تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۴۰۰۰۳۷
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

برخورد تأسف‌بار برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد با مسائل فرهنگی

۴
۰
برخورد تأسف‌بار برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد با مسائل فرهنگی
کبنا ؛
سید محمدکاظم نظری صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد با تأکید بر برگزاری باشکوه این دو آیین گفت: برخی از نهادهای فرهنگی در مناسبت‌های مهم از جمله سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی کوتاهی و کم‌کاری می‌کنند و حضور آنها در این مراسمات چشم‌گیر نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حضور مدیران برخی از دستگاه‌های فرهنگی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان هیچ کدام از مدیران استان از جمله مدیران فرهنگی در ماموریت حضور ندارند و دلیل برای شرکت نکردن آنها در این نشست مهم نیست.

وی تصریح کرد: اعتبارات فرهنگی در موارد غیرضروری از جمله همایش‌ها و جشنواره‌ها هزینه شده که بازخورد چندانی ندارد و در مناسبت‌های مهم از جمله ارتحال بنیانگذار انقلاب بهانه کم‌بود اعتبارات توسط مدیران مطرح می‌شود، اعتبارات فرهنگی به صورت سلیقه‌ای توسط مدیران فرهنگی هزینه می‌شود.

این مسؤول عدم حضور مدیران در برنامه‌های مهم فرهنگی را مایه تاسف دانست و افزود: عدم حضور مدیران و شیوه برخورد آنها با مسائل فرهنگی تاسف‌آور و نگران کننده است.

نظری عنوان کرد: تخصیص اعتبارات فرهنگی به منظور هزینه کردن در مناسبت‌های مهم از جمله سالگرد ارتحال امام(ره) است و نباید در مواردی که خروجی و نتیجه‌ای ندارد هزینه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همه امکانات و اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام به کار گرفته و بسیج شود و دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام هر چه بیشتر در فضای مجازی در راستای کم‌رنگ کردن توطئه‌های دشمنان مطرح شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و اظهار داشت: کشور در شرایط و وضعیت حساسی قرار دارد و باید وحدت بیشتری برای دفاع از نظام، انقلاب، دولت و کشور داشته باشیم، در فضای مجازی شبهاتی علیه نظام و انقلاب پس از خروج آمریکا از برجام مطرح می‌شود و صهیونیست‌ها و منافقان نیز از این مسئله خوشحال هستند، چرا که گمان می‌کنند نظام و انقلاب ضربه می‌خورد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید جواد خاضع به مطالب مطرح شده در فضای مجازی بر علیه نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: دروغ‌پراکنی و شبهه‌افکنی توسط دشمنان در فضای مجازی مطرح می‌شود که نهادهای فرهنگی و علمی باید تلاش بیشتری برای مقابله با توطئه دشمنان انجام دهند.

وی با بیان ابعاد شخصیتی امام(ره) گفت: امام ذخیره الهی برای ملت و شیعیان جهان بود و ممتازترین شخصیت تاریخ ایران است که منشا تحولات در ایران و منطقه خاورمیانه شد، انقلاب اسلامی یکی از اصیل‌ترین انقلاب‌های تاریخ بود.

این مسؤول مردم‌داری و مردم‌شناسی را از ویژگی‌های بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این موضوع در 12 بهمن 57 سالروز ورود ایشان به کشور و مراسم تشییع پیکر امام(ره) که با حضور میلیون‌ها نفر برگزار شد بارز بود.

خاضع عنوان کرد: آیت‌الله خامنه‌ای پس از ارتحال امام به عنوان جانشین شایسته ایشان، رهبری کشور و جهان اسلام را بر عهده گرفت و در همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه کشور و ملت ایران توانستند کشتی انقلاب را به خوبی هدایت و از گردنه‌های سخت عبور دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اندیشه‌ها و مبانی فکری حضرت امام(ره) بیش از گذشته برای نسل جوان بازخوانی، معرفی و تشریح شود، بیان کرد: سال گذشته، امسال و سال آینده به دلیل تقارن مراسمات سالگرد ارتحال حضرت امام با ماه مبارک رمضان اعزام زائران به مرقد امام راحل انجام نمی‌شود و در این استان این مراسم بعدازظهر 14 خرداد همراه با افطار و اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 5 کمیته در این زمینه به برگزاری سالگرد قیام خونین 15 خرداد اشاره کرد و افزود: این روز تاریخی یکی از مهمترین فصل مبارزات ملت ایران علیه رژیم پهلوی و مبدا پیروزی انقلاب اسلامی است و باشکوه برگزار شود.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

من
Iran, Islamic Republic of
اداره فرهنگ وارشاد اسلامي استان هم از جمله همين ادارات است- منابع در مسير برنامه هاي بي اثر هرينه ميشود- فقط كار تبليغاتي ميكنن- برنامه هاشون نه كاررايي داره نه اثر گذاري
من
Iran, Islamic Republic of
اداره فرهنگ وارشاد اسلامي استان هم از جمله همين ادارات است- منابع در مسير برنامه هاي بي اثر هرينه ميشود- فقط كار تبليغاتي ميكنن- برنامه هاشون نه كاررايي داره نه اثر گذاري
علی
Iran, Islamic Republic of
اداره ارشاد استان همه پول ها را هدر میدهد-همایش های تلیغاتی و بی اثر
رضایی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه پست های سازمانی ملک شخصی افراد شده فرماندار //چرا با این ضعف مدیریتی جابجا نمیشه ؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1