تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۳۷۱۳۱

اجرای طرح «توان افزایی زنان در مسیر کسب‌وکار» در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح توان‌افزایی زنان در مسیر کسب‌وکار تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، آذر صفایی‌نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح توان‌افزایی زنان و دختران از اولویت‌های اصلی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است که این طرح در مسیر کارآفرینی، کسب‌وکار  و باهدف ترغیب زنان و جوانان به‌ویژه دختران تحصیل‌کرده دانشگاهی برای ورود به این عرصه در سطح ملی اجرا می‌شود.
صفایی‌نیا افزود: مهلت ثبت‌نام متقاضیان تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری است که علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی در این طرح از طریق بنیاد توسعه کارآفرینی به آدرس www.foundationed.ir مراجعه کنند.
وی بابیان اینکه این طرح برای ایجاد کسب‌وکار و بانوان صاحب ایده در استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: حداقل سن برای شرکت‌کنندگان در این طرح ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال می‌باشد و همچنین متقاضیان دارای تحصیلات دانشگاهی و استعداد خویش‌فرمایی صاحب ایده در این طرح شرکت می‌کنند.
صفایی‌نیا بیان داشت: دوره ۳ روزه آموزشی و مشاوره‌ای برای متقاضیان طرح پژوهشی ترویج و توسعه سلامت زنان و طرح نقش فناوری اطلاعات در کارآفرینی و اشتغال پایدار زنان اجرا می‌شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بابیان اینکه ایجاد اشتغال، کارآفرینی و توسعه از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: زنان نقش اصلی و اساسی در کارآفرینی و توسعه استان دارند که اگر بانوان پای‌کار نباشند، کارآفرینی و توسعه صورت نمی‌گیرد.
وی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد: صنایع‌دستی یکی از کالاهای ایرانی است که باید موردحمایت قرار گیرد که اگر زنان استان در این عرصه فعالیت نکنند، این هنر به فراموشی سپرده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1