تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۰۰۱۶۳

حضور تسلی‌بخش امدادگران بی‌ادعا در دامنه‌های صعب‌العبور دنا

۰
حضور تسلی‌بخش امدادگران بی‌ادعا در دامنه‌های صعب‌العبور دنا
کبنا ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام از تلاش‌های شبانه‌روزی یک‌هفته‌ای امدادگران این جمعیت در جست‌وجوی قربانیان حادثه دل‌خراش سقوط هواپیما یاسوج- تهران خداقوت و خسته نباشید گفت. امدادگران این جمعیت که ۲۳ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه به مدت یک هفته در ارتفاعات برف‌گرفته دنا برای جست‌وجوی پیکر قربانیان حضوری تسلی‌بخش داشتند، با مدیرعامل جمعیت استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام ضمن خداقوت و خسته نباشید در این سفر پرفرازونشیب ارتفاعات دنا و شرایط جوی به‌شدت نامناسب گفت: در تاریخ امداد کوهستان این اولین تجربه اعزام تیم کوهستان ایلام به همچنین ارتفاعات و شرایط جوی است.
حسین عارفی بابیان این‌که تجاربی که در این سفر به‌سختی به دست می‌آید و برای آموزش‌ها و عملیات احتمالی آینده می‌تواند بسیار مفید باشد، تأکید کرد: اگر روزی خدای ناخواسته حادثه این‌چنینی، اردو یا کوه‌پیمایی داشتیم، هم ازلحاظ
 آمادگی جسمانی نفرات و هم ازلحاظ تجهیزات ضروری که امدادگران باید با خود داشته باشند، یک تجربه خوب و مفیدی به‌دست‌آمده است.
وی بیان کرد: ان‌شاءالله این سفر تجربه ارزشمندی باشد برای تلاش‌های بعدی که احتمال دارد در عرصه امداد و نجات استان یا کشور سر راه شما باشد. وی در پایان از حضور گرم و انسان دوستانه یک‌هفته‌ای امدادگران این جمعیت در جهت تحقق شعار تسکین آلام بشری از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان با اهدای لوح، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد./ شهروند
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1