تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۰۰۰۴۴

مدیرانی که وعده‌های پوچ می‌دهند را معرفی می‌کنم

۱
۰
کبنا ؛حجت الاسلام رحم الله خواجه پور ضمن تشکر از سفر سرزده استاندار جدید به شهر مارگون گفت: آقای استاندار مشکل مردم فقط کارخانهٔ سیمان و چاه و کارخانه نیست مشکل مردم وعده‌های توخالی برخی از مسئولینی است که به برکت این نظام و انقلاب پشت میز ریاست نشستند ولی در قبال این امانت الهی و این ریاست کوتاهی می‌کنند.
 امام‌جمعه مارگون ضمن تشکر از سفر سرزده استاندار به شهر مارگون گفت: آقای استاندار مشکل مردم فقط کارخانهٔ سیمان، چاه و کارخانه نیست، مشکل مردم وعده‌های توخالی برخی از مسئولینی است، که به برکت این نظام و انقلاب پشت میز ریاست نشستند، ولی در قبال این امانت الهی و این ریاست کوتاهی می‌کنند.
خواجه پور اظهار کرد: آقای استاندار محترم از مسئولین استانی و شهرستانی سؤال کنید، که تاکنون در دوران مسئولیتتان برای رفع مشکلات مردم بخش مارگون چند دفعه حضور پیدا کردند، و چه گرهی را از مشکلات مردم برطرف کردند؟
 وی افزود: جناب آقای استاندار خوب بود اولین سفر سرزده جنابعالی به روستا‌های سیلاب کلوار و زیلایی بود، تا از نزدیک عمق محرومیت را لمس و مشاهده می‌کردید.
وی بیان کرد: آقای استاندار همین تپهٔ شهدایی که شما تشریف آوردید دو سال است که شرکت برق استان و شهرستان درگیر پنج‌پایه برق هستند، و با پیگیری‌هایی مکرر حقیر پاسخ می‌دهند که اعتبار نیست، باید منتظر اعتبار ماند ولی لطف کنید یک ساعت در شب وقتتان را صرف بیابان‌های جوخانه و دمه کنید، و ببینید چقدر پایه‌ها و روشنی‌ها در بیابان هدر می‌رود، که در شبانه‌روز در این بیابان‌ها صد نفر تردد ندارند، آیا این کار اسراف در مصرف انرژی نیست؟ و الآن مسئولین ما برای پنج‌پایه برق آن‌هم برای شهدایی که به ما عزت، استقلال و آبرو دادند و باگذشت دو سال از دفن آن‌ها هنوز درگیر پنج‌پایهٔ برق هستند!!
خواجه پور ادامه داد: جناب آقای احمدی بنده دیدگاهتان را در جلسه‌ای که با ائمه جمعه استان داشتید، بسیار قبول دارم، چراکه آسیب‌هایی که متوجه استان شد، مسائل حاشیه‌ای و جناحی بود، که جنابعالی شناخت خوبی بر آسیب‌های این استان داشتید، و هدف شما هم مبارزه با همین آسیب‌ها و خدمت به مردم است، ولی باید بگویم لازم است یک جلسه‌ای با حضور مدیران کل در شهر مارگون برگزار شود، تا جلوی شما مدیرانی که
وعده‌های پوچ می‌دهند، را به شما معرفی کنم .
وی ابراز داشت: استاندار محترم از برنامه‌وبودجه سؤال کنید، که چرا حدود چهار سال است اعتبار مصلی مارگون را ابلاغ می‌کنید ولی تخصیص نمی‌دهید؟ عنایت بفرما از برنامه‌وبودجه سؤال کنید چرا پروژه دانشگاه پیام نور مارگون باگذشت چهار سال قابل بهره‌برداری نیست و الآن بسیاری از دانشجویان ما به دلیل کمبود فضا از دانشگاه انصراف دادند و به دلیل مشکلات مالی برای ادامه تحصیل نمی‌توانند به شهرهای دیگر مهاجرت کنند.
امام‌جمعه مارگون گفت: از مسئولین سؤال کنید تاکنون چند نفر از عزیزانمان در همین جادهٔ کارخانه سیمان تا مارگون به دلیل نداشتن دید جاده‌ای جان باختند.
وی تصریح کرد: جناب آقای دکتر احمدی کارخانه سیمان مارگون نعمتی است برای مردم این استان ولی از طرفی نقمتی شد برای مردم بخش مارگون و به دلیل بی‌احتیاطی برخی از رانندگان ماشین‌های سنگین و یا عدم صلاحیت رانندگان ماشین‌های سنگین در رانندگی، جاده‌های مارگون را به جاده مرگ‌ومیر تبدیل کردند، که شکی ندارم با این ترددهای زیاد ماشین‌های سنگین باید همچنان شاهد مرگ‌ومیرهای بیشتری در این جاده‌ها باشیم چاره‌ای بیندیشید لطفاً.
وی خطاب به استاندار گفت: مرکز بهداشت و درمانی مارگون بانام شبانه‌روزی از حقوق و مزایا برخوردار است ولی برای یک‌لحظه هم که شد تشریف بیاورید ببینید در شبانه‌روز بیماران به دلیل نبود پزشک یا پرستار در این مرکز وقتشان تلف می‌شود و برخی از آن‌ها به دلیل نبود پزشک و امکانات با مشکلاتی مواجه شدند.
امام‌جمعه مارگون در پایان گفت: آقای استاندار اگر بنده از جنابعالی از سفر سرزده انتظار اطلاع و دیدار داشتم به جهت خواسته‌های شخصی نیست بلکه به جهت خواسته‌ها و مطالبات مردمی است که در سخت‌ترین شرایط زندگی قرار دارند و بااین‌همه مشکلات، قدردان نظام اسلامی و انقلاب هستند و قطعاً واقف هستید به اینکه در جنگ تحمیلی همین محرومان و زاغه‌نشینان و حاشیه‌نشینان بودند که این جنگ و انقلاب را به اوج پیروزی رساندند و در حال حاضر همان روحیهٔ ولایتمداری در دل‌های آنان موج میزند لذا خواهشمندم سفر به مارگون را در کمترین فاصله زمانی در رزومهٔ کاری‌تان قرار دهید چراکه بالاترین عبادت خدمت به خلق‌الله است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویر
Iran, Islamic Republic of
شهردار یاسوج اولیشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1