کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان برگزار شد

کلنگ‌زنی پروژه آسفالت معابر محلات «بلهزار» و «مهریان»

27 ارديبهشت 1397 ساعت 18:34

آیین کلنگ زنی پروژه اجرا و بهسازی روکش آسفالت معابر محلات بلهزار و مهریان برگزار شد.


ظهر امروز آیین کلنگ زنی پروژه اجرا وبهسازی روکش آسفالت معابر محلات بلهزار ومهریان با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد و مدیرکل راه وشهرسازی استان و جمعی از مردم برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم با اشاره به مهاجرپذیربودن شهر یاسوج واینکه در سالهای گذشته تا کنون مرکز استان خیل عظیمی از مردم را که از نقاط مختلف استان به این شهر مهاجرت کردند را در خود جای داده است واین روند ادامه دارد، اظهار داشت: مسئولان باید به‌صورت جدی برای این موضوع برنامه ریزی داشته باشند تا معضلات ومشکلاتی که در آینده از این راه به وجود خواهد آمد به حد اقل برسند.

زارعی با بیان اینکه در سالهای گذشته تمرکز خوبی به مناطق حاشیه شهر یاسوج صورت گرفته است، گفت: وضعیت خدمات در این مناطق نسبتآ به سطح مطلوبی رسیده است.
نماینده مردم تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم این وضعیت را ادامه بدهیم اعتباراتی را از وزارت راه وشهرسازی که متولی این موضوع است تا کنون جذب شده است و برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.
فرماندار بویراحمد نیز با بیان اینکه اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای بهسازی وآسفالت معابر وشبکه های ارتباطی محدوده بلهزار ومهریان در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش خواهیم کرد مشکلات حاشیه نشینی در مرکز استان را به حد اقل برسانیم.
در ادامه کلنگ زنی، ساختمان دهیاری روستای ده کهنه مزدک از بخش مرکزی بویراحمد نیز افتتاح وبه بهره برداری رسید.










کد مطلب: 400026

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400026/کلنگ-زنی-پروژه-آسفالت-معابر-محلات-بلهزار-مهریان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1