کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیرماه سال جاری صورت می‌گیرد

یاسوج میزبان اردوی تیم‌های ملی هاکی کشور

28 ارديبهشت 1397 ساعت 17:35

با موافقت فدراسیون و علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردوی تیم‌های ملی هاکی آقایان و بانوان کشور به میزبانی شهر یاسوج تیرماه برگزار خواهد شد.


به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، شهلا گشتاسبی‌نیا رئیس هیات هاکی استان از برگزاری و میزبانی تیم‌های ملی هاکی آقایان و بانوان کشور در شهر یاسوج خبر داد.

شهلا گشتاسبی‌نیا گفت: با موافقت فدراسیون و علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردوی تیم‌های ملی هاکی آقایان و بانوان کشور به میزبانی شهر یاسوج تیرماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیات هاکی استان از حمایت‌های مادی و معنوی مدیرکل ورزش و جوانان استان در توسعه و رشد این هیات در یک سال گذشته تقدیر کرد و از عضویت خود بعنوان »عضو اصلی کمیته مسابقات « فدراسیون هاکی کشور خبر داد.

این مقام مسئول همچنین از انتخاب خود جهت شرکت در کلاس داوری (فنی )هاکی در کشور سنگاپور در تیرماه خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان شرایط حضور خود در این دوره مهیا شود.

گشتناسبی نیا توسعه زیرساخت‌ها  و بحث آموزش در رشته هاکی را یکی از اهداف خود ذکر کرد و از تشکیل مدارس هاکی در شهرهای مختلف استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با شناسایی استعدادهای این رشته در سطح استان شاهد ظهور دوباره رشته هاکی در دو بخش آقایان و بانوان در کشور باشیم.


کد مطلب: 400055

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400055/یاسوج-میزبان-اردوی-تیم-های-ملی-هاکی-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1