کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای هیچکس گردن کج نکره‌ام/ تشکر ویژه از «خادمی» و «روشنفکر»/ ناراحت نیستم / در صراط مستقیم حرکت کردم

23 ارديبهشت 1397 ساعت 13:17


مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.
 
به گزارش کبنا، در این مراسم، جعفری‌نژاد جایگزین سید اسدالله هاشمی‌ مدیرکل سابق محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
متن صحبت‌های هاشمی مدیرکل سابق محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛

سعی کردم که در مسائل کاری، مالی و سایر مسائل خود، پاکدستی و سلامت نفس مورد اول و آخر ما باشد.
این جایگاه را به برادر عزیزم جعفری نژاد خواهم داد.
در راستای وظایف، برای انجام هیچ کاری و برای هیچ کسی گردن کج نکردم و نخواهم کرد. و در این راستا هم کوتاهی نکردم.
برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد انشاالله فرصتی برای برادر عزیزمان آقای جعفری نژاد باشد.
از دکتر احمدی استاندار تشکر ویژه می‌کنم که در مدت کوتاهی که در خدمت ایشان بودم که دیدگاه زیست محیطی داشتند، و همچنین مهندس فیلی.  تشکر می‌کنم از دکتر خادمی که بنده را به عنوان مدیرکل استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد، از نمایندگان عزیز هم سپاسگزارم از آقای کلانتری هم سپاسگزارم که واقعاً بار سنگینی بود واقعاً در استان کهگیلویه و بویراحمد خدمت سخت است، نه اینکه ما کم آوردیم نه. ولی حقیقتاً شرایط سنگین است و خوشحالم که با عزت این بار سنگین را از دوش بنده تحویل برادر عزیزمان می‌دهیم، که ایشان بتوانند در ادامه راه با توفیق کار انجام دهند. همچنین از سردار عدل هاشمی‌پور که صادقانه و با صداقت کامل در کنار بنده بودند، تشکر ویژه می‌کنم، از جناب دکتر تاجگردون همینطور که حمایت ویژه و قاطعی از ما داشتند، که به حفظ محیط زیست کمک کردند از آقای نوروزی تشکر می‌کنم، هرچقدر هم تشکر کنم، کم است لذا بودجه محیط زیست فوق العاده در استان ضعیف بود که با کمک ایشان وضعیت حقوق پرسنل در حد متوسط است که می‌توانند کمک کنند و آقای جعفری نژاد دیگر هیچ مشکلی برای حقوق پرسنل و بودجه ندارند و انشاالله بتوانند کمک کنند.
برای هیچکس گردن کج نکردم.
 

همچنین از آقای مزارعی رئیس دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم بسیار تشکر میکنم، از ایشان که همیشه حمایت و کمک کردند.
از حمایت آقای ملک حسینی برای قتل‌هایی که از سوی محیط بانان صورت گرفته بود تشکر می‌کنم که امیدوارم آقای جعفری نژاد بتواند از ظرفیت این عزیزان کمک بگیرد و یک تعامل و هم فکری داشته باشد.
فعالیت و عملکرد که داشتیم متعلق به همه پرسنل و کارکنان اداره‌کل محیط زیست استان است، که انجام دادیم و می‌دهیم ما نیروهای نظام هستیم که در این سنگر و یا سنگر دیگری فعالیت خود را به نحو احسنت باید انجام دهیم. که در چارچوب وضعیت موجود، با سلامت نفس کار کنیم که جا دارد از دکتر روشنفکر هم تشکر می‌کنم که ایشان علیرغم هیچگونه مسئولیتی اداری ولی کمک کار محیط زیست و بخشی از قتل‌های محیط بانان کمک کردند.
از همکاران عزیز می‌خواهم که آقای جعفری نژاد را حمایت کنند، فرق نمی‌کند هاشمی یا جعفری باشد تفاوت در این است که کار خود را به بهترین نحو انجام دهیم، و برای حفظ محیط زیست و برای آینده‌مان و نسل‌های آینده کمک کنیم.
شاید در این مدت کسانی را ناراحت کرده باشم که از همه می‌خواهم به بزرگواری خودشان مرا ببخشند و حلالیت می‌طلبم
از چیزی که ناراحت نیستم که در چارچوب برنامه‌هایم و چارچوب خانوادگی که داشتم در یک صراط مستقیم حرکت کردم و امیدوارم همه هم در یک صراط مستقیم حرکت و عاقبت به خیری در پیشگاه خداوند رو سفید باشیم و روسیاه نباشیم.


کد مطلب: 337205

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/337205/هیچکس-گردن-کج-نکره-ام-تشکر-ویژه-خادمی-روشنفکر-ناراحت-نیستم-صراط-مستقیم-حرکت-کردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1