تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۰۰۱۶۵
بدلیل نداشتن مجوز

پروژه جاده‌ «بیدسردره» بویراحمد تعطیل شد

۴
۰
پروژه جاده‌ «بیدسردره» بویراحمد تعطیل شد
کبنا ؛«عزت الله بهشتی فرد» گفت: این اداره کل با تعریض بخشی از جاده "بیدسردره" به طول ۱۴۹۲ متر موافقت کرده بود و باید اداره راه و شهرسازی، بعد از سیر مراحل قانونی شامل اصلاح نقشه مسیر، کاهش میزان تعریض، پرداخت خسارت وارده و صدور مجوز، اقدام به کار می‌کرد که بدون انجام این مراحل اقدام به تعریض کرد و به همین‌خاطر پروژه تعطیل و متوقف شد .

وی افزود: بخش زیادی از مساحت استان کهگیلویه و بویراحمد کوهستانی و دارای عرصه‌های جنگلی است و اجرای پروژه‌های عمرانی بخصوص جاده‌سازی و تعریض جاده‌ها ناگزیر است که در اراضی ملی صورت بگیرد، بنابراین در این استان با محدودیت‌های زیادی در اجرای پروژه‌ها به منظور توسعه و تامین رفاه و آسایش مردم هستیم .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در حد توان با دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای پروژه و توسعه استان همکاری داشته باشیم و هر وقت این پروژه‌ها موجب تخریب طبیعت گردند آنها را متوقف خواهیم کرد .

بهشتی فرد تصریح کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم بدون سیر مراحل قانونی و بدون دریافت مجوز، اقدام به اجرای پروژه نکنند .

وی اضافه کرد: اکثر پروژه‌های عمرانی فاقد پیوست زیست محیطی هستند و لازم است که دستگاه‌های اجرایی به این مساله توجه کنند چرا که توسعه پایدار بدون توجه به طبیعت و رعایت مسائل زیست محیطی امکان‌پذیر نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
مثل قسمتی از جاده باشت به چرام که مدت زیادی است که تعطیل می باشد غدا وکیلی شما که نمی توانستید جاده بسازید چرا خون به دل مردم آوردید بابا ما اصلا جاده نخواستیم کی را باید ببینیم که مدت سه سال است که روستاییان بیجاره بدترین عذاب را می کشن والان که این پروژه رها شده لاقل آن را صاف کنید تا مردم عذاب نکشند خدایی این شرط مدیریت است که همه خود را به بی توجهی زده اند وصبح تا عصر صحبت از کمک به محرم و روستایی می زنند شما که از مردم نمی ترسید خواهشا اگر یک جو ایمان دارید از خدا بترسید واینقدر مردم را اذیت نکنید
Iran, Islamic Republic of
بعد از مرگ سهراب
طایفه های .. که فعلا هر کاری دلشون بخواد میکنن
ان شاالله که در پیش گاه خداوند جواب گو هستند
Iran, Islamic Republic of
م. اونم بدجور
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مجوز داده نشده بود و با علو و اطلاع مسیولین منابع طبیعی و صرفا بخاط مسایل سیاسی دارد کار میکند و حدود 600 درخت بلوط قطع شده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1