تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : ۳۳۷۱۸۹

اکران فیلم «لاتاری »و «فیلشاه »در سینما دهناد دهدشت

۰
کبنا ؛مدیر سینما دهناد دهدشت در گفتگو با کبنا اظهار کرد:فیلم سینمایی «لاتاری » هر روز در سه سانس از ۱۷ تا ۲۳ و انیمیشن «فیلشاه»  در دو سانس ۱۰٫۵ تا ۱۲٫۵ صبح و ۱۵ تا ۱۷ عصر در سینما دهناد دهدشت اکران می شود.وی افزود به گردهمایی جمعی  بالای ۵۰ نفر تخفیف ویژه داده می شود.

به گزارش کبنا،محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «لاتاری » بعد از فیلم های «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» که هردو موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره فجر شدند، با فیلم «لاتاری» که محصول سال ۱۳۹۶ است و  در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده‌است؛ به جشنواره آمده بود که  پرمخاطب‌ترین فیلم سی و ششمین جشنواره فجر شد.
امیر علی و نوشین دو جوان بیست و یک دو ساله قصد ازدواج با یکدیگر دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده اند تا مرور زمان رضایت خانواده هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند. برنده شدن در لاتاری و گرین کارت آمریکا
پروانه ساخت این فیلم به دلیل حواشی زیادی که پیرامون قصه آن وجود داشت، با پیگیری سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم قبلی مهدویان و پس از پروسه ای طولانی مدت صادر شد. همین امر در کنار موضوع جذاب و ملتهبی چون قاچاق دختران ایرانی به کشورهای عربی، کافی‌ست تا مطمئن شویم «لاتاری» نیز مانند آثار قبلی کارگردانش یکی از کنجکاوی‌ برانگیزترین و پر سر و صداترین فیلم های امسال باشد.
همچنین ،فیلشاه انیمیشن سینمایی ایرانی به کارگردانی هادی محمدیان ،محصول جدید گروه هنر پویا پس از انیمیشن پرطرفدار شاهزاده روم است . انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به عنوان تنها انیمیشن به بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر راه یافت و با ۲۲ اثر سینمایی دیگر به رقابت خواهد پرداخت.در خلاصه داستان فیلم آمده است: در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیلشاه » بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1