تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۱۴۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اجرای ۸ طرح حمایت از مددجویان کمیته امداد استان

۰
اجرای ۸ طرح حمایت از مددجویان کمیته امداد استان
کبنا ؛مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای ۸ طرح حمایت از مددجویان کمیته امداد استان ماه مبارک رمضان بهترین فرصت جذب کمک‌های مردمی و خیران برای مددجویان زیرپوشش این نهاد است.
محبی افزود: یکی از طرح‌های حمایتی، اجرای طرح مفتاح الجنه است که در این طرح افراد خیر، نیکوکاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ضمن بازدید از خانواده‌های نیازمند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت مستقیم به آنان پرداخت می‌کنند.
محبی اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را از دیگر طرح‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و ادامه داد: در طرح اکرام ایتام برای ایتام زیر ۱۸ سال زیرپوشش و در طرح محسنین برای فرزندان خانواده‌های زیرپوشش که سرپرست خانوار بیمار و ازکارافتاده دارند و امکان معاش خانواده وجود ندارد نیز حامی یابی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته در طرح اکرام ایتام هزار نفر و در طرح محسنین هم هزار و ۵۰۰ نفر حامی برای حمایت از جامعه هدف جذب شد گفت: هم‌اکنون ۲ هزاری یتیم زیر ۱۸ سال با مشارکت ۴ هزار و ۴۰۰ نفر حامی و در طرح محسنین نیز ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از فرزندان این گروه با مشارکت ۲ هزار و ۶۰۰ حامی حمایت مالی می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بابیان اینکه در بخش محسنین ۷ هزار فرزند از خانواده‌های نیازمند حامی ندارند اضافه کرد: خیران و هم استانی‌ها می‌توانند با مشارکت در این امر خداپسندانه این فرزندان را حمایت کنند.
محبی برگزاری جشن رمضان و اجرای طرح اطعام و افطاری مددجویان در سراسر استان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان در ماه مبارک رمضان بیان کرد و افزود: در این طرح که به مدت یک هفته از ۱۵ رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا ۲۱ رمضان سالروز شهادت امام علی (ع) برگزار و برای جامعه هدف به دو صورت توزیع سبد غذایی و برپایی سفره‌های اطعام و افطاری اجرا می‌شود.
وی بابیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته ۱۲۰ هزار نفر در قالب غذای گرم و سبد غذایی اطعام شدند گفت: پیش‌بینی می‌شود در ماه رمضان امسال سفره افطاری، اطعام و توزیع سبد غذایی برای ۱۳۰ هزار نفر از مددجویان استان برگزار شود.
محبی اجرای طرح شفا را یکی دیگر از طرح‌های کمیته امداد در ماه رمضان دانست و افزود: حدود ۹۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد هستند که در این طرح افراد نیکوکار و خیر برای ارائه کمک مالی و خدماتی به این بیماران شناسایی و جذب می‌شوند.
وی آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد مالی مانند بدهکار مهریه، دیه و بدهی‌های مالی با همکاری ستاد دیه استان را از دیگر برنامه‌های این ماه دانست و ادامه داد: جمع‌آوری فطریه و کفاره روزه در اواخر این ماه آخرین طرح و برنامه رمضان امسال است.
محبی مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده در ماه مبارک رمضان در سال گذشته را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برشمرد و افزود: از این مقدار ۶۵۰ مورد کمک نقدی و مابقی هم به‌صورت کالا و خدمات بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان از هم استانی‌ها و خیران و نوع دوستان خواست کمک‌های مالی خودشان را یا به شماره‌حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات و یا از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۷۴ مربع واریز نموده و یا عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ ارسال کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1