کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شهرستان دنا:

وعده‌های متعدد مسوولان مردم این روستا را ناامید کرده‌ است

28 ارديبهشت 1397 ساعت 14:34

دهستان اقبال‌آباد واقع در بخش مرکزی شهرستان دنا که قریب به ۵ کیلومتر با شهر سی سخت فاصله دارد، از نبود خیابان آسفالت شده رنج می‌برد.


دهستان اقبال‌آباد شهرستان دنا که قریب به ۲۰ خانوار و جمعیتی بیش از ۱۰۰ نفر در آن ساکن است، سال‌های زیادی است که از نبود خیابان آسفالت شده رنج می‌برند و در طول این سال‌ها به هنگام بارندگی با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند.
مردم دهستان اقبال‌آباد بخش مرکزی دنا در این باره اظهار کردند: بیش از سه مرتبه زیرسازی این خیابان که طول آن به یک کیلومتر هم نمی‌رسد و تنها راه ارتباطی مردم با سایر روستاهای هم‌جوار و دیگر نقاط است، توسط اهالی اقبال‌آباد انجام‌گرفته است و تمامی هزینه‌های آن را نیز مردم روستا پرداخت کرده‌اند.

مردم اقبال‌آباد در ادامه افزودند: بیشترین خسارت جهت آسفالت خیابان دهستانمان را مردم متحمل شده‌اند و باوجوداینکه زیرساخت‌های لازم را جهت آسفالت نمودن خیابان انجام داده‌ایم و حریم‌ها هم رعایت شده است اما مسئولین هیچ اقدامی جهت آسفالت کردن این جاده انجام نمی‌دهند و هر بار با وعده‌های مسئولین روبه‌رو می‌شویم.
اهالی اقبال‌آباد با اشاره به اینکه در فصل زمستان خانه‌هایشان دچار آب‌گرفتگی می‌شود، اظهار کردند: بارندگی‌های متوالی علاوه بر خسارت زدن به زیرسازی‌های صورت گرفته بر روی جاده، تمامی مصالح بکار برده شده در زیرسازی جاده را وارد محوطه خانه‌ها و منازل می‌کند.
مردم اقبال‌آباد خاطرنشان کردند: دیگر هیچ امیدی به کمک مسئولین ندارند و وعده‌های متعدد آن‌ها همه را ناامید کرده است.
درحالی‌که شعارهای مقام معظم رهبری و هیئت دولت جهت آبادانی روستاها و توسعه روستائیان در سال‌های متوالی عنوان گردیده است ولی دهستان اقبال‌آباد شهرستان دنا همواره از نبود خیابان آسفالت شده رنج می‌برد و مردم این دهستان کوچک در دنا چشم‌انتظار حرکت مسئولین به دهستان کوچکشان هستند.


کد مطلب: 400048

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400048/وعده-های-متعدد-مسوولان-مردم-این-روستا-ناامید-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1