تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۰۰۱۰۴
با ارسال متنی صورت گرفت

توضیحات روابط عمومی سازمان مدیریت در باره انتقادات امام جمعه چرام

۲
۰
توضیحات روابط عمومی سازمان مدیریت در باره انتقادات امام جمعه چرام
کبنا ؛
روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد درباره پروژه مصلای چرام که اخیراً مورد انتقاد امام جمعه این شهر قرار گرفت، توضیح داد.

اعتبار مصوب پروژه مصلّای چرام در سال 1396 معادل 8 میلیارد و 100 میلیون ریال (2 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و نفت و 6 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات قانونی استفاده متوازن جزء 47 ردیف 550000 قانون بودجه) بوده است که 53/3 درصد این اعتبار نیز تخصیص یافته است (معادل 4 میلیارد و 322 میلیون ریال) از مبلغ اعتبار تخصیص یافته،752 میلیون ریال بصورت نقد و 3 میلیارد و 570 میلیون ریال بصورت اسناد خزانه اسلامی بوده است.
 
در شرایطی تخصیص اعتبار پروژه فوق 53/4 درصد بوده است که متوسط تخصیص اعتبارات استانی در سال گذشته 37 درصد، اعتبارات قانون استفاده متوازن 29/3 درصد و اعتبارات نفت 91 درصد بوده است و چنانچه پروژه احداث مصلای چرام مشابه سایر پروژه های استان در نظر گرفته می شد تخصیص اعتبارات مصلّی می بایست 3 میلیارد و 267 میلیون ریال ابلاغ می گردید. به عبارتی بنا به عنایت کمیته تخصیص اعتبارات و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص اعتبار این پروژه در سال گذشته معادل یک میلیارد و 381 میلیون ریال از متوسط تخصیص ابلاغی به استان بیشتر بوده است.
 
بدیهی است مصلّای شهر چرام و سایر مصلّی های استان طی سال های دولت تدبیر و امید در استان همواره مورد عنایت شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوده و امید است وضعیت تخصیص اعتبارات در سال های پیش رو به گونه ای باشد که افتتاح مصلی های استان تسریع گردیده تا ان شاءالله خدمتی دیگر در خور توجه مردم شریف استان انجام گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
توجیه نکنید
Iran, Islamic Republic of
بدیهی است مصلّای شهر چرام و سایر مصلّی های استان طی سال های دولت تدبیر و امید در استان همواره مورد عنایت شورای برنامه ریزی و توسعه استان بوده و امید است وضعیت تخصیص اعتبارات در سال های پیش رو به گونه ای باشد .
سازمان مدیریت فعلا نیروی فله ای طایفه ای بگیرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1