تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۳۳۶۱۱۸

برگزاری دوره آمادگی نجات غریق آقایان در گچساران/برنامه کلاسها

۲
کبنا ؛دوره آمادگی ویژه آقایان گچساران با هدف بالابردن سطح آمادگی ناجیان غریق در استخر شهدای این شهر برگزار گردید.
به گزارش کبنا اسپورت از گچساران، با حضور رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد و با شرکت ۱۶ ناجی غریق و با مدرسی سید حسین افتخاری و کیوان سروش مقدم دوره آمادگی آقایان در استخر شهدای گچساران برگزار گردید.
برپایه این گزارش،در این کلاس آخرین اطلاعات و دست آوردهای جدید نجات غریق توسط مدرسین به شرکت کنندگان آموزش داده شد و در پایان از آنها بصورت کتبی و عملی آزمون بعمل آمد.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان در حاشیه این کلاس در گفتگو با کبنااسپورت اظهار داشت:با توجه به برنامه ریزی های هیئت نجات غریق امسال بر حسب نیاز ۷ کلاس برای سنجش آمادگی ناجیان استان برگزار می شود.
سید حسین افتخاری افزود : این کلاس ها از اهمیت ویژه ی برخوردار است زیرا ناجیان غریق می بایست با بالا بردن سطح آمادگی جسمی بتوانند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
افتخاری ادامه داد: طبق برنامه از قبل تعیین شده ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ویژه آقایان در یاسوج ،۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در دهدشت و گچساران به ترتیب برای آقایان و بانوان دوره آمادگی ناجیان غریق برگزار می شود.

رئیس هیات نجات غریق گفت:افرادی که بهر دلیل نتوانند این دوره ها را بگذرانند یک دوره آمادگی نجات غریق جبرانی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت برای آقایان و ۲۶ اردیبهشت برای بانوان در شهریاسوج برگزار می شود.
افتخاری تصریح کرد:این دوره آخرین فرصت جهت کسب مدرک آمادگی سال ۹۷ بوده وافرادی که در این دوره نیز مردود گردند می بایست مطابق بخشنامه فدراسیون مجددا" در دوره نجات غریق درجه دو شرکت نمایند.
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مستأجرین و مدیران استخر ها باید از افرادی که دارای برگ آمادگی سال و همچنین افراد مجرب برای حفاظت شناگران در استخر های شنا و اماکن آبی استفاده کنند در غیر اینصورت طبق قانون با آنها بشدت برخورد خواهد شد .
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1