتن مجوز

پروژه جاده‌ «بیدسردره» بویراحمد تعطیل شد

2 خرداد 1397 ساعت 11:54

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی پروژه تعریض جاده "بیدسردره" خبر داد.


«عزت الله بهشتی فرد» گفت: این اداره کل با تعریض بخشی از جاده "بیدسردره" به طول ۱۴۹۲ متر موافقت کرده بود و باید اداره راه و شهرسازی، بعد از سیر مراحل قانونی شامل اصلاح نقشه مسیر، کاهش میزان تعریض، پرداخت خسارت وارده و صدور مجوز، اقدام به کار می‌کرد که بدون انجام این مراحل اقدام به تعریض کرد و به همین‌خاطر پروژه تعطیل و متوقف شد .

وی افزود: بخش زیادی از مساحت استان کهگیلویه و بویراحمد کوهستانی و دارای عرصه‌های جنگلی است و اجرای پروژه‌های عمرانی بخصوص جاده‌سازی و تعریض جاده‌ها ناگزیر است که در اراضی ملی صورت بگیرد، بنابراین در این استان با محدودیت‌های زیادی در اجرای پروژه‌ها به منظور توسعه و تامین رفاه و آسایش مردم هستیم .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در حد توان با دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای پروژه و توسعه استان همکاری داشته باشیم و هر وقت این پروژه‌ها موجب تخریب طبیعت گردند آنها را متوقف خواهیم کرد .

بهشتی فرد تصریح کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم بدون سیر مراحل قانونی و بدون دریافت مجوز، اقدام به اجرای پروژه نکنند .

وی اضافه کرد: اکثر پروژه‌های عمرانی فاقد پیوست زیست محیطی هستند و لازم است که دستگاه‌های اجرایی به این مساله توجه کنند چرا که توسعه پایدار بدون توجه به طبیعت و رعایت مسائل زیست محیطی امکان‌پذیر نیست.


کد مطلب: 400165

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400165/پروژه-جاده-بیدسردره-بویراحمد-تعطیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1