تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۰۰۰۸۴
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد

وضعیت رفاهی و بهداشتی در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست

۱
۰
وضعیت رفاهی و بهداشتی در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد مطلوب نیست
کبنا ؛مجید علیپور  اظهار داشت: 70 هزار نفر معادل 11 درصد جمعیت این استان عشایر بوده که از کمترین امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار هستند.

وی خواستار خدمات رسانی بهداشت و درمان به صورت سیار توسط دانشگاه علوم پزشکی شد و افزود: فرزندان، زنان و دختران عشایری از خدمات خانه بهداشت، مراکز درمانی و... محروم هستند که در برخی مواقع با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شوند.

علیپور با بیان اینکه طبق بررسی‌های میدانی کارشناسان اداره کل امور عشایر باید بیش از 5 هزار سرویس بهداشتی و حمام در مناطق عشایری احداث شود، ادامه داد: ضروری است با هدف حفظ سلامت جامعه عشایری مسئولان و متولیان امر در این زمینه چاره اندیشی کنند.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این اداره در حد توان به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به این جامعه مولد و کم توقع است، تصریح کرد: به دلیل محدودیت اعتباری و گستردگی نیازمندی خدمات در حوزه‌های مختلف به تنهایی قادر به ارائه خدمات مورد نیاز در تمامی بخش‌ها نبوده و انتظار همکاری داریم.

علیپور خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به جامعه عشایری شد و افزود: شرکت توزیع نیروی برق، آموزش و پرورش عشایر، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و... نسبت به مناطق عشایری نگاه ویژه داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

باسلام بعداز گذشت 40سال از انقلاب تازه فهمیدید که عشایر استان از نعمت بهداشت ودرمان در مضیقه اند وکسی به انها توجهی ندارند اسم عشایر فقط در اخبار و روزنامه نوشته میشود وکاری برای عشایر انجام نمی دهند ودر قانون هم مینوسند ودر عمل غیر از بدبختی چیزی شامل عشایر نمی شود اقای علی پور تورا بخدا عشایرو دریاب چون خودت هم عشایرزاده ای
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1