تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۱۶
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

با بگیر و به‌ بند بانک‌ها و شعار صادرات امکان‌پذیر نیست

۱
۰
با بگیر و به‌ بند بانک‌ها و شعار صادرات امکان‌پذیر نیست
کبنا ؛
جبار کیانی‌پور عصر امروز در نشست شورای اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مشکلات اقتصادی در کشور از جمله استان ربطی به خارج کشور و ترامپ ندارد بلکه مسئولان دولتی در برنامه ریزی، هدایت و نظارت لنگ می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه 10 سال قبل با هدف توسعه صادرات غیرنفتی در استان قرار بر تاسیس ایجاد تشکل‌های با همکاری بخش خصوصی شد، عنوان کرد: از آن زمان تاکنون با وجود صدورت کارت‌های بازرگانی ولی هنوز خبری از کار میدانی و عملیاتی نیست.

کیانی‌پور ابراز کرد: به طور حتم برای توسعه و رونق فعالیت کشاورزی و افزایش تولید راهی جز ایجاد تشکل‌های در این زمینه با حمایت ویژه و تامین 50 میلیارد تومان اعتبار برای بسته بندی، صنایع تبدیلی، حمل و نقل، سردخانه و سرمایه در گردش نداریم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با شعار دادن مشکلات برطرف نمی‌شود، افزود: به دلیل شعارهای گذشته دیگر برای بیان هر موضوعی از مردم خجالت می‌کشیم زیرا می‌بینیم اراده‌ای برای رفع مشکلات نبوده و بلکه تنها به شعار دادن ختم می‌شود.

کیانی‌پور با بیان اینکه یک قاچ هندوانه مراکز رفاهی و اقامتی امارات 30 هزار تومان فروش می‌شود، تصریح کرد: کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد در بدترین شرایط گذران زندگی می‌کنند و سالانه دسترنجشان به دست دلالان و سودجویان بازار می‌رسد.

وی خواستار حضور فعالان بخش کشاورزی در قالب تشکل‌های مشخص در بازرهای بین المللی با هدف افزایش صادرات شد و گفت: بنا به دلایل واهی با سرمایه گذاری در استان مخالف می‌شود و به نوعی سنگ اندازی می‌کنند بعد انتظار توسعه و افزایش اشتغال و رونق تولید داریم.

کیانی‌پور با تاکید بر اینکه این نگاه‌ بگیر و ببند و به حراج گذاشتن اموال سرمایه گذار توسط بانک‌های عامل استان مذموم است، ادامه داد: تسهیلات بانکی فردی به دلیل اینکه یکی از بستگانش در بانک عامل بدهی دارد پرداخت نمی‌شود که این موضوع مسخره ترین بحثی بوده که در طول عمرم شنیده‌ام.

رئیس اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به انحراف می‌رود، بیان کرد: این تسهیلات نیز به همان راه وام‌های زود بازده می‌رود و در صورتی در تولید، رونق ایجاد کرد و سبب اشتغال شد ما هیچی بلد نیستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
برادر شما اظهار نظر نفرمایید.اتاق بازرگانی که کلا یه عده پیمانکاراند که با اقتصاد مولد و پویا کیلومترها فاصله دارند و کاملا بیگانه هستند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1