کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقاضای یک شهروند قشقایی از تاجگردون/آیا آرزوی یاسمین برآورده می شود؟(متن نامه+عکس)

12 ارديبهشت 1397 ساعت 23:44


یکی از شهروندان قشقایی گچساران با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنانیوز خواستار انتشار آن شده است. در این نامه آمده است:
بسمه تعالی
باسلام و عرض ادب محضر نماینده محترم جناب آقای دکتر تاجگردون
جناب آقای دکتر تاجگردون درآیه قرآن آمده است ای انسان ها ماشما را به قبایل و گروه های مختلف آفریدیم تا یکدیگر را بشناسید ، همانا گرامی ترین شما نزد خدا با تقواترین شماست.
یکی از شعارهای انتخاباتی شما این بود که نباید هیچگونه تبعیضی بین اقوام درشهرستان باشد اما بنده حقیر نمونه بارزو کامل هستم که مورد تبعیض و بی عدالتی قرار گرفته ام.
زیرا گناه من ترک زبان بودن من است این حقیر حدود ۲۰سال است که دکه سیارفروش محصولات فرهنگی دارم و فسیل شهرستان شده ام ،با وجود دادن نامه به جنابعالی ،آقای فرماندار،داشتن مصوبه شورای شهرو .... جهت نصب دکه ثابت  از سوی شهرداری دوگنبدان قریب ۷ سال است در راهروهای ادارات می دوم و هنوز جوابی نگرفته ام ،اما دهها نفر دیگر ازهمشهریانم خیلی راحت صاحب این امتیاز شده اند.حقیر دارای دو فرزند ،با داشتن بیماری قند خون ، فشارخون بالا و بیماری قلبی و عروقی . اینجاست که باید ثابت شود که تبعیض درکار نیست و نباید به عنوان یک شهروند از کوچکترین حق خود برخوردارشوم. بطوریکه یکی از آرزو های  دختر خردسالم (یاسمین) دکه دار شدن پدر است که بعداز سالها هنوز برآورده نشده است.
خواهشمندم جهت رضای خدا و با توجه به صداقت و نیت خیرخواهانه ای که دارید دستور فرمایید شهرداری محترم دوگنبدان همکاری و مساعدت لازم را با این حقیر انجام دهد .
با تقدیم احترام :رحمان خوشبخت


کد مطلب: 335345

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/335345/تقاضای-یک-شهروند-قشقایی-تاجگردون-آیا-آرزوی-یاسمین-برآورده-می-شود-متن-نامه-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1