تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۰۰۰۳۴
گزارش:

گچسارانی‌ها از بیمارستان بی‌بی‌حکیمه(س) ناراضی‌اند

۴
۲
گچسارانی‌ها از بیمارستان بی‌بی‌حکیمه(س) ناراضی‌اند
کبنا ؛جاده دسترسی به بیمارستان 96 تختخوابی بی‌بی حکیمه گچساران و تاریکی این جاده و نبود تابلو در مسیر به معضلی جدی برای مردم و مراجعه کنند‌گان شده است.
براساس این گزارش، بیمارستان بی‌بی حکیمه گچساران از جمله طرح‌های بزرگ نفت در منطقه بوده که با اعتباری بیش از 43 میلیارد تومان در این شهرستان احداث و توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.
این بیمارستان در حالی به کار خود ادامه داد که مقرر شد بخش زایمان و زنان به این بیمارستان انتقال یابد و از این رو شاهد هستیم که مراجعه کنندگان بسیاری در طول شبانه روز به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.



  بیمارستان بی بی حکیمه که در حالی در انتهای  بلوار گلستان قرار گرفته است که در مسیر آن شاهد ساختما‌ن‌هایی از جمله دانشگاه پیام‌نور و دانشکده نفت و گاز نیز هستیم.
 براساس این گزارش در پی کم عرض بودن و آسفالت نامناسب جاده دسترسی به این بیمارستان و تاریکی در شب شاهد نارضایتی مردم و مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی هستیم.
 گویی فقط قرار بود بیمارستان احداث شود و امکانات جانبی آن به فراموشی سپرده شود.
 در این خصوص یکی از همراهان بیمار در این بیمارستان می‌گوید: در تاریکی شب اصلا جاده در این مسیر مشخص نیست و همان طور که مشاهده می‌کنید جاده به صورت یکنواخت و مستقیم نیست و این امر موجب می‌شود که حوادث ناگواری برای رانندگان و همراهان آن در این مسیر به وجود بیاید.


 محمدی یکی دیگر از همراهان بیمار اظهار کرد: این جای تعجب دارد که چگونه بیمارستانی با این عظمت ساخته می‌شود اما جاده دسترسی به این بیمارستان این گونه است.
 یکی دیگر از همراهان بیمار از نبود داروخانه در این بیمارستان اذعان کرد: برای تهیه دارو بیمارمان باید به شهر مراجعه کرد چرا که این بیمارستان هنوز فاقد  داروخانه است.
 الیاسی یکی دیگر از همراهان بیمار که برای ترخیص بیمار خود باید مدارک بستری این بیمار را کپی می‌کرد و تحویل بیمارستان می‌داد، عنوان کرد: نبود دستگاه فتوکپی در  بیرون از بیمارستان به دلیل عدم برق  موجب شده برای کپی یک برگ از دفترچه بیمار مسافتی طولانی با خودروهای دربستی باید طی کرد.
 احسانی یکی دیگر از همراهان بیمار از انتقال بیمار خود برای انجام سونوگرافی به یکی دیگر از بیمارستانهای این شهر خاطرنشان کرد:  مسوولان این بیمارستان  برای انتقال بیماران برای انجام آزمایشاتی از جمله مانند سونوگرافی بیش از ده بیمار را سوار بر یک مینی‌بوس اورژانس می‌کنند.

 وی افزود: بیمارانی که هر کدام دارای یک بیماری خاص است در یک فضای بسته و بدون دریچه تعبیه هوا سوار بر این وسیله نقلیهکرده و به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال می‌دهد.
احسانی ادامه داد: امروزه با وجود ویروس‌هایی که از طریق هوا به یک دیگر منتقل می‌شود آیا  این امر خوشایند است که تمام بیماران را این وسیله نقلیه به یک بیمارستان دیگر انتقال دهند.

در ادامه این گزارش با یکی دیگر از همراهان بیمار به گفت‌و گو می‌پردازیم، ایشان اذعان کرد:  شب گذشته هنگام انتقال بیمارمان به این بیمارستان شاهد چندین خودرو بودیم که در برخی از نقاط این جاده ایستاده و موجب مزاحمت‌هایی برای دیگر خودروهای عبوری در این مسیر هستند.(فارس)
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
این کمبود ها هر چه زودتر باید برطرف شن قابل توجه مسولین..
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مشکل از مدیریت حافظ قران است
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
مشکل از مدیریت حافظ قران است
Iran, Islamic Republic of
به همه اینها اضافه کنید نداشتن فضای سبز کافی برای جایی که مثلا بیمارستان هست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1