تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۳۶۱۸۹

بی‌توجهی به آقای گل لیگ یک کشور / نامهربانی به «فرشید پاداش» در مرکز استان (+عکس)

۱۱
۰
کبنا ؛فرشید پاداش فوتبالیست شایسته کهگیلویه و بویراحمدی ساکن شهر چرام این روزها تیتر اول رسانه های کشوری و برنامه های پربیننده ورزشی ۹۰و لیگ ۱می باشد و با حضور در این برنامه ها بار دیگر نام استان و چرام را در کشور بر سر زبان ها انداخت.
این فوتبالیست خوش اخلاق و آقای لیگ یک فوتبال کشور که مسیر سختی را با پشتکار و انگیزه فراوان طی کرده و نماینده شایسته ای برای ورزش استان در کشور می باشد اما متاسفانه با بی مهری مدیرکل ورزش و جوانان استان و سر پرست هیئت فوتبال و صدا و سیمای استانی شبکه دنا مواجه شده است.

تبعیض و بی عدالتی نسبت به چنین جوانان و ورزش کاری به هیچ پذیرفته نیست و مدیرکلی که که اینچنین به جوانان نخبه بی توجهی می کند آیا می تواند سیاست های دولت تدبیر و امید را اجرایی کند.
جناب علوی مدیرکل ورزش و جوانان  بی توجهی شما به پرافتخارترین ورزشکار کنونی استان این شائبه را ایجاد می کند که اگر این ورزشکار از شهرستان گچساران یا بویراحمد و دنا بود برنامه های ویژه ای برای آن در مرکز استان اجرا می کردید.
جناب آقای افشاریان سرپرست فعلی و پرحاشیه هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد حتی عرضه یک پیام تبریک را به فرشید پاداش که افتخار فوتبال استان را ندارد چگونه می تواند یک هیأت فوتبال را اداره کند هر چند افشاریان به خاطر برخی مسائل به نظر می رسد بی توجهی وی به ورزشکار چرامی ریشه در نقدهای کانال ورزشی چرام دارد.
شبکه استانی دنا هم نشان داد فقط مختص دنا و مرکز استان است و سایر شهرستان ها در برنامه مسئولان این شبکه جایگاهی ندارد.
وقتی شبکه ها و برنامه های تلویزیونی کشوری به طور ویژه آقای گلی فوتبالیست هم استانی را پوشش می دهد و از وی در برنامه های زنده دعوت می کند حال چرا شبکه استانی دنا به این چهره کشوری و افتخار فوتبال استان بی توجهی است که شاید ریشه در همان شبکه اختصاصی دنا و مرکز استان می باشد.
این نامهربانی ها و تبعیض ها از طرف مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال استان و شبکه استانی دنا نه تنها خللی در اراده آهنین «فرشید پاداش» ایجاد نمی کند بلکه انگیزه وی را برای پیشرفت مضاعف می کند اما برخی تبعیض برای همیشه می‌ماند.
سید ابوالصالح دانشفر پیشکسوت ورزشی کهگیلویه و استان همراه دیگر پیشکسوتان فوتبال که در مراسم استقبال از فرشید پاداش در شهر چرام حضور یافتند در بیان موفقیت ابن جوان شایسته فوتبال کشور و چرام گفت:شاید هنوز مردم  و بعضی مسئولان نمی دانند که با توجه به رقابت های سخت لیگ یک با هزینه های میلیاردی سایر تیم ها، فرشید پاداش چه کار مهمی انجام داده است و باید به طور ویژه ابن جوانان را حمایت کرد تا انگیزه ای برای سایر ورزشکاران و جوانان شهرستان های کهگیلویه بزرگ باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل ورزش دولت تدبیر وامید/
حق حق
United Kingdom
حسادت کافی بود یکی از بویراحمد بود.توجه کردین وقتی تجلیل یا خبر از مسئول میفرستند اگه از بویراحمد باشه میگن بویراحمد اما وقتی از کهگیلویه یا لنده یا چرام یا گچساران میگن فرزندی از کهگیلویه وبویراحمد کل استان
Spain
به این جوان پرتلاش و موفق تبریک میگیم و امیدواریم در آینده به دور از حواشی پیروز و سربلند باشند
دهیار
Iran, Islamic Republic of
شاید افشاریان .نداده هنوز
منصور
Iran, Islamic Republic of
این مدیرکل به ورزش نمی خورد ....
بیدار
Romania
درودبرسیدابوصالح دانشفر مردخستگی ناپذیرورزش کهگیلویه بزرگ واستادواسطوره اخلاق
Iran, Islamic Republic of
بعد از عادلی زاده برنامه ورزش شبکه دنا هم ول شد ای کاش برگرده و درد ورزش استانو بیان کنه ..عادل شهر یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای افشارنیا مدیر نمونه کشوری است!! //
س ح س
Iran, Islamic Republic of
میگه طرف میره یه اداره کل تو مرکز استان بهش میگن اگه یاسوجی هستی بفرما داغول اگه گچسارانی هستی برو فردا صبح بیا اگه دهدشتی هستی برو هفته آینده بیا عزیز دل برادر بویر احمدی ها همشون همینجورن نمیخواد غصه اونا رو بخوری بخصوص این بچه نورآبادی که از بی عرضگی بچه های استان ما شده همه کاره فوتبال این استان
مدیریت آش و کشکی
Iran, Islamic Republic of
آقای افشاریان:
اگر علی آژ آقای لیگ یک می شد بازهم اینگ.نه رفتار می کردی؟
Iran, Islamic Republic of
ااقا یا خانم س ح س یاسوج که همش دهدشتی شده مگه خوابی یا خودتو میزنی به خواب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1