تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۴۰۰۱۳۲
در نشست ارشاد مطرح شد

پای فرهنگ، در شورای شهر دهدشت می‌لنگد! / سند رو کنید

۱
۱
پای فرهنگ، در شورای شهر دهدشت می‌لنگد! / سند رو کنید
کبنا ؛رییس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه (دوشنبه 31 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران با ا نتقاد از شورای شهر و شهرداری دهدشت اظهار کرد: حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید بخش اعظمی از فعالیت‌های فرهنگی هر شهرستان بر عهده شورای شهر و شهرداری است ، این در حالی است که شورای شهر دهدشت و شهرداری تاکنون کوچکترین اقدامی برای انجام کارهای فرهنگی نکرده است!
ایرج کاظمی جو عنوان کرد: شورای شهر و شهرداری دهدشت نه تنها در حوزه فرهنگی در سطح شهرستان قدمی برنداشته است، بلکه حتی در این حوزه از شورای سابق عقب‌تر است! حداقل شورای سابق در برگزاری جشن‌ها و جشنواره‌های فرهنگی در سطح شهرستان همکاری داشت این در حالی است  که شورای پنجم و شهرداری دهدشت دربرگزاری بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کهگیلویه (اولین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه با محوریت «اعتیاد - خشونت») که در 19 اسفند ماه برگزار شده بود، هیچ گونه حمایت و همکاری نداشته است که این خود داوران غیر بومی جشنواره که در سطح ملی و جهانی مطرح هستند را حیرت زده کرد و داریوش غریب زاده داور جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرده بود «در تمامی شهرها 50 درصد حمایت‌ها از جشنواره‌های فیلم برعهده شهرداری‌هاست»!
ایرج کاظمی جو افزود: شورا و شهرداری دهدشت به غیر از برگزاری جشن نیمه شعبان کدام فعالیت فرهنگی و تخصصی را تاکنون انجام داده است؟! اگر غیر این است سند و مدرک ارائه دهید!
وی ادامه داد: شورای شهر دهدشت حتی در زیبا سازی فضای شهری تاکنون کوچکترین اقدامی نداشته و حتی هیچ حمایتی از کمیپن زیبا سازی دیوارهای شهر دهدشت که مدتی است به همت «سازمان مردم نهاد بلاد شاپور» تشکیل شده، نکرده‌اند، این کمپین تنها با حمایتهای مردمی آنهم با اهدای رنگ بوده است و می‌توان گفت: تنها حمایت شهرداری از جوانان این سمن شاید هدیه دادن یک رنگ شبیه دیگر شهروندان یا مغازه داری باشد!
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه در جمع خبرنگاران مطرح کرد: به جد پیگیر مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان هستیم و می‌توان گفت جلسه اخیر این شورا با موضوع «زیبا سازی فضای شهری» یکی از تخصصی‌ترین و کاربردی‌ترین جلسات بوده است که ادامه دار خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب کاظمی جو انوقت که از این افراد ضعیف در انتخابات حمایت کردی باید به فکر فرهنگ بودی نه حالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1